//

Volume knop aan de zijkant heeft problemen

Volume knop aan de zijkant heeft problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhoneclub leden, sinds vandaag heb ik een vervelend probleem met de onderste volume-wijzig-knop (Dus niet de silent switch) de bovenste werkt wel gewoon, dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-08-09, 23:06
Kersentaart Kersentaart is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Leidschendam
Berichten: 56
Standaard Volume knop aan de zijkant heeft problemen

Hallo iPhoneclub leden,

sinds vandaag heb ik een vervelend probleem met de onderste volume-wijzig-knop (Dus niet de silent switch) de bovenste werkt wel gewoon, dus mijn geluid gaat dan harder, alleen de onderste niet goed. Alleen als je er hard op drukt werkt hij. Zo was het sowieso niet eerst.
Ik denk dat er toch iets tussen is gekomen (tenminste zo voelt het, je kunt hem niet echt meer indrukken) alleen ik heb geen idee hoe. Er zit niet eens een opening tussen die knoppen en de behuizing. Heeft iemand misschien een idee hoe ik hem weer 'normaal-functionerend' kan krijgen.

Naar T-Mobile gaan heeft geen zin aangezien ik hem ooit per ongeluk had gekocht bij iemand die de bon later had beloofd omdat hij zogenaamd 'op zijn werk lag' alleen uiteindelijk was hij toch 'weggegooid'.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volume Knop agui iPhone algemeen 1 23-02-11 22:35
Verlichting scherm lekt door aan zijkant, algemeen probleem? Mele77 iPhone algemeen 43 13-04-09 12:12
Iphone 3G vlekje aan de zijkant brotherlouie98 iPhone algemeen 5 08-01-09 12:08
Volume knop er af?! knrd iPhone algemeen 2 15-10-08 07:07
volumeknop en stilknop aan de zijkant werken niet meer... vy_k Unlock [archief] 7 13-04-08 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.