iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Asphalt 4: Elite Racing (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/20648-asphalt-4-elite-racing.html)

Flydt 03-09-08 17:20

Asphalt 4: Elite Racing
 
Beste mensen,

Dit is echt een mooi spelletje. Uitgebreid, goed functionerend, mooie graphics en nog veel meer!

What do you think? :D

slodo 03-09-08 17:22

er is ook al een nieuws bericht over geweest;)
Gameloft brengt Asphalt 4 Elite Racing uit > Nieuws > iPhoneclub.nl

iMario 03-09-08 17:28

Mooi spelletje? Ik vind het wel meevallen;) Speel dan liever Crash Bandicoot Nitro Kart of Cro-Mag Rally.

jantjuh 03-09-08 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 183403)
Mooi spelletje? Ik vind het wel meevallen;) Speel dan liever Crash Bandicoot Nitro Kart of Cro-Mag Rally.


Ik hoop echt dat je een geintje maakt of aandelen erin heb want dit spel is echt het vetste spel dat er te krijgen is en die andere kinderachtige spellen zijn echt 10x niks vergeleken met deze .

iMario 03-09-08 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jantjuh (Bericht 183413)
Ik hoop echt dat je een geintje maakt of aandelen erin heb want dit spel is echt het vetste spel dat er te krijgen is en die andere kinderachtige spellen zijn echt 10x niks vergeleken met deze .

Nee, echt, vind hem niet veel aan:o Crash Bandicoot vind ik vele malen leuker.

jantjuh 03-09-08 17:51

Heb je al gedrift dan ? Lekker glijen in de bochten echt zo vet , ik ben echt al 3 dagen aan het racen geen ander spel aangeraakt. Maargoed smaken verschillen dat kan natuurlijk altijd kan het me alleen haast niet voorstellen ;)

Wingzero 03-09-08 18:39

ieder ze eigen mening he...

KoenvW 03-09-08 21:20

ik vind het ook niet echt geweldig, de besturing helemaal niet, ik stuur liever met de bewegingssensor

iMario 03-09-08 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KoenvW (Bericht 183551)
ik vind het ook niet echt geweldig, de besturing helemaal niet, ik stuur liever met de bewegingssensor

Denk dat je ook kan sturen met de accelerometer hoor:) tenminste, voordat ik een race begon stond er dat je kon sturen door je iPhone naar links en rechts te bewegen... Zal je wel kunnen instellen dus.

KoenvW 03-09-08 21:46

ohja ik heb het gevonden, stuk beter zo!

mo38 03-09-08 22:56

tof spel voor onderweg enz. elke keer als ik moet wachten om mn trein speel ik een potje

Flydt 04-09-08 11:24

Nou ik speel het ook best vaak, besturing en toetsen is nog wel ff wennen. Maar moet wel zeggen dat het best uitgebreid is, en de graphics zijn naar mijn mening toch wel uitgebreid.
Er is nog maar 1 ander spel wat ik doe, poker Hold em'. :cool:

dettie 05-09-08 13:47

Welke missies heb je allemaal?
Bij sommige moet je de eerste zijn.
Bij andere als je de eerste bent ben je verloren.
Bij andere races moet je de eerste van de baan rammen.

Wie kan een beetje uitleg geven want duits is niet zo goed

dank u

Destiny 05-09-08 14:05

Ik heb dit spel ook even gespeeld, maar vind het niks. Grafisch niet geweldig en gameplay is niet fijn.

Vassili 05-09-08 17:13

ik heb het gisteren aangeschaft ben nu al verslaafd vind het een erg leuk spel, de graphics zijn niet geweldig maar ik vind de gameplay erg leuk.

ChiTheDesigner 06-09-08 23:37

Heel erg vet spel vind ik zelf, heb hem al helemaal uitgespeeld.
Graphics zijn tof, muziek en geluid ook.
Gameplay is vet, maar kan beter.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik het hele takedown-idee uit burnout best een goed idee vind..

(Ik vraag me echt af wat de rest van de members gespeeld hebben als ze zeggen dat de graphics niet geweldig zijn en de besturing niet werkt.. )

Gunnar 11-09-08 17:41

Even een vraagje over de multiplayer in dit spel;
weet iemand of de Wi-Fi multiplayer modus in asphalt je laat spelen tegen spelers wereldwijd op alle momenten of gewoon lokaal, tegen spelers die ophetzelfde Wi-Fi netwerk zitten als jij?

NielsZwolle 11-09-08 22:38

Kijk nu vind ik van alles leuk! Ik heb een heel mooi stuk op de homepage gelezen!

En hier lees ik alleen maar gaaf, cool, ben verslaafd etc....

Maar vertel eens wat meer ....

Inhoud graag ....

Cro mag vond ik veel te slap zonde van mijn centen en daarom doe ik nu rustig aan. Bij cromag was het na twee keer ridjen eerste worden.

junero 11-09-08 22:51

deze spel is absoluut beste racegame voor iphone ik vind zelf bandicoot en cromag ook wel leuk maar die spellen zijn meer voor fun terwijl a4 een echte vol bloed arcade racegame is , en cromag en bandicoot is totaal 20 mb terwijl asphalt iets van 70 mb is wat eigenlijk genoeg zegt die mensen hebben er echt de moeite voorgenomen

Cmdaulnis 12-09-08 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junero (Bericht 188125)
deze spel is absoluut beste racegame voor iphone ik vind zelf bandicoot en cromag ook wel leuk maar die spellen zijn meer voor fun terwijl a4 een echte vol bloed arcade racegame is , en cromag en bandicoot is totaal 20 mb terwijl asphalt iets van 70 mb is wat eigenlijk genoeg zegt die mensen hebben er echt de moeite voorgenomen

Op je spelvouten na ben ik het helemaal met je eens...

En ik vraag me inderdaad ook af welke andere spellen dan zo veel mooier zijn (spellen voor de iphone wel te verstaan)...

En welke spellen dan zo veel beter te besturen zijn....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:45.