amerikaanse account met een nederlands account discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) HOi ik heb een amerikaans account en een nederlands in de itunes store maar kan ik die apps allebei gelijk sync'en op de ipad bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
amerikaanse account met een nederlands account
HOi ik heb een amerikaans account en een nederlands in de itunes store maar kan ik die apps allebei gelijk sync'en op de ipad
bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat is het verschil met een nl account?
|
|
||||
|
||||
Je kan een NL en US AppStore-account naast elkaar gebruiken. Apps van beide accounts kun je met iTunes naar de iPad/iPhone/iPod synchroniseren.
|
|
|||
|
|||
oke bedankt is gelukt...
maar nu heb ik abc gedownload maar die werkt niet omdat ik niet in amerika ben .. is daar wat aan te doen ... En als ik met mijn amerikaans account aanmeld bij itunes en dan naar die abc app ga op de ipad Alle hulp welkom |
|
||||
|
||||
Bepaalde apps zoals bijvoorbeeld Pandora werken alléén als je via een Amerikaans ip-adres werkt. Dat werkt dus niet vanuit Nederland. Wel zijn daar manieren omheen met proxy servers of zo iets, maar ik weet niet hoe dat werkt!
|
|
|||
|
|||
Oké bedankt we laten het dan maar rusten ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Mac OS X: Account in Nederlandse EN Amerikaanse store? | rtenkroode | iTunes | 44 | 15-01-11 23:22 |
Windows: Nederlands itunes account zonder creditcard. | jantje123 | iTunes | 1 | 01-05-10 15:00 |
Account Amerikaanse Appstore | Solari | Archief | 1 | 10-12-09 17:18 |
US-account met Nederlands mobiel nummer | Scirocco | iPhone Apps | 8 | 07-08-08 20:08 |
|
|