App voor sms en email notificatie GELUID instellen voor de nacht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een mogelijkheid of app om 's nachts automatisch het geluid van SMS en EMAIL notificaties uit te zetten. Zonder dit steeds handmatig in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voor sms en email notificatie GELUID instellen voor de nacht
Ik zoek een mogelijkheid of app om 's nachts automatisch het geluid van SMS en EMAIL notificaties uit te zetten.
Zonder dit steeds handmatig in instellingen te hoeven doen. Telefoon moet wel normaal overgaan. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Moest je een jailbreak hebben, zou ik je SBSchedule aanraden, de ideale oplossing voor je verlangen.
Maar anders kan ik je niet helpen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Email notificatie geluid | Krieker | iPhone algemeen | 8 | 29-02-12 13:56 |
geen push notificatie voor native mail app ? | neo387 | iPhone Apps | 1 | 27-09-10 20:59 |
Geluid toevoegen voor binnenkomende sms | downie | iPhone algemeen | 2 | 25-06-10 13:32 |
Ringtone Instellen voor sms | borgqueenx | Archief | 2 | 20-04-08 01:49 |
|
|