Ringtone Instellen voor sms discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry, domme vraag maar ik iriteer me eraan dat ik bij mijn huidige lg chocolate kg800 telefoon geen sms ringtone kan instellen, kan dit wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ringtone Instellen voor sms
Sorry, domme vraag maar ik iriteer me eraan dat ik bij mijn huidige lg chocolate kg800 telefoon geen sms ringtone kan instellen, kan dit wel bij de iphone?
Ja of nee is genoeg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jazeker dit is gewoon mogelijk Is wel iets moeilijker dan een gewone ringtone instellen maar dit leer je ook binnen een hand omdraai Ik help je er graag mee zodra je een iPhone hebt nu heb je er niks aan
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Dit is 3e thread al die door de zoekfunctie beantwoord kon worden...
Slotje... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gezocht: sms-tone/ringtone Andriod voor iPhone | iPho(w)ner | Ringtones en Wallpapers | 2 | 29-12-10 14:20 |
App voor sms en email notificatie GELUID instellen voor de nacht | GVT | iPhone Apps | 1 | 04-11-10 09:57 |
Zelf een ringtone instellen | mdl | Ringtones en Wallpapers | 2 | 11-09-10 01:38 |
SMS ringtone toevoegen Iphone 3G | Franca | Ringtones en Wallpapers | 13 | 08-08-10 22:28 |
sms ringtone aanpassen | frektor | Archief | 1 | 24-03-08 11:46 |
|
|