Officiële NU.nl iPhone versie gelanceerd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) www.nu.nl/pda is vanaf nu voorzien van een speciale iPhone versie. Zeer overzichtelijk opgebouwd met een handige menu knop....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Officiële NU.nl iPhone versie gelanceerd
www.nu.nl/pda is vanaf nu voorzien van een speciale iPhone versie. Zeer overzichtelijk opgebouwd met een handige menu knop.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mooi idd.
en hij laadt ook best snel de pagina's Laatst gewijzigd door Nikooos; 23-08-08 om 15:16. |
|
||||
|
||||
ja het werkt perfect
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit! Zeker verbeterd.
|
|
|||
|
|||
Ziet er inderdaad erg moor uit, al moet ik wel toegeven dat de pagina's wat traag laden. Zelfs onder mijn Wi-Fi
|
||||
|
||||
Ik vind het bloedirritant dat de pagina's allemaal inschuiven. Doe mij maar de goeie oude mainpage. Die laad ook nog sneller ook
|
||||
|
||||
Deze werkt perfect bij mij ziet er toppie uit en laadt gewoon perfect zelfs met 3g dekking als is hij niet optimaal.
|
|
|||
|
|||
Terug een nieuwe website bij op het mobiele web. Super dat veel nieuwswebsites de stap zetten een eigen mobiele variant beschikbaar te maken.
|
|