iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Alle geïnstalleerde apps crashen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/19070-alle-geinstalleerde-apps-crashen.html)

King1987 02-01-10 12:48

\\Topic's samengevoegd

Nick.Boers 03-01-10 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Madani (Bericht 400059)
Hallo Iphone-gebruikers.

Even een vraagje; De proggies die ik heb gedownload via Appstore daar werken er een paar niet meer van.
Dit had ik eerder ook al voor, maar toen moest ik gewoon nog een prog downloaden via appstore, en dan werktte ze terug allemaal. Maar deze keer willen ze gewoon niet meer terug werken (Het zijn wel maar een paar programmas hé, niet allemaal). Heb ook al vanalles geprobeert: Uit & aan zetten, force quit, ander prog downloaden, ...
Een Force-quit heb ik al gedaan, maar dat helpt blijkbaar niet..
Weet er toevallig iemand, hoe ik dit dan kan rechtzetten?

Mercie.:)

Al gebrobeerd om hem opnieuw te jailbreaken ?

ravinm33 04-01-10 18:47

truphone crash
 
halllooo,
ik heb probleem met truphone.
ik heb hem gedownload, account aangemaakt maar nu gaat hij na 3 seconden terug naar ipod menu. het programma doet het wel als je Wi-Fi uit hebt staan. ik heb een ipod 3g.
bedankt

De Generaal 04-01-10 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ravinm33 (Bericht 401115)
halllooo,
ik heb probleem met truphone.
ik heb hem gedownload, account aangemaakt maar nu gaat hij na 3 seconden terug naar ipod menu. het programma doet het wel als je Wi-Fi uit hebt staan. ik heb een ipod 3g.
bedankt

Vaak helpt het om de app dan te verwijderen en opnieuw de app te installeren uit de AppStore (je hoeft niet opnieuw te betalen als het een betaalde app is).

saninl 10-01-10 21:36

Opstarten van App, gaat terug naar main?
 
Hallo,

Als ik een App wil runnen uit de Appstore, bijvoorbeeld zon scanding. Dan druk ik op dat icon maar dan springt hij gelijk weer terug naar het hoofdscherm. Zonder dat programma op te starten. Dat gebeurt bij al mijn Apps uit de Appstore... ?!

Wat kan ik hieraan doen?

King1987 10-01-10 21:39

\\ Topic's samengevoegd

kuotje 10-01-10 21:45

even een gratis app installeren op je iphone via itunes of appstore :) @saninl

saninl 10-01-10 22:36

@ Kuotje

Jep, las het al.

Dankjewel.

Wel raar dat hij telkens dat wachtwoord weer vergeet dan?
Overigens raakt mijn Iphone ook telkens mijn mobiele internet gegevens kwijt :S

kuotje 10-01-10 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door saninl (Bericht 403688)
@ Kuotje

Jep, las het al.

Dankjewel.

Wel raar dat hij telkens dat wachtwoord weer vergeet dan?
Overigens raakt mijn Iphone ook telkens mijn mobiele internet gegevens kwijt :S


meer iets tegen diefstal. Stel je raakt hem kwijt wil je niet dat diegene alles uit de appstore kan halen he :) en zelfde geld voor gegevens.

Packman1969 17-01-10 20:42

Geen enkele app werkt
 
Zonder dat ik iets heb veranderd kan ik geen enkele app meer starten. Druk op icoon, dan flitst het beginscherm voorbij en that's it. Alleen de standaard applicaties werken. Iemand enig idee hoe dit kan?

De Generaal 17-01-10 20:43

Bedoel je dat de apps die je hebt gedownload van het internet (niet uit de AppStore) niet meer werken?

Packman1969 17-01-10 20:46

Gewoon via Appstore,: linked in , kranten, nu, HeyWAY, TV gidsWhatApp, spelletjes

De Generaal 17-01-10 20:50

// Samengevoegd

Probeer de apps dan te verwijderen en even opnieuw te installeren vanuit de AppStore.

kuotje 17-01-10 20:51

installeer is nog een gratis spelletje.

Malle Babbe 17-01-10 21:30

Hi,

ook ik heb (net als vele anderen) problemen met de geinstalleerde apps.
Nadat ik van de week mijn iphone had ge-update werken mijn apps niet meer.
Ik heb dit topic doorgelezen en ook al verschillende opties geprobeerd: alle apps verwijderd, opnieuw geinstalleerd, aan/uit, synchroniseren met apps en synchroniseren zonder apps.
MAAR het werkt nu nog steeds niet!!!
Ik weet echt niet meer wat ik nu nog moet doen!?!

WDS001 17-01-10 21:32

En dat zijn apps uit de App Store?

Malle Babbe 17-01-10 21:34

Yep.
Gewoon via de app Store gedownload.
Zowel gratis als betaalde apps.

Skype, Buienradar, Mbox, Zippo, .....ga zo maar verder.
Ik klik er op , app probeert zich te openen en schiet dan weer terug op alg scherm.

Malle Babbe 18-01-10 14:43

Vandaag wederom alles eraf gehaald en opnieuw een gratis app geinstalleerd maar dat is het helaas nog steeds niet.
Ik kan ook niks bij Apple vinden hierover.
Godzijdank werken mijn telefoon en agenda nog wel!!!
:-$

Malle Babbe 19-01-10 17:33

Niemand die hier een antwoord op weet?
:-(

fynrd1 22-01-10 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Malle Babbe (Bericht 406773)
Niemand die hier een antwoord op weet?
:-(

De enigste oplossing die ik tot nu ben tegen gekomen is, om na de herstelperiode de telefoon als nieuwe telefoon te installeren en niet vanuit een gemaakt herstelpunt.(overigens moet je hem wel de zelfde naam geven als eerder):rolleyes:

Ik ben zelf ook opzoek naar een andere oplossing omdat ik graag mijn sms en contacten lijst er weer graag in heb.:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.