iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Alle geïnstalleerde apps crashen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/19070-alle-geinstalleerde-apps-crashen.html)

lodiwen 09-09-08 22:59

Ik heb de bovengenoemde applicaties niet draaien. Ik werk in 2.0.1 en ook bij mij openen alle applicaties heel even, en gaan dan weer naar het hoofdscherm. Things draaide eerder vanavond prima, en nu niets meer.
Ik heb things, buienradar, lockbox, installer, cydia, ctoggle, swaptunes, decibelmeter, touchcalc, air sharing, textguru en recorder erop staan. Alleen swaptunes doet het nog....

Help??

lodiwen 09-09-08 23:08

ik heb geen enkel spel erop staan. Van het ene op het andere moment openen de apps wel, maar starten niet en de iphone komt weer in het home screen. Ik heb het bovenstaande geprobeerd, maar het helpt niet....

sossienl 09-09-08 23:09

// Samengevoegd

Stijn 09-09-08 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shermie76 (Bericht 185804)
En ik heb de hele nacht geprobeerd die applicaties van de appstore aan de praat te krijgen, en ik heb nu eindelijk een eenvoudige oplossing gevonden die bij mij -voorlopig- werkt.

Sluit je Iphone aan op je computer.
Open je Itunes. Ga naar in je menu naar store en klik op "computer machtigen".
Vul je wachtwoord in.
Download een application en synchroniseer je applicaties op je computer met je Iphone.
Nu werken mijn apps op mijn iphone wel. :D
Ben benieuwd of dit ook voor jullie werkt.

Heb mijn iPhone 2G met FW 1.1.3 geüpdatet naar 2.0.2. Onmiddellijk de App Store uitgeprobeerd en 2 apps geïnstalleerd, maar crashten constant.

iTunes gestart zoals aangegeven, machtiging had ik al, dus gewoon gratis game via de iTunes Store "gekocht". Daarna iPhone gesynchroniseerd en nu werken alle apps wel.

Bedankt Shermie76

nootje40 10-09-08 20:22

Bij mij werkte het om de )nu nog' gratis app air sharring te downloaden alles werkte weer

daanramaekers 12-09-08 18:20

Ik heb een vraag die gedeeltelijk hiermee te maken heeft!

Ik heb een 16-tal apps vanuit de appstore/cydia.
Toen de appstore online ging heb ik 5 applicaties gekocht via de iphone, meteen gesynched toed, deze staan nu ook in itunes!
Alle applicaties die ik vervolgens heb aangeschaft krijg ik echter niet te zien in het "programma" venster van itunes. itunes geeft tijdens backup/synch echter wel aan dat hij ze overzet, ik krijg ook geen foutmelding, maar ze staan er gewoon niet bij in het programma overzicht in itunes!
Ik heb alles goed aangevinkt staan voor de synch, heb al enkele keren op "aanschaffen overzetten" geklikt en steeds doet ie net alsof hij ze overzet, geen foutmeldingen, maar ze komen er gewoon niet bij te staan in itunes!
Ik begrijp er niets van, iemand een idee?
Alvast bedankt!

InternetRebel 17-09-08 14:34

Ik heb een eigenaardige variant op dit probleem. Bij mij crashen alle apps die niet standaard op de iPhone horen, of ik ze nu 'netjes' via de App Store heb geïnstalleerd of via Cydia maakt hierbij niet uit. Ik probeerde de veelgenoemde tip om apps te verwijderen, maar daar gaat het al mis. Ik hou een icoontje vast totdat de boel gaat trillen (zoals in de handleiding vermeld). Daarna klik ik op een kruisje om te verwijderen. Zodra ik daarna op "Verwijder" druk ter bevestiging reset de iPhone. Niet helemaal vanaf het begin, maar ik hoor de bekende bliep die je ook hoort wanneer je de iPhone aansluit op de computer of stroom. Vervolgens ben ik terug bij mijn scherm om de toegangscode in te voeren. De betreffende App is vervolgens niet verwijdert.

Op deze manier kan ik dus ook niets meer verwijderen om het probleem te tackelen. Iemand deze variant al meegemaakt (en hopelijk opgelost)? Ik heb geen tijd om nu alles van begin af aan opnieuw erop te zetten omdat ik zo weg moet. De standaard zaken als bellen, contacten en agenda doen het gelukkig nog. Maar ik post mijn 'probleem' hier maar even in de hoop dat ik vanavond een oplossing kan lezen. ;)

Dani1 18-09-08 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel (Bericht 193125)
Ik heb een eigenaardige variant op dit probleem. Bij mij crashen alle apps die niet standaard op de iPhone horen, of ik ze nu 'netjes' via de App Store heb geïnstalleerd of via Cydia maakt hierbij niet uit. Ik probeerde de veelgenoemde tip om apps te verwijderen, maar daar gaat het al mis. Ik hou een icoontje vast totdat de boel gaat trillen (zoals in de handleiding vermeld). Daarna klik ik op een kruisje om te verwijderen. Zodra ik daarna op "Verwijder" druk ter bevestiging reset de iPhone. Niet helemaal vanaf het begin, maar ik hoor de bekende bliep die je ook hoort wanneer je de iPhone aansluit op de computer of stroom. Vervolgens ben ik terug bij mijn scherm om de toegangscode in te voeren. De betreffende App is vervolgens niet verwijdert.

