iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Account is uitgeschakeld??? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/19792-account-uitgeschakeld.html)

nicosomers 22-08-08 23:27

Account is uitgeschakeld???
 
1 Bijlage(n)
Hoi,

Ik heb een probleem ik krijg al ik iets wil downloaden in de store de volgende mededeling Zie bijlage.

Als ik dan de link volg kom ik hier:
Apple - Support - iTunes Store

Maar ik die nergens iets om hem te kunnen activeren, jullie?

Alvast dank!

Hedy1706 16-09-08 16:57

Ik krijg deze melding ook, iemand enig idee?

iMario 16-09-08 17:07

Misschien heb je een keer niet betaald. Heb dit ook gehad, contact opgenomen met de klantenservice en na ong. een dag kon ik hem weer gebruiken.

Robert M. 17-09-08 17:39

ik heb ook een e-mail gehad met wat er aan de hand was, bij mij had ik ook niet betaald :P

Robert M. 19-09-08 23:38

Heey iMario!

Hoelang moest je wachten tot dat ze hem weer geactiveerd hadden?
Ik heb gisteren gebeld, hoopte stiekem dat ik vandaag weer kon kopen :(
Moet dus nog even geduld hebben ;)

meabelle 09-08-09 15:11

Ik heb PRECIES hetzelfde probleem! Ik kan mijn apps niet meer updaten, als ik dat probeer, krijg ik precies dezelfde melding als jij!
En ik ben blij te horen dat het met een telefoontje opgelost kan worden, alleen ben ik al uren bezig een telefoonnummer te vinden :S Klinkt misschien stom, en misschien kijk ik er wel overheen, maar iemand enig idee waar ik dat kan vinden?

jedikaal 22-06-10 16:31

Apple ID Support
Klik hierop.
Klik dan op Facturing en account itunes store.
Klik op Account beheren en stuur dan naar hun een e-mail in het engels.

MacCheryl1978 03-11-10 17:37

ik heb precies die probleem,mijn account kan is niet actief!zit heel de dag al te zoeken voor een telefoonnr,kan iemand dat aan mij geven???mijn rekeing is allang betaald,en vind het zo vervelend!!!kan niet updaten niks,ook geen nieuwe games downloaden!!!pleas help mij met een telefoonnr..!!!

bedankt alvast

jedikaal 03-11-10 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacCheryl1978 (Bericht 595586)
ik heb precies die probleem,mijn account kan is niet actief!zit heel de dag al te zoeken voor een telefoonnr,kan iemand dat aan mij geven???mijn rekeing is allang betaald,en vind het zo vervelend!!!kan niet updaten niks,ook geen nieuwe games downloaden!!!pleas help mij met een telefoonnr..!!!

bedankt alvast

Heb je mijn vorige reactie al geprobeerd? Dit werkte bij mij.;)

MacCheryl1978 03-11-10 22:01

ja email gestuurt,heb ik gedaan!!!
is het altyd zon gedoe om hem weer te activeren??

jedikaal 04-11-10 06:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacCheryl1978 (Bericht 595759)
ja email gestuurt,heb ik gedaan!!!
is het altyd zon gedoe om hem weer te activeren??

Ja, account activeren wel. Ik denk de rekening betalen dat dat makkelijker is.:D
Hoop dat het lukt. Suc6


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.