Hotmail: ik wil wel mail lezen, maar geen contacten overnemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn contacten gesynchroniseerd met Outlook en wil nu Hotmail toevoegen om daar mail te lezen. Ik wil echter NIET de contacten/agenda etc uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb mijn contacten gesynchroniseerd met Outlook en wil nu Hotmail toevoegen om daar mail te lezen. Ik wil echter NIET de contacten/agenda etc uit Hotmail overnemen. M.a.w. : ik wil mijn contacten van Hotmail niet samenvoegen met die van Outlook.
Voordat ik het gewoon probeer en alles weer moet herstellen: kan dit? En zo ja, hoe. (Zoekfunctie heb ik geprobeerd en ik heb ook uitgebreid gekoekeld ![]() |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gokje: de "oude" Hotmail voor iPhone activeren i.p.v. ActiveSync?
|
|
![]() Je kunt bij een Exchange account instellingen toch aangeven wat je wil synchroniseren?
E-Mail, Contacten en/of Agenda's. Ik sync zelf voor mijn Live account (ook) alleen de E-mail.
|
|||
|
|||
![]() Bedankt! Werkt 100%
Laatst gewijzigd door AaiFoon4; 20-01-11 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail wel binnen maar ik kan ze niet lezen | gws | iPhone algemeen | 2 | 10-10-14 16:21 |
Via Wi-Fi wel internet geen hotmail | Jellie | Wi-Fi | 0 | 30-01-11 01:11 |
Hotmail ontvangt wel maar stuurt niks | Excellence | iPhone algemeen | 3 | 11-12-10 00:00 |
E-mail lezen verstuurd aan mij vanaf een hotmail account | woei | iPhone algemeen | 1 | 13-10-09 11:35 |
Ik wil wel, maar de Iphone niet.. | ploegvdr | Unlock [archief] | 28 | 04-01-08 18:43 |
|
|