Hotmail: ik wil wel mail lezen, maar geen contacten overnemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn contacten gesynchroniseerd met Outlook en wil nu Hotmail toevoegen om daar mail te lezen. Ik wil echter NIET de contacten/agenda etc uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hotmail: ik wil wel mail lezen, maar geen contacten overnemen
Ik heb mijn contacten gesynchroniseerd met Outlook en wil nu Hotmail toevoegen om daar mail te lezen. Ik wil echter NIET de contacten/agenda etc uit Hotmail overnemen. M.a.w. : ik wil mijn contacten van Hotmail niet samenvoegen met die van Outlook.
Voordat ik het gewoon probeer en alles weer moet herstellen: kan dit? En zo ja, hoe. (Zoekfunctie heb ik geprobeerd en ik heb ook uitgebreid gekoekeld ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gokje: de "oude" Hotmail voor iPhone activeren i.p.v. ActiveSync?
|
|
||||
|
||||
Je kunt bij een Exchange account instellingen toch aangeven wat je wil synchroniseren?
E-Mail, Contacten en/of Agenda's. Ik sync zelf voor mijn Live account (ook) alleen de E-mail.
|
|||
|
|||
Bedankt! Werkt 100%
Laatst gewijzigd door AaiFoon4; 20-01-11 om 14:14. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail wel binnen maar ik kan ze niet lezen | gws | iPhone algemeen | 2 | 10-10-14 16:21 |
Via Wi-Fi wel internet geen hotmail | Jellie | Wi-Fi | 0 | 30-01-11 01:11 |
Hotmail ontvangt wel maar stuurt niks | Excellence | iPhone algemeen | 3 | 11-12-10 00:00 |
E-mail lezen verstuurd aan mij vanaf een hotmail account | woei | iPhone algemeen | 1 | 13-10-09 11:35 |
Ik wil wel, maar de Iphone niet.. | ploegvdr | Unlock [archief] | 28 | 04-01-08 18:43 |
|
|