In App “conditie” wordt route niet gelogd. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Lezer, Wanneer ik ga wandelen werd m’n route altijd visueel gelogd in de App bij m’n workouts, maar op een of andere manier gebeurd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In App “conditie” wordt route niet gelogd.
Beste Lezer,
Wanneer ik ga wandelen werd m’n route altijd visueel gelogd in de App bij m’n workouts, maar op een of andere manier gebeurd dat niet meer. Iemand bekend met dit probleem ? Mvgr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik had dit bij aanvang van gebruik van de Watch, maar is kennelijk niet hetzelfde dan.
Bij mij moest er eerst gekalibreerd worden (tenminste 20 minuten wandeling gemaakt worden waarbij op de iPhone kalibratie optie aangevinkt moet staan) voordat gps routes zichtbaar werden…. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Work-out komt niet in conditie app op iphone | bergjewieke | Apple Watch algemeen | 0 | 04-10-20 22:45 |
Navigeren watch series 3: route wordt niet geladen | berlinwedding | Apple Watch algemeen | 0 | 26-05-18 23:39 |
Sygic: route wordt constant herberekent | bartbillen | iPhone Navigatie | 2 | 31-07-13 23:22 |
Runtastic: route niet zichtbaar op facebook | Moise | iPhone Apps | 2 | 23-06-13 09:48 |
|
|