//

Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone

Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mede iPhoners, Tot vandaag had ik alleen een KPN mail account en een Hotmail account. Beide ingesteld op de iPhone en alles werkte naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-03-11, 05:20
Araucaria Araucaria is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone

Hoi mede iPhoners,

Tot vandaag had ik alleen een KPN mail account en een Hotmail account.
Beide ingesteld op de iPhone en alles werkte naar tevredenheid.
Maar nu gaan we overstappen naar UPC en dus een 3e mailaccount op de iPhone.
Ik wil de KPN nog niet verwijderen omdat ik daar ook nog mail op kan krijgen en die mensen dus nog een mailtje wil terug kunnen sturen dat het adres gewijzigd is.
Maar goed; alles keurig netjes ingevuld en hele account voor elkaar.
Maar daar houdt het dus op.
Ik kan nog wel (mits ik mijn Wi-Fi uitzet) mailen met mijn KPN account maar het UPC account is het geen mogelijkheid aan de gang te krijgen.
Ik krijg meldingen als:
- De POP-server 'pop3.upcmail.nl reageert niet. Controleer of de netwerkverbinding werkt en of u de juiste informatie hebt opgegeven in het veld 'Server voor inkomende post'.
Ik weet niet beter na tig keer checken dat ik alles goed heb staan.
Ook kreeg ik op een gegeven moment de mededeling:
- Er is een kopie in ‘uitgaand’geplaatst. De server accepteert de onvanger ‘xxxxxx@xxxxxx.xxx niet omdat de server relaying niet toestaat"

Met andere woorden; hoe ga ik dit voor elkaar krijgen??
Ik begin het vermoeden te krijgen dat je maar één regulier (om het maar zo te noemen) emailadres kunt gebruiken en dan nog iets van hotmail oid.
Maar het gaat me nog wat te ver om dit te testen door het oude (KPN dus) mail account te verwijderen.
Zou wel een optie zijn, kan dat nog op de pc binnenhalen, maar wilde voor ik dat doe toch ook nog even de meningen van de deskundigen hier weten.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen want begin toch langzamerhand de moed te verliezen.

Alvast bedankt, ik ga nog ff proberen een tukkie te doen; loopt een beetje uit de hand zo!

gr. Araucaria
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-11, 09:41
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Ik heb zelf ook een upc-mailaccount ingesteld en daarmee heb ik regelmatig dezelfde "foutmeldingen".
Meestal werkt het wel, maar regelmatig lijkt het of de servers er bij Upc mee ophouden want dan worden de opgeslagen gegevens opeens niet meer herkend.
Na enige tijd werkt het dan wel weer naar behoren, vraag me niet waarom.

P.s: dit ligt niet aan de iPhone want heb heb met webmail en via Outlook ook.
Als je gaat zoeken via Google zal je meer mensen vinden met dezelfde problematiek.
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
Reageren

Labels
kpn, mailaccount instellen, pop3, relaying, upc



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2de hotmail account mail Denbosch iPhone algemeen 6 26-05-11 08:57
amerikaanse account met een nederlands account myplace iPhone Apps 5 13-09-10 22:41
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 14:08
E-mail lezen verstuurd aan mij vanaf een hotmail account woei iPhone algemeen 1 13-10-09 11:35
Hotmail account instellen eri Archief 3 08-04-08 10:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:28.