E-mail lezen verstuurd aan mij vanaf een hotmail account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een tijdje een iphone 3gs met OS 3.1.2 Nu heb ik als ik e-mail ontvang dat het prima werkt, ik kan lezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail lezen verstuurd aan mij vanaf een hotmail account
Ik heb sinds een tijdje een iphone 3gs met OS 3.1.2
Nu heb ik als ik e-mail ontvang dat het prima werkt, ik kan lezen en replyen. Maar ik ontvang soms e-mails van mensen die via hotmail mailen, en de email kan ik dan niet lezen op mijn iphone, wel thuis in mijn outlook client. Ik krijg dan de volgende melding: Dit bericht heeft een structuur die niet kan worden weergegeven. Vraag de afzender om het bericht opnieuw te sturen met een andere structuur of een ander e-mailprogramma. multipart/alternative Heeft iemand suggesties om dit te verhelpen? Degene kan niet anders mailen dan met hotmail, dus die heeft ook geen idee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb dat sinds kort ook met sommige berichten die via hotmail/LiveMail verstuurd zijn naar mijn LiveMail account.
Het is me niet duidelijk waarom sommige berichten wel en andere niet leesbaar zijn. Erg vervelend! Ben dus ook benieuwd naar een oplossing!
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows Live Hotmail toevoegen aan iPhone Mail | FFWD | iPhone algemeen | 91 | 27-06-11 01:46 |
2de hotmail account mail | Denbosch | iPhone algemeen | 6 | 26-05-11 08:57 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Hotmail: ik wil wel mail lezen, maar geen contacten overnemen | AaiFoon4 | iPhone algemeen | 4 | 20-01-11 14:07 |
Vreemde adressen boven aan mail verstuurd via iphone. (hotmail) zoals blabla.phx.gbl | Robert171 | iPhone algemeen | 4 | 14-03-10 18:03 |
|
|