iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Alle geïnstalleerde apps crashen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/19070-alle-geinstalleerde-apps-crashen.html)

marco538 22-10-09 22:11

na JailBrake & Cydia werken applicaties uit AppStore niet meer?!
 
Na het installeren van JailBrake & Cydia, werken een aantal applicaties die ik eerder deze week uit de officiële AppStore van Apple heb gedownload niet meer. Dit zijn onder meer de gratis applicaties: Hyves, PayPal en Remote (van Apple zelf).

Wat zie ik over het hoofd of wat moet ik (eventueel opnieuw) doen of installeren wil ik gebruik kunnen maken van applicaties uit de officiële AppStore van Apple?

Alvast reuze bedankt voor jullie snelle reacties ... :(

Dr.Fer 22-10-09 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Fer (Bericht 368966)
Hallo,
na zorgvuldig de zoekfunctie gebruikt te hebben toch maar posten.

Mijn itunes app op mn iphone crashed de hele tijd.
Alle andere applicaties werken prima.

Zodra ik itunes op mn iphone aanklik start deze op maar zodra ik, bijvoorbeeld, op podcasts druk sluit t programma direct af..

Iemand anders het zelfde probleem, of een oplossing?

Update:

Ben er achter gekomen dat iphone delivery report (sms afleverrapport Cydia) de oorzaak is van het crashen van itunes app op mn iphone.. Ontwikkelaar is met oplossing bezig..

JeSsy 25-10-09 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marco538 (Bericht 372775)
Na het installeren van JailBrake & Cydia, werken een aantal applicaties die ik eerder deze week uit de officiële AppStore van Apple heb gedownload niet meer. Dit zijn onder meer de gratis applicaties: Hyves, PayPal en Remote (van Apple zelf).

Wat zie ik over het hoofd of wat moet ik (eventueel opnieuw) doen of installeren wil ik gebruik kunnen maken van applicaties uit de officiële AppStore van Apple?

Alvast reuze bedankt voor jullie snelle reacties ... :(

Ik heb dus hetzelfde probleem, maar heb het ook een keer eerder gehad toen ik al tijdje had gejailbreakt en met cydia. Toen had ik er twee dagen last van en was het verdwenen, nu heb ik het al bijna 2 weken!!

Kan iemand hier misschien een antwoord op geven?

Timmeh_ 26-10-09 12:21

Je kan proberen de applicatie die niet werken te verwijderen en weer opnieuw te installeren.

JeSsy 26-10-09 12:27

Ja dat heb ik dus al aantal keer gedaan, alles eraf en weer opnieuw erop gezet.. Maat tevergeefs:( ik vind het echt balen, hoop toch niet dat ik uiteindelijk opnieuw moet gaan jailbreaken!!

Timmeh_ 26-10-09 12:33

// Discussies samengevoegd.

ferrywalter 04-11-09 07:38

applicatie verdwijnt na opstarten
 
Heren bij alle gedownloade applisc vanuit de ITunes kom ik niet verder. Welke applic ik ook wil opstarten komt de applic op maar verdwijnt weer even snel.
Wat gaat er mis.?
Ben radeloos. Kan iemand mij advies geven.
Heb ook al een harde reset gedaan. (Home-knop en aan/uit knop vast gehouden)

Help!

Bedankt
Ferrw

WDS001 04-11-09 09:50

// Discussies samengevoegd.

OiP 04-11-09 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferrywalter (Bericht 379239)
Heren bij alle gedownloade applisc vanuit de ITunes kom ik niet verder. Welke applic ik ook wil opstarten komt de applic op maar verdwijnt weer even snel.
Wat gaat er mis.?
Ben radeloos. Kan iemand mij advies geven.
Heb ook al een harde reset gedaan. (Home-knop en aan/uit knop vast gehouden)

Help!

Bedankt
Ferrw


Probeer eens een update van een willekeurige app te installeren via de iPhone zelf.

iLab 04-11-09 11:45

Ik had hetzelfde probleem met een nieuwe iphone. Geen van de rechtstreeks op de iphone gedownloade apps deden het.

Bij mij heeft het geholpen om de apps van de iphone af te halen en ze via iTunes er weer op te zetten. Nu doen ze het allemaal.

kijk ook even hier: http://www.iphonehacks.com/2008/07/app-crash-fix.html

ifonix 11-11-09 08:57

aap's werk niet na jailbaeaking met blackr1n
 
hoi,

iphone G3 met 3.1.2 op.
was jailbroken met pwnage.
ik heb weer restore via itunes (3.1.2 en baseband 05.11.07)
en jailbreak met blackra1n RC3. en unlook met blacksn0w.
alles werk MAAR!! nu veel aap's (download via aap store) werken NIET!

iemand idee?? waarom, en hoe kan ik dat oplossen?


thanx

ifonix

Michel15 11-11-09 09:01

 Verplaatst naar: alle apps crashen

Thaan 11-11-09 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ifonix (Bericht 382496)
hoi,

iphone G3 met 3.1.2 op.
was jailbroken met pwnage.
ik heb weer restore via itunes (3.1.2 en baseband 05.11.07)
en jailbreak met blackra1n RC3. en unlook met blacksn0w.
alles werk MAAR!! nu veel aap's (download via aap store) werken NIET!

iemand idee?? waarom, en hoe kan ik dat oplossen?


thanx

ifonix

Probeer eens je iPhone opnieuw te herstellen maar dan zonder backup terug te zetten. Dan heb je waarschijnlijk geen problemen meer.

ifonix 12-11-09 10:32

app's crash na jailbreak met blackra1n.
 
hoi,

iphone 3G 3.1.2. frimware 04.07.02 was jailbroken met pwnagetool.
upgraded naar frimeware 05.11.07 via iTunes, jailbreak met Blackra1n
en unlook met blackra1n.
alles werg goed.. MAAR, alle iTunes aap's crashes. (sydia app's niet).
ik heb de aap's deleted van de iphone en reinstall via iTunes. werk niet...

imand heeft idee waarom en hoe kan ik dat oplossen?


thanx

ifonix

evmw 12-11-09 11:09

Je hebt wel eerste de jailbreak gedaan en daarna de apps erop gezet en niet andersom?

Mysteriousgirl_ 12-11-09 11:14

Zou niet moeten uitmaken evmw. Ik heb hem ook gejailbreaked met heel veel apps er al op, zonder problemen.

evmw 12-11-09 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 382975)
Zou niet moeten uitmaken evmw. Ik heb hem ook gejailbreaked met heel veel apps er al op, zonder problemen.

Het hoeft niet uit te maken inderdaad, toch zijn die gevallen er wel.

De Generaal 12-11-09 12:21

// Discussie samengevoegd

ifonix 12-11-09 14:38

mensen..
"herstellen maar dan zonder backup terug te zetten" ??? en alle aap's, telefoon nummers,
notes, calender events, skype contacts... en meer hoe moet ik dat terug op de iphone instaleren??

Kickaz 21-11-09 22:29

vind je antwoord in Cydia!!!!!!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:12.