ForFlight 2.0 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik overweeg ForeFlight 2.0 aan te kopen. Dit is echter redelijk duur in de Apple-Store (+50 euro) Zijn er mensen met ervaring met dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ForFlight 2.0
Hoi,
Ik overweeg ForeFlight 2.0 aan te kopen. Dit is echter redelijk duur in de Apple-Store (+50 euro) Zijn er mensen met ervaring met dit programma? Ik wil nl. geen kat in een zak kopen
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zie staan dat je geen iPhone 3g hebt, volgens mij kan je dan niet van alle functies gebruik maken.
Verder lees ik in reviews dat het alleen goed in de US werkt.
|
||||
|
||||
Ok, bedankt voor de info ... jammer.
Zoek ene programma voor de iPhone waar zoiets als de Jeppesen database opstaat. Vooral luchthaven informatie is blijkbaar moeilijk te vinden (kaarten ...enz) Vroeger had ik een Garmin luchtvaart GPS waar al deze info was terug te vinden maar blijkbaar nog niet zoiets beschikbaar op de iPhone (of het is ForeFlight) |
|
|||
|
|||
Je hebt ook nog flightplan maar ook dat is meer voor de USA velden.
gr, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|