vertaal app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een vertaal applicatie die GEEN internet verbinding nodig heeft. Het gaat met name om een vertaling van zinnen in het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vertaal app
Ik ben op zoek naar een vertaal applicatie die GEEN internet verbinding nodig heeft.
Het gaat met name om een vertaling van zinnen in het Engels naar traditioneel Chinees of simpel chinees. kent iemand zo'n app ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iTranslate misschien iets voor je?
|
|
|||
|
|||
Die heb ik net uitgeprobeerd maar die vereist een internet connectie.
en ik heb geen zin in data roming in bejing ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Teleactalen Chinees is misschien wel iets voor jou. Ik dacht wel dat je er zelf geen zinnen mee kan vertalen, maar de applicatie bevat wel enkele simpele en standaard dingen zoals hallo en daag. Is gratis, dus kijk er even naar
|
|
|||
|
|||
Voor Ndls heb je de Van Dale
en voor Engels heb je AED (Advanced English Dictionary). Beiden gebruik ik heel veel, maar voor Chinese vertalingen, mmm iChinese? |
|
||||
|
||||
Ben je tevreden van je Van Dale? De reacties in de App Store overhalen me echt niet! Telkens 1 ster!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
Vertaal foutje iTunes 8: 'Gratis' geheugen | Guest-20201028093429 | Archief | 1 | 11-09-08 18:10 |
|
|