Msn naam PALRINGO discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft iemand net als ik het probleem dat je een oude msn naam hebt online? Of oplossingen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Msn naam PALRINGO
heeft iemand net als ik het probleem dat je een oude msn naam hebt online? Of oplossingen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kan je het eventjes iets beter verwoorden?
|
||||
|
||||
Excuses haha, ik dacht dat jullie mij wel zouden begrijpen. Maar ik typte vannacht het topic op de iphone dus had geen zin om het uitgebreid uit te leggen. Bij deze:
Je kan je nickname wijzigen in een eigen naam bij Palringo. Maar in plaats daarvan zien mensen een oude msn naam las je online bent op msn, die je ooit eens hebt gebruikt op msn op je pc. Bij mij is deze msn naam al zeker 3 maanden oud en breng dus verwarring als ik online ben. Nu is het probleem dat ik mijn msn naam niet kan veranderen. |
|
||||
|
||||
dat kan bij instellingen daar verander ik het altijd (ik vind het alleen geen duidelijk programma)
jeffreyk kijk hier eens http://www.iphoneclub.nl/9192/palrin...e-handleiding/ Laatst gewijzigd door jeffreyk; 19-08-08 om 20:14. |
|
||||
|
||||
k lees dat veel mensen problemen met hun msn naam hebben, maar nog geen oplossing hebben?
|
|
||||
|
||||
verwijder palringo en zet hem er op nieuw op kijken of dat dan helpt
|
|
||||
|
||||
already done that..
|
|
||||
|
||||
oke dat is raar en als je eens aanmeld met een ander acount en dan weer met dat acount die je wilt gebruiken kijken of dat wekt
|
|
||||
|
||||
ik ga proberen, ik heb een mail naar Palringo gestuurd, kijken of ze me kunnen helpen.
UPDATE: nieuw account palringo werkt niet Laatst gewijzigd door iTim; 19-08-08 om 21:01. |
|
||||
|
||||
ja daar zat ik ook al aan te denken (en is het gelukt??)
|
|
||||
|
||||
Nog andere ideeen? of iemand anders die een steentje kan bijdragen? Jeffreyk bedankt voor je hulp!
Laatst gewijzigd door iTim; 19-08-08 om 21:05. |
|
||||
|
||||
maar hadt je dit probleem ook al voor je update naar 2.0.2?
|
|
||||
|
||||
ja had ik meteen toen ik hem op 2.01 installeerde helaas..
|
|
||||
|
||||
Heren, waarom gaan jullie niet gezellig met z'n tweeën verder via de PB?
|
||||
|
||||
ja ik probeer hem alleen maar te helpen
|
|
||||
|
||||
haha hij is aardig en wilt me helpen, voro de rest reageer neimand, terwijl ik zeker weet dat er nog tientallen anderen met hetzelfde probleem zitten
|
|
||||
|
||||
volgens mij is dit het alleen is het in het engels
Your Palringo nickname is the name that is visible to all your contacts. It is only visible to your Palringo contacts or groups and not to any bridges (Yahoo, Google Talk, etc.) that you may have added. To change it... Windows PC File --> Palringo (?) --> My Identity... enter the desired Nickname and press Change Windows Mobile Menu --> Palringo (?) --> My Identity... enter the desired Nickname and select Ok Symbian Options --> Status --> Nickname enter the desired Nickname andselect Ok When you add a bridge like Yahoo or Google Talk you will need to choose a nickname for that too. This doesn't have to be the same as your Palringo nickname and is the name that is visible to all your contacts on that service. To change it you have to remove the bridge and then add it again with your new nickname. succes |
|
||||
|
||||
When you add a bridge like Yahoo or Google Talk you will need to choose a nickname for that too. This doesn't have to be the same as your Palringo nickname and is the name that is visible to all your contacts on that service. To change it you have to remove the bridge and then add it again with your new nickname.
Dit moet je hebben, maar bij windows live messenger werkt het blijkbaar niet. 4x geprobeerd.. |
|
||||
|
||||
de mail naar palringo levert het volgende resultaat op:
Palringo heeft kennis genomen van de bug, en probeert nu de bug te fixen. Als dat gelukt is brengen ze een update uit op hun forum. Op dit moment is er dus geen oplossing... |
|
||||
|
||||
oke ik vondt het al zo raar wandt we hadden alle oplosingen geprobeert
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vervangen naam icoontjes met NL naam | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 17:40 |
Palringo | flyingdutchman | iPhone Apps | 5 | 14-10-08 23:28 |
msn naam op im+ | paulusgti | Jailbreak apps en thema's | 9 | 10-10-08 00:02 |
Palringo msn naam en text door elkaar | daaf | iPhone Apps | 6 | 21-09-08 00:07 |
|
|