iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Alle geïnstalleerde apps crashen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/19070-alle-geinstalleerde-apps-crashen.html)

bartkee 08-08-09 20:39

Jailbroken Iphone 3gS problemen met officiele apps.
 
Hallo allemaal.

Ik heb een Tmobile Iphone 3gS.
Hier heb ik een Jailbreak op staan, (purplera1n geloof ik)
Ik heb hem ook unlocked omdat ik nog een vodafone abbo had lopen, zodat ik deze maand nog even met vodafone kan bellen.
Hiervoor heb ik dat Cydia666 in cydia gebruikt.
Ik heb de apps die ik op mijn vorige iphone had staan erop gezet,
maar die openen soms niet!
de appstore opent wel, en alle apps die origineel al op de iphone staan, zoals weer en itunes, contacten etc.
Verder doen de Apps uit cydia het wel.
Als ik nu een uit de Appstore gedownloaden app probeer te openen,
valt hij meteen terug naar het home scherm.
Is er een oplossing voor deze vervelende situatie?
mvg bart kee

Timmeh_ 09-08-09 10:02

// Discussies samengevoegd.

@bartkee,
Lees deze discussie even door, wellicht vind je je antwoord ;)

drive_a_legend 26-08-09 19:55

Heb het nog steeds - ondanks alle hier beschreven oplossingen!

Via ipone geinstallerdeapps zijn OK, tot een sync. NAdien vallen ze uit. Cydia-apps blijven goed, de native iphone-apps ook.

3GS 3,0,1, ook met 3,0 downgrading.

groe1011 26-08-09 23:56

je kan proberen programma(Memoryinfo)dit gebruik ik ook heb ook dat probleem ,met dit programma kan je het geheugen optimalizeren werkt bij mij goed soms 10 mb vrij geheugen ,hier na 50 mb

iberno 27-08-09 11:38

te gek het werkt idd. door gratis app te downloaden (heb buienradar verwijderd en opnieuw gedaan).... bizar probleem hoor. dank voor de tip!

Donkel 27-08-09 16:43

Applicatie direct shutdown
 
Mijn vader heeft onlangs via Italië een iPhone 3GS 32GB gekocht. Hier is hij ernstig te vreden mee maar loopt sinds gisteren met het volgende probleem.
Gisteravond was de batterij helemaal leeg en daarna heeft hij de hele nacht in de oplader gezeten. Vanochtend was hij weer helemaal vol en werkte alles prima, behalve de applicaties die niet van Apple waren. Alle andere applicaties worden direct afgesloten. Ik heb hem al aan en uit gezet maar nu doet hij het nog niet goed.

Kan iemand mij/ons helpen?

Shorty007 27-08-09 16:49

wat je zou kunnen proberen is:
alle apps ff verwijderen, (dus de apps niet syncen met itunes) en daarna opnieuw de apps syncen met je iphone alvorens de iphone opnieuw op te starten.
Als dit niet werkt ff restoren. Als je geen JB hebt (en volgens je profiel heb je die niet), is een restore zo gepiept :D

S¡mon 27-08-09 19:18

Ga naar je homescreen. Stand-by knop ingedrukt houden. Dan volgt het scherm of je de iPhone helemaal wilt uitschakelen: dat moet je niet doen, je moet ongeveer 5-10 secondes de HOME knop ingedrukt houden.

Na die 5-10 secondes zie je het homescreen weer, zet je iPhone uit en dan weer aan. Hopelijk werkt nu alles weer.

Anders moet je je iPhone even herstellen.

tinus20vt 27-08-09 22:25

Ik heb exact hetzelfde gehad met mijn Italiaanse 3GS. Ik heb wat zitten klooien met de machtigingen in Itunes en het werkte allemaal weer.

Timmeh_ 27-08-09 23:03

// Discussies samengevoegd.

Giovannavv 22-09-09 23:17

App's weigeren
 
Ik heb sinds 1 dagje problemen met mijn app's die ik via de app store heb gedownload. Ze werkten allemaal gewoon prima alleen sinds vandaag, als ik er op eentje klink of dat nu Shazam is, eBuddy of een ander programma maakt niet uit. De app wil opstarten en knalt direct weer naar het beginscherm....
Nu lees ik overal op dit forum hierover, alleen nergens écht een oplossing die werkte.... Heb het volgende allemaal al gedaan maar heeft niet gewerkt;
- App's zijn up to date
- iPhone software is up to date
- Opnieuw opgestart
- Gereset
- Computer gemachtigd

Naar mijn idee alles al geprobeerd. Een lege batterij is het ook niet!
Iemand nog enig idee, want het is echt superrr irritant!!

King1987 22-09-09 23:20

//topics samengevoegd.

Femo 26-09-09 17:17

Sinds een week de bezitter van de 3GS 32 Gig, en ook bij mij na het syncen het niet meer opstarten van de gedownloade apps. De trick om 1 app te verwijderen en vervolgens weer binnen te halen kreeg alle apps weer aan de praat maar is niet de bedoeling.
Vandaag naar iTunes 9.0 geupgrade en alles werkt weer perfect!!!:)

Blijkbaar zat de bug in iTunes en is nu opgelost met de verse 9.0 versie.

Giovannavv 26-09-09 20:32

Dus als ik het goed begrijp, zodra de apps crashen en je update eventueel je iTunes, werkt het weer??
Had namelijk ook een aantal betaalde apps die ik weg heb moeten gooien, das wel zonde natuurlijK!!

Femo 27-09-09 10:25

Betaalde apps kan je gewoon weer downloaden.

Bij mij ging het telkens mis na het synchroniseren, maar na installatie van iTunes 9.0 op pc en opnieuw synchroniseren was alles opgelost.

Giovannavv 27-09-09 12:40

De betaalde apps moet ik opnieuw voor betalen als ik ze weer wil downloaden........??
Dus opnieuw installeren kan niet opnieuw.... mits ik opnieuw betaal!
Na installatie van de Itunes 9.0.1 nog steeds problemen met de betaalde apps.... dus maar verwijderen denk ik!

King1987 27-09-09 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Giovannavv (Bericht 357355)
De betaalde apps moet ik opnieuw voor betalen als ik ze weer wil downloaden........??
Dus opnieuw installeren kan niet opnieuw.... mits ik opnieuw betaal!
Na installatie van de Itunes 9.0.1 nog steeds problemen met de betaalde apps.... dus maar verwijderen denk ik!

Gewoon door klikken, want je hebt al betaald. Als je ze ooit betaald hebt, kan je ze gewoon weer downloaden. Mits je het goede account gebruikt!

Giovannavv 27-09-09 12:44

Heb indd een ander account..... iPhone was namelijk eerst van mijn vader.....
Dat was dus het probleem van mijn crashende apps, zelfs de gratis?

iPhone stond namelijk al een weekje op mijn account, voordat de apps crashten......

m_more 04-10-09 14:31

Ik snap er niets van inderdaad alle apps die ik legaal heb gekocht of gedownload crashen!
ook als ik nieuwe download.. iemand een idee?

Giovannavv 04-10-09 20:27

Heb je misschien net als ik, de iPhone op een andere naam/account gezet?
Dat scheen bij mij het probleem geweest te zijn..... :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.