Op deze manier kan ik dus ook niets meer verwijderen om het probleem te tackelen. Iemand deze variant al meegemaakt (en hopelijk opgelost)? Ik heb geen tijd om nu alles van begin af aan opnieuw erop te zetten omdat ik zo weg moet. De standaard zaken als bellen, contacten en agenda doen het gelukkig nog. Maar ik post mijn 'probleem' hier maar even in de hoop dat ik vanavond een oplossing kan lezen. ;)

als je de apps op de iphone zelf verwijdert door op het kruisje te klikken gaan ze er niet af.. je moet ze in itunes verwijderen, anders komen ze telkens terug als je je iphone met itunes synct.

brammert 01-12-08 08:43

Ik had het probleem ook.

Na verwijderen e opnieuw GRATIS downloaden was het gewoon weer klaar.
Ben nu wel al men high scores kwijt etc.
Bij mij kwam het trouwens na het syncen. daarvoor had ik geen problemen.

Timoow 14-12-08 14:04

Alle applicaties blijven maar crashen
 
Hallo mede-iphone-verslaafden ;)

Ik heb sinds een week een nieuwe iPhone 3G zonder Simlock.

Nadat ik hem direct hersteld had van mijn vorige iPhone en een jailbreak toegepast heb, crashen de applicaties non stop. Allemaal. Mijn mail, Safari, SMS, contacten, telefoon, instellingen, alles!

Ik heb inmiddels alles geprobeerd: herstellen in iTunes naar 2.2 zonder jailbreak, herstellen naar 2.1, herstellen naar 2.1 en 2.2 in DFU mode, herstellen zonder het terugzetten van de reservekopie; niks helpt! De applicaties blijven maar crashen, crashen, crashen!

Heeft iemand hier ervaring mee? En weet iemand waar aan dit kan liggen?

Heb hem namelijk via internet gekocht (2call.nl voor de laagste prijzen van Nederland.) en mijn vorige iPhone is gestolen toen ik hem liet repareren via de post. Dus heb geen zin om deze terug te sturen.

Je deskundige inzicht is gewenst! ;)

Vriendelijke groeten,

Timoow

bako 17-12-08 18:59

jailbreak hem en download bossprefs klik op more en dan disanable klii switch
dit had ik gedaan en toen deed hij het prima

Timoow 18-12-08 20:58

sh**. Heb hem net ter reparatie opgestuurd. Wat doet dat killswitch precies?

Ik hoop dat anderen er nog wat aan je tip zullen hebben, mochten zij het probleem hebben. Thanks!

bako 18-12-08 21:58

dat kan er voor zorgen dat dingen niet werken

mitchie13 25-12-08 02:24

Heelpp.. dringend
 
Heelp mijn programma's doen het niet meer geen 1 ook mijn betaalde niet als ik er op klik komt er alleen het beginbeeldje maar daarna gaat hy weer terug naar hoofdmenu

Help:(!!

PS; IK HEB EEN IPOD.. touch

jpke 29-12-08 20:31

Help! applicaties sluiten automatisch af
 
Hey, ik weet niet of het juist staat maar denk het wel :D
Ik heb een probleem! Sommige applicaties sluiten zichzelf gewoon af! Ik weet niet wat ik mis doe.
(Ik heb dit met topple, taptap revenge, ...)
Wat moet ik doen? :confused:

Alvast bedankt!;)

King1987 29-12-08 20:56

Ik heb je topic hierbij samengevoegd, in dit topic kan jij je antwoord vinden :)

pengz 26-01-09 05:55

Wat te doen met betaalde programma's? Kan je die na verwijderen wel weer gratis installeren? Bij mij laden de gedownloade applicaties namelijk ook niet meer....

King1987 26-01-09 08:48

Ja, de betaalde app's kan je gewoon weer downloaden betaald = betaald

Gekko 04-02-09 09:40

Ik heb gister dus Pinball Dreams gekocht.
Alleen iedere keer als ik hem wil openen crasht hij.
iPhone gereset en opnieuw opgestart en nog steeds niet werkend.
Vervolgens App eraf gehaald, telefoon opnieuw opgestart en opnieuw gedownload. Telefoon weer herstart en nog steeds niks!!

Gesynct via iTunes en alles weer van voor af aan, maar hij blijft crashen.
Wat kan ik nu nog doen?

Behalve alles eraf halen en er opnieuw opzetten, want dat wil ik echt als laatste redmiddel.

BramDerksen 09-03-09 15:54

Apps sluiten af
 
Goedemiddag,

Sinds vandaag sluiten mijn apps die ik gedownload heb na 5 seconden weer af. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dat kan herstellen?

Gr


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.