iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Alle geïnstalleerde apps crashen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/19070-alle-geinstalleerde-apps-crashen.html)

shapezzz 22-11-09 00:03

Probleem heb ik ook gehad zowel met als zonder jailbreak, enige oplossing was de backup niet terugzetten na een herstel..

eemsrijn 22-11-09 19:30

apps starten niet op
 
Hulp gevraagd!

Mijn apps starten niet meer op na een software update (3.1.2) Zie wel de incoontjes, maar bij starten beweegt het icoontje even en daarna zakt het beeld weer terug naar het icoon.

Heb de programma's van de iphone gehaald. Daarna opnieuw gesynchroniseerd vanuit itunes. Helpt niet.
Wie kan mij helpen?

bvd
eemsrijn

OiP 22-11-09 20:20

Probeer eens een willekeurige app te updaten via de iPhone zelf.

EliasBrugs 01-12-09 21:17

Apps sluiten gelijk
 
Hallo, iPhoneclub leden.

Sinds kort als ik een app open sluit het gelijk af dit geld alleen voor extra-apps de standaard apps doen het gewoon. Ik heb mijn iPhone 3G al meerdere malen hersteld maar het probleem blijf maar terug komen.

Wie kan mij helpen?

Gr.Elias

De Generaal 01-12-09 21:22

// Samengevoegd

In de toekomst graag eerst de zoekfunctie gebruiken aub

wwaldo 02-12-09 09:50

Heb hetzelfde probleem, 3gs 3.1.2 geen jailbreak simlockvrij uit B. Gekochte apps starten niet op, direct terug naar homescreen. ' Oplossing' proefondervindelijk: verwijder een kleine app op iphone en voeg weer toe via appstore.

stijnvw 02-12-09 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wwaldo (Bericht 389621)
Heb hetzelfde probleem, 3gs 3.1.2 geen jailbreak simlockvrij uit B. Gekochte apps starten niet op, direct terug naar homescreen. ' Oplossing' proefondervindelijk: verwijder een kleine app op iphone en voeg weer toe via appstore.

normaal zou dit inderdaad moeten werken. Heb het ook al is gehad en ook op deze manier opgelost. Blijkbaar moet je af en toe is verbinden met de appstore waarbij je je passwoord moet invoeren. Hierdoor word er volgens mij nagekeken of de apps die geinstalleerd zijn, wel echt gedownload zijn via het ingevoerde account. indien ja, wordt er een certificaat ofzo toegevoegd, waardoor ze terug werken.

EliasBrugs 02-12-09 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stijnvw (Bericht 389643)
normaal zou dit inderdaad moeten werken. Heb het ook al is gehad en ook op deze manier opgelost. Blijkbaar moet je af en toe is verbinden met de appstore waarbij je je passwoord moet invoeren. Hierdoor word er volgens mij nagekeken of de apps die geinstalleerd zijn, wel echt gedownload zijn via het ingevoerde account. indien ja, wordt er een certificaat ofzo toegevoegd, waardoor ze terug werken.

Ik heb deze dingen ook al gebrobeerd en me apps sluiten gelijk weer.
Ook heb ik de iPhone al 3 of 4x hersteld.

Wie kan mij helpen?

robinmasselink 03-12-09 18:06

heb het zelfde probleem naar update van 3.0 naar 3.1.2 via blackra1n. het vreemde is (of juist niet) het gaat alleen om apps die ik "oficieel" via itunes en iphone appstore heb gedownload. Hoop dat probleem snel kan worden opgelost.

r0bert4 05-12-09 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robinmasselink (Bericht 390176)
heb het zelfde probleem naar update van 3.0 naar 3.1.2 via blackra1n. het vreemde is (of juist niet) het gaat alleen om apps die ik "oficieel" via itunes en iphone appstore heb gedownload. Hoop dat probleem snel kan worden opgelost.

Ik ervaar exact hetzelfde probleem, ik had eerst dit probleem voorheen ook met QuickPwn, ben er nog steeds niet achter :(

Martin1985 06-12-09 15:50

Ik heb nu precies hetzelfde probleem, net update gedaan van 3.0 naar 3.12, gejailbreaked via blackra1n en alle apps van de appstore crashen meteen weer na openen :( iemand al een oplossing?

ThaBudz 06-12-09 15:54

schijnt em toch in de backup te zitten als je zo hier en daar rondleest

mattie222 09-12-09 20:24

Nadat ik een jailbreak naar 3.1.2 had gedaan, deden m'n apps het niet meer, ik van alles geprobeerd, update, app verwijderen en weer instralleren, reboot niks helpt

mattie222 09-12-09 20:30

Ik heb de oplossing:
download de costum restore firmware 3.1.2 en dan sluit je je iPhone aan.opent iTunes houdt shift ingedrukt, druk op herstellen en je iPhone zit in 3.1.2 zonder blackra1n en al dat ander, alles werkt perfect

De Generaal 09-12-09 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mattie222 (Bericht 392154)
Ik heb de oplossing:
download de costum restore firmware 3.1.2 en dan sluit je je iPhone aan.opent iTunes houdt shift ingedrukt, druk op herstellen en je iPhone zit in 3.1.2 zonder blackra1n en al dat ander, alles werkt perfect

Dit is je iPhone herstellen en geen specifieke oplossing voor apps die crashen. Je kunt altijd herstellen en vervolgens apps er weer opgooien. Snap niet waar je naar toe wilt dus, met deze reactie.

Timmeh_ 09-12-09 21:03

// Discussies samengevoegd.

Starscreamer 10-12-09 10:55

Bij mij crashte alles ook.
Ik had toen 1 voor 1 apps verwijderd (had er toen niet veel :P) toen kwam ik erachter dat het aan 1 app lag :P

kuotje 10-12-09 11:08

bij mij was het vandaag het geval. Geen 1 app deed het meer. En opeens na een half uur erna weer wel. Volgens mij kwam het doordat ik em aan itunes heb gehangen en daarna deed ie et weer :)

mattie222 10-12-09 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 392155)
Dit is je iPhone herstellen en geen specifieke oplossing voor apps die crashen. Je kunt altijd herstellen en vervolgens apps er weer opgooien. Snap niet waar je naar toe wilt dus, met deze reactie.

Nou, als je apps met blackra1n crashen, dan kan je je iphone ook zo jailbeake, bij crashte ze eerst met blackra1n en na jailbreak met itunes niet.

ducky 11-12-09 00:00

mensen ik heb dit ook gehad :P dus als alle apps crashen van app store moet je gewoon een nieuwe app installeren van app store (maakt niet uit welke) en dan start je die app op en dan werken de rest van je apps weer

succes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.