kan maar soms Apps installeren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) het komt nog al vaak voor dat ik de fout krijg dat ik geen bevoegdheid heb om apps te installeren (zijn "gekocht" (free apps) met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan maar soms Apps installeren
het komt nog al vaak voor dat ik de fout krijg dat ik geen bevoegdheid heb om apps te installeren (zijn "gekocht" (free apps) met dezelfde account dan waarmee de telefoon geactiveerd is)
af en toe ook de fout 0xE8000013 (of zo iets) heb er niet mee zitten prutsen. gewoon ee iPhone 3G OTB met firmware 2.0 dus |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan het besten je itunes uninstaleren en dan op nieuw instaleren itunes 7.7 die werkt perfect
|
|||
|
|||
ik heb 7.7.1 (altijd geupdate sinds de versie die ze in november 2007 hadden)
ik probeer ff mn mac nieuw te starten en mn iPhone ook. mss helpt het ok. dat werkte niet dan maar naar 2.0.1 updaten Laatst gewijzigd door macfreaker; 19-08-08 om 00:36. |
|
|||
|
|||
hier het zelfde probleem, sedert ik mijn iphone naar 2.0.1 gebracht heb, wil geeneen van mijn programma's nog installeren
update, net met quickpwn gepwned en nu installeert alles weer zoals het zijn moet grtzz Laatst gewijzigd door macfreaker; 19-08-08 om 00:37. |
|
|||
|
|||
de update naar 2.0.1 heeft niet geholpen.
ik kan wel apps erop zetten via de app store applicatie op de telefoon zelf maar de gehel sync is naar de kl*te adresboek en andere dingen lukken ook niet (worden wel eerst geuploadt naar de telefoon maar achteraf komt er een fout en dan is alles weg) Laatst gewijzigd door vlees91; 19-08-08 om 00:47. |
|
|||
|
|||
dan maar update 2.0.2 installeren
Laatst gewijzigd door vlees91; 19-08-08 om 10:10. |
|
|||
|
|||
probleem is nog steeds, maar: alleen met mijn Nederlandse iTunes account
met mijn amerikaanse werkt alles perfect |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen apps installeren via iTunes | scoop1 | iTunes | 7 | 13-07-10 21:02 |
Genoeg geheugen maar kan niets meer installeren?? | jorisposma | iPhone Apps | 3 | 09-01-10 20:16 |
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? | MNG | iPhone algemeen | 4 | 21-08-08 23:28 |
|
|