iDrum werk niet op iphone2.0 updated 2.01 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb net idrum gekocht en op mijn iphone gezet. Nu start hij op en sluit direct weer af!! Wat is hier de oorzaak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iDrum werk niet op iphone2.0 updated 2.01
Hallo ik heb net idrum gekocht en op mijn iphone gezet.
Nu start hij op en sluit direct weer af!! Wat is hier de oorzaak van? Ik heb een eerste generatie iphone met software 2.0.1 erop. Hoop dat jullie me kunnen helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en verander je profiel ff dat je 2.0.1 hebt |
|
|||
|
|||
Geweldig!
Dit heeft geholpen! Super bedankt.... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Naar je profiel gaan --> gebruiksinstellingen --> gegevens wijzigen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Sorry.. ik vind het niet
nog steeds kan ik idrums niet open de volgende tekst verschijnd, "Het programma Idrums kan niet worden geopend." kan het zijn omdat men iphone een 2g is dat het niet werkt? Groetjes Van blacksnake the NooB Laatst gewijzigd door Blacksnake; 09-01-09 om 10:40. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem met mijn 3G. Het werkt misschien niet bij de nieuwere versie.
|
|
||||
|
||||
ik kan met mijn eerste generatie een aantal apps niet downloaden
zoals imob,simcity,beatmaker |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iDrum[eigen gemaakte beats] | sMilez | iPhone Apps | 9 | 03-02-09 23:57 |
iDrum | sMilez | iPhone Apps | 2 | 03-02-09 17:34 |
op de Iphone 1.1.1 app. iDrum mogelijk? | fedex | Archief | 8 | 01-09-08 01:04 |
Krijg iPhone2.5G niet meer terug naar 1.1.4 | MaxBentum | Archief | 1 | 14-07-08 21:10 |
iPhone2: Twice as fast. Twice the price. | soCool | Chat en geruchten | 16 | 18-06-08 16:56 |
|
|