iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Alle geïnstalleerde apps crashen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/19070-alle-geinstalleerde-apps-crashen.html)

poort 14-12-09 22:43

Iphone start apps niet meer op
 
Na het updaten naar 3.1.2 starten mijn applicaties niet meer op, je ziet het startscherm van de applicatie maar die sluit gelijk weer, de telefoon keert weer terug naar het startscherm. Het is een unlocked 3G 16GB. Heb alles al geprobeerd (herstel, nieuwe jailbreak) niets dat helpt, heeft iemand een oplossing?

Delphii 14-12-09 22:53

Ik heb dit probleem ook gehad, als je bij itunes op je gsm terug je wachtwoord ingeeft dan werken ze wel weer :)

kuotje 15-12-09 00:35

of even een nieuwe gratis app installeren. helpt ook vaak.

Michel15 15-12-09 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poort (Bericht 393855)
Na het updaten naar 3.1.2 starten mijn applicaties niet meer op, je ziet het startscherm van de applicatie maar die sluit gelijk weer, de telefoon keert weer terug naar het startscherm. Het is een unlocked 3G 16GB. Heb alles al geprobeerd (herstel, nieuwe jailbreak) niets dat helpt, heeft iemand een oplossing?

Ik heb je bericht verplaatst, kijk eens of dit topic je kan helpen.

poort 17-12-09 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timoow (Bericht 230807)
Hallo mede-iphone-verslaafden ;)

Ik heb sinds een week een nieuwe iPhone 3G zonder Simlock.

Nadat ik hem direct hersteld had van mijn vorige iPhone en een jailbreak toegepast heb, crashen de applicaties non stop. Allemaal. Mijn mail, Safari, SMS, contacten, telefoon, instellingen, alles!

Ik heb inmiddels alles geprobeerd: herstellen in iTunes naar 2.2 zonder jailbreak, herstellen naar 2.1, herstellen naar 2.1 en 2.2 in DFU mode, herstellen zonder het terugzetten van de reservekopie; niks helpt! De applicaties blijven maar crashen, crashen, crashen!

Heeft iemand hier ervaring mee? En weet iemand waar aan dit kan liggen?

Heb hem namelijk via internet gekocht (2call.nl voor de laagste prijzen van Nederland.) en mijn vorige iPhone is gestolen toen ik hem liet repareren via de post. Dus heb geen zin om deze terug te sturen.

Je deskundige inzicht is gewenst! ;)

Vriendelijke groeten,

Timoow



Bij mij hielp het om alle apps eraf te halen en in Itunes via store de machtiging voor mijn computer er af te halen vervolgens gelijk er weer op te zetten en daarna alle prgamma's opnieuw te downloaden en op de iphone te installeren (wel alle prgamma's uit itunes verwijderen)

De Generaal 17-12-09 17:31

// Topics samengevoegd

Kluppergeest 28-12-09 10:59

Heb ik ook nog steeds, en met alle applicaties! Dus zal niet aan de app alleen liggen denk ik?

WDS001 28-12-09 11:06

//Bericht verplaatst, in het vervolg een beter topic zoeken ;)

duikkapper 29-12-09 08:52

apps vallen weg
 
halllo ik heb een iphone 3gs 32g en aleen de apps uit de apps store vallen iederekeer uit ,als ik ze verwijder en er daarna weer op zet gaat het ff goed ,ik heb hem niet gejailbraked ra ra hoe kan dat ( de gewone apps die er al op taan doen het gewoon en bellen enzo werkt ook???????WIE WEET EEN OPLOSSING

ThaBudz 29-12-09 09:46

Een keer testen door een herstel met iTunes en dan geen backup terugzetten , hier kan ook een fout inzitten .

