iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Asphalt 4: Elite Racing (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/20648-asphalt-4-elite-racing.html)

nwegbrans 13-09-08 13:55

Eergister geïnstalleerd, echt vet spel hoor!

mamutskywalker 13-09-08 15:31

ik heb hem ook gekocht en inderdaad voor een telefoonspel is het echt vet
aanrader !!

storemem 14-09-08 15:07

geweldige game heb hem al helemaal uitgespeelt heb 1 bronze beker 1 zilvere en de rest allemaal goud

sNicker 14-09-08 16:15

Ik heb 'm ook gekocht, vind het een leuk spel, maar het leukste vind ik dat mijn iTunes saldo nog hetzelfde is. Ik zag er $9.99 af gaan naar $5.04, maar op dit moment is het weer terug $15.03! :D
Heb ik weer een mazzeltje, denk ik :)

Maar ja, het spel zelf vind ik ook erg amusant :)

Wingzero 14-09-08 21:48

dat doe je goed hahah..
de besturing is wel wennen vind ik.. en verder zitten der wel vette auto's in die je aardig uitgebreid kan tunen :P

sNicker 14-09-08 23:15

ah, balen... kocht net weer een app, kreeg ik de melding dat mijn saldo-balans niet up to date was... toch het geld kwijt ;) 't was te mooi om waar te zijn :p Ach ja, 't was 't wel waard :)

iMick 14-09-08 23:40

Idd erg verslavend spel ik zit zelf nu op 60%.
Maar moet toch echt zeggen dat het spel een beetje haperig aanvoelt.
En ik woord gek van de nitro...

mneerhout 15-09-08 19:36

kopen jullie nu echt al die spellen of zit je te klooien in de permissies met die space-eend?

Wingzero 15-09-08 19:55

nou ik koop ze,, en nee niet met die wc eend

sNicker 15-09-08 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mneerhout (Bericht 191566)
kopen jullie nu echt al die spellen of zit je te klooien in de permissies met die space-eend?

Uh, watte? :confused:
Heb ik iets gemist? :p Welke space-eend?



(overigens heb ik deze app gewoon gekocht (in de US Store, net €1 goedkoper :p ))
Enne, met je headset klinkt het net wat mooier, want dat driften is niet om aan te horen door de speaker!

NielsZwolle 15-09-08 23:23

Nee hier wordt braaf betaald voor muziek, software, apps, mijn ontbijt en nog veel meer. Voor degene die willen jatten en illegaal doen meteen een ban!

En of dat nu 1€ meer of minder is maakt niet uit

iMick 16-09-08 00:49

Net nog even voor het slapen gaan uitgespeeld (100%).:D
Sta nu met 2,303,745 dollar op rank 672.
Hopelijk komt er gouw een update die de bugs eruit haalt.
Zitten namelijk nog wel wat bugs in :(

Nu dan maar eens gaan slapen:rolleyes:

Flydt 17-09-08 10:05

Damn, ik zit pas op 20% ofzo. Heb mss dan ook wat minder tijd, of andere prioriteiten. :p

Abu 17-09-08 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mneerhout (Bericht 191566)
kopen jullie nu echt al die spellen of zit je te klooien in de permissies met die space-eend?

Beetje triest als je helemaal nergens voor wilt betalen en ik neem aan dat je met space-eend Cyberduck bedoelt?

Ik geef toe dat ik muziek wel illegaal download, maar de rest zoals spellen en films koop ik gewoon

OT: Ik zat te denken om dit spel te kopen, maar op youtube vond ik het iets te veel haperingen hebben, daarom heb ik Line Rider gekocht :)

Jakiie 17-09-08 17:32

Ik heb 'em ook hoor! :) Ik vind hem ook erg leuk, alhoewel je eerst wel goed moet leren hoe alles werkt enzo, want dat is in het begin wel erg wennen.

Maar verder, tofff spel! :D

Flydt 18-09-08 09:23

Ja het ziet er gewoon netjes uit en het speelt lekker. Daarbij komt nog eens dat er voldoende afwisseling is in circuits, auto's, motors en meiden!
Ik doe er nog wel even over voordat ik het heb uitgespeeld!

knuster 18-09-08 13:08

heb hem ook net gekocht!! leuk racespel, alleen die nitro constant induwen vind ik wat shitty.

ChiTheDesigner 22-09-08 16:37

Vraagje..
Is het iemand gelukt om over Wi-Fi multiplayer te spelen?
Mij is het namelijk nog niet gelukt.. (Zat dan wel op een groot Wi-Fi Netwerk..)

mr_ootez 24-09-08 17:18

eindelijk nieuwe update is er kijken of het stabiel loopt
en niet steeds uit valt

iMick 24-09-08 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr_ootez (Bericht 197809)
eindelijk nieuwe update is er kijken of het stabiel loopt
en niet steeds uit valt

Bij mij loopt die nu mega voorheen zei ik dat die een beetje haperig aanvoelde
dat is bij mij nu weg :D:D:D
Nu hoeven ze nog maar 2 dingen te verbeteren voor mij:p
- Langere nitro zodat je minder hoeft te drukken of minder afhankelijk van
nitro woorden en het moeilijker te krijgen maken.
- Gevoeligheid van sturen aanpasbaar maken.

en altijd de bugs er telkens uit halen.

de game is bijna af in mijn ogen :);)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.