Iphone heeft problemen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds twee weken een Iphone 3GS 32GB. Wat een ongelofelijk beroerde telefoon is dat. Ik mag 'm twee a drie keer opladen per dag. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone heeft problemen.
Heb sinds twee weken een Iphone 3GS 32GB. Wat een ongelofelijk beroerde telefoon is dat. Ik mag 'm twee a drie keer opladen per dag. Heb de meeste functies uitgezet en nog zie je de batterijduur terwijl je er naar kijkt leeglopen.
Daarnaast komen telefoongesprekken vaak niet door, dat betekent volgens mij dat de antenne ook helemaal ruk is. Heb nu gewoon een lomp ding dat niks kan ipv een vette smartphone. *haalt oude nokia maar weer tevoorschijn* Wat een ongelofelijk shitding. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je eerst al een begint met op je taal te letten. En daarna alles even op een rijtje zetten.
Heb je die problemen vanaf het begin? Heb je al een herstel geprobeerd? Welke apps zijn er allemaal geinstalleerd? Je hebt een jailbreak, is alles goed verlopen? Topictitel aangepast Laatst gewijzigd door Bomans; 13-10-09 om 12:25. |
Labels |
32gb, 3gs, batterij, leeg, slecht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume knop aan de zijkant heeft problemen | Kersentaart | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 00:06 |
Wie heeft of had problemen men een Yessim card? | Hicham | Archief | 2 | 28-10-08 19:10 |
2 problemen, wie heeft een oplossing? | marleen | Unlock [archief] | 9 | 29-05-08 16:01 |
|
|