WDS001 29-12-09 10:42

//Discussies samengevoegd, in het vervolg zelf even zoeken ;)

Dingen die je kunt proberen (van eenvoudig tot wat lastiger :p)

* iPhone eens opnieuw opstarten
* iPhone een harde reset geven (Home- en Lock/Awake-button ingedrukt houden totdat het Apple-logo verschijnt)
* iPhone herstellen in iTunes
* iPhone herstellen in iTunes en dan geen reservekopie terug zetten
* iPhone herstellen in iTunes in Recovery Mode en dan geen reservekopie terug zetten
* iPhone herstellen in iTunes in DFU-mode en dan geen reservekopie terug zetten

PS, deze meeste begrippen staan uitgelegd in de Wiki ;)

XanderSnelder 29-12-09 18:39

Kan geen app openen
 
Al mijn gekochte Apps kan ik niet openen, paar uur geleden kon dat nog wel?

Sorry als hier al een topic over is, ik kon niks vinden.

King1987 29-12-09 18:41

\\Topic's samengevoegd

kuotje 29-12-09 18:43

probeer is ff een gratis app te installeren en rebooten.

en ff synchroniseren.

PasQ 29-12-09 22:12

Ik had vanavond ook ineens dat mijn applicaties het niet meer deden, had een herstel gedaan en vervolgens reservekopie maar dan zijn wel alle applicaties verwijderd. Alles opnieuw geinstalleerd, deden het, maar nu ook niet meer. Heb de tip "download eens een nieuwe gratis app" opgevolgd en voila: ze doen het weer, vreemd?!

Nick.Boers 29-12-09 23:24

Goedenavond mensen ;)

Ik blijf het probleem hebben telkens als ik mijn iphone aansluit op mijn PC dat de FREE APPS van itunes worden verwijdert omdat mijn computer niet gemachtigd is maar dat is hij wel, alle gekochte apps van itunes blijven er wel op iemand een raad?
Ik heb al zoveel keer de machtiging eraf gehaalt en er weer op maar dat helpt niets.
Itunes al opnieuw geinstaleeerd iphone opnieuw jailbreak gedaan maar nog altijd het zelfde probleem.
Ik heb wel 2 accounts de oudere die ik niet meer gebruik of niet kon gebruik omwille dat ik de betalingswijze niet op GEEN kon zette en daarom heb ik een nieuwe gamaakt maar is het zo dat je op alle 2 de accounts de PC moet machtigen ?

Alvast bedankt
&
Fijne feestdagen !

kuotje 30-12-09 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PasQ (Bericht 398945)
Ik had vanavond ook ineens dat mijn applicaties het niet meer deden, had een herstel gedaan en vervolgens reservekopie maar dan zijn wel alle applicaties verwijderd. Alles opnieuw geinstalleerd, deden het, maar nu ook niet meer. Heb de tip "download eens een nieuwe gratis app" opgevolgd en voila: ze doen het weer, vreemd?!

het makkelijskt toch :)

ThaBudz 31-12-09 07:54

toch blijft het een vreemde "bug"

Nick.Boers 31-12-09 13:40

Apps
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kluppergeest (Bericht 398133)
Heb ik ook nog steeds, en met alle applicaties! Dus zal niet aan de app alleen liggen denk ik?

1. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instelligen.
2. Op de computer ga je naar iTunes, naar het item Programma’s.
3. Verwijder alle applicaties van je computer (Command/Control-A, daarna Del of Backspace).
4. Gooi de prullenbak leeg.
5. Synchroniseer de iPhone zonder muziek en video’s.
6. Herinstalleer alleen de gewenste applicaties.
7. Synchroniseer opnieuw via iTunes.
8. Voeg de gewenste muziek en video’s toe en synchroniseer nogmaals.

Madani 02-01-10 11:53

Proggies werken niet meer ??!!
 
Hallo Iphone-gebruikers.

Even een vraagje; De proggies die ik heb gedownload via Appstore daar werken er een paar niet meer van.
Dit had ik eerder ook al voor, maar toen moest ik gewoon nog een prog downloaden via appstore, en dan werktte ze terug allemaal. Maar deze keer willen ze gewoon niet meer terug werken (Het zijn wel maar een paar programmas hé, niet allemaal). Heb ook al vanalles geprobeert: Uit & aan zetten, force quit, ander prog downloaden, ...
Een Force-quit heb ik al gedaan, maar dat helpt blijkbaar niet..
Weet er toevallig iemand, hoe ik dit dan kan rechtzetten?

Mercie.:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.