Account is uitgeschakeld??? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een probleem ik krijg al ik iets wil downloaden in de store de volgende mededeling Zie bijlage. Als ik dan de link ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Account is uitgeschakeld???
Hoi,
Ik heb een probleem ik krijg al ik iets wil downloaden in de store de volgende mededeling Zie bijlage. Als ik dan de link volg kom ik hier: Apple - Support - iTunes Store Maar ik die nergens iets om hem te kunnen activeren, jullie? Alvast dank! Laatst gewijzigd door nicosomers; 23-08-08 om 00:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik krijg deze melding ook, iemand enig idee?
|
|
||||
|
||||
Misschien heb je een keer niet betaald. Heb dit ook gehad, contact opgenomen met de klantenservice en na ong. een dag kon ik hem weer gebruiken.
|
||||
|
||||
ik heb ook een e-mail gehad met wat er aan de hand was, bij mij had ik ook niet betaald
|
|
||||
|
||||
Heey iMario!
Hoelang moest je wachten tot dat ze hem weer geactiveerd hadden? Ik heb gisteren gebeld, hoopte stiekem dat ik vandaag weer kon kopen Moet dus nog even geduld hebben |
|
|||
|
|||
Ik heb PRECIES hetzelfde probleem! Ik kan mijn apps niet meer updaten, als ik dat probeer, krijg ik precies dezelfde melding als jij!
En ik ben blij te horen dat het met een telefoontje opgelost kan worden, alleen ben ik al uren bezig een telefoonnummer te vinden :S Klinkt misschien stom, en misschien kijk ik er wel overheen, maar iemand enig idee waar ik dat kan vinden? |
|
|||
|
|||
Apple ID Support
Klik hierop. Klik dan op Facturing en account itunes store. Klik op Account beheren en stuur dan naar hun een e-mail in het engels. |
|
|||
|
|||
ik heb precies die probleem,mijn account kan is niet actief!zit heel de dag al te zoeken voor een telefoonnr,kan iemand dat aan mij geven???mijn rekeing is allang betaald,en vind het zo vervelend!!!kan niet updaten niks,ook geen nieuwe games downloaden!!!pleas help mij met een telefoonnr..!!!
bedankt alvast |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja email gestuurt,heb ik gedaan!!!
is het altyd zon gedoe om hem weer te activeren?? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
iPhone 4 vanzelf uitgeschakeld | nvs | iPhone algemeen | 3 | 31-10-10 21:14 |
Verbindingen uitgeschakeld | -M@rk- | iPhone algemeen | 26 | 29-09-09 21:59 |
iPhone synchronisatie uitgeschakeld | TodiWa | iTunes | 3 | 09-10-07 20:12 |
|
|