Need for Speed komt naar de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja mensen Need for Speed komt naar de iPhone Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door EA As Gamasutra reports , Electronic Arts has announced that Need For ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Need for Speed komt naar de iPhone
Ja mensen Need for Speed komt naar de iPhone
Citaat:
Bron: EA: ‘Need for Speed Undercover’ Coming to iPhone | Touch Arcade |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhoneclub is to fast for you : EA werkt aan Need for Speed en Tiger Woods voor iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl
|
||||
|
||||
Maar nu is er een datum genoemd wanneer de game klaar is, alleen is het nog niet bekend wanneer die in de appstore komt, maar misschien wel met de release datum voor de andere consoles
|
|
||||
|
||||
ik verveel me liever dan NFS te spelen, wat een bagger spel, en voor handhelds is het nog slechter
|
|
||||
|
||||
nou ik kan me tijd zeker wel verdoen met nfs, ben alleen benieuwd naar de besturing.
|
|
||||
|
||||
lijkt mij anders wel fijn crash in nfs jasje en dan dat je je auto kan
tunen en wanneer je op het schermpje drukt dat je je boost gebruikt. Ja hoor kom maar op met nfs gaat ckr wat woorden |
|
|||
|
|||
De teaser ziet er veel belovend uit, al is die niet voor de iPhone. Toch wacht ik met smart af, het spel ga ik zeker downloaden. Twijfel alleen een beetje aan de besturing, maar mischien maakt EA daar ook een waar kunstwerkje.
|
|
||||
|
||||
lijkt mij een erg leuke app. Wordt denk ik ook wel duurder dan 7,99
|
|
|||
|
|||
Ik zou niet weten hoe duur het zal worden???
Voor de nintendo was hij 35 eurie(vergelijkbare kwaliteit scherm), maar het duurste wat ik ben tegengekomen in itunes is beatmaker voor 16,99 ofzo. |
|
|||
|
|||
Haha
Klinkt spannend
|
|||
|
|||
Ik was een echte Need For Speed fan, vond de eerste 6 delen super leuk, De Underground 1 en 2 vond ik ook nog wel leuk en sindsdien geen NFS game meer gekocht, alle demo's vielen me tegen. Doe mij maar weer alleen exotics zoals de Lamborghini etc en geen Tuning aan je auto's. Gewoon simpel een super snelle racecar kiezen en door de mooie landschappen rijden zoals we in de eerdere delen gewend waren zonder rare dingen als Turbo en Speedbreakers, dan koop ik hem wel.
|
|
||||
|
||||
ik kan niet wachten tot dat het uitkomt
|
|||
|
|||
Beelden Need For Speed Iphone ( Als Ik Het Goed Heb )
Kvond Dit Op Youtube En Het Lijkt Op De Nieuwe Need For Speed Voor De Iphone
YouTube - iPod touch 2G new games |
|
||||
|
||||
samengevoegd
|
|
||||
|
||||
Dat ziet er best wel heeeel erg goed uit.
|
|
|||
|
|||
Die moet ik gewoon hebben.
|
|
|||
|
|||
Klopt.
Het spel heeft toch wel de beste graphics tot nu toe gezien op de iPhone. Zo ziet het icoontje eruit.. (naast de App Store) |
|
|||
|
|||
Ik ga hem zeker tjekken, worden toch zeker op de hoogte gehouden van de release datum door ipc?
|
|
|||
|
|||
Nfs is er. Wat vinden jullie ervan?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
F1 2009 komt naar de iPhone! | vanilla | iPhone Apps | 3 | 13-12-09 19:57 |
|
|