iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App TOPPERS (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/21602-app-toppers.html)

apotheosis 08-04-09 00:54

Nieuwe goeie apps;froggers.
isports en vooral voor de voetballiefhebbers is my football echt wel top en voor weinig geld ook.
ibluetooth hebk er ook opgezet en ziet er ook oke uit

apotheosis 08-04-09 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gregor (Bericht 275769)
Ehm,

Eurochecker?

Verder:

AppSniper
FlightControl
RjDj
Wiki Mobile
Wi-Fitrak

Heb eurochecker ook aangeschaft maar nog niet getest,ben eens benieuwd.;).

ps; 2,39 euro zou ik er niet aan gegeven hebben.
Hoop dat het beetje werkt zenne.

Anass91 08-04-09 18:09

ps; 2,39 euro zou ik er niet aan gegeven hebben.
Hoop dat het beetje werkt zenne.[/quote] hoe kom je op 2.39 hij is maar 0,78 euro

Oh nee 0,79 euro om precies te zijn

Bordyl 08-04-09 23:29

Ben echt zot van Face Melter; lang getwijfelt maar toch aangeschaft, en zeker 3 keer z'n geld waard!

de_generaal 09-04-09 16:53

Flightcontrol is echt SUPER :D

mijn favo spel voor de iphone zonder meer !
highscore 75 ^^

apotheosis 09-04-09 19:59

be tv;is gratis en o zo makkelijk een eenvoudig te gebruiken,zeker downloaden hoor.Altijd handig vind ik.

All 51 games;voor slechts 0,79 cent voor zovele games is echt geen geld en er zitten er leuke games tussen,de één is wat leuker dan de andere maar zeker een aanrader.

zipcodes;is gratis en ik heb er alles mee wat ik moet hebben.

mega pack van nutsie eens genomen;was rond de 4 euro en vind het wel leuk om eerlijk te zijn.Is wel streaming dus je moet al heel wat MB's hebben of Gb ;).Ik heb 1gb gratis bij de belgische server mobile vikings ;).

asphalt4;prachtige afwerking alleen de besturing lukt mij niet echt voorlopig.

Penalty:0,79 cent,ach,is eens leuk maar ook bij deze moetk nog eventjes verder testen want als ik naar links wil schieten lukt het niet dus oftewel foutje int programma oftewel doe ik wat verkeerds.

Streamitall;njah,onderbreekt altijd net zoals bij radio.be of ligt dit aan de provider of moet je daar 3g dan voorhebben???

Timmeh_ 10-04-09 16:02

Off-topic

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 275973)
Ben echt zot van Face Melter; lang getwijfelt maar toch aangeschaft, en zeker 3 keer z'n geld waard!

De normale of de Pro versie?
Had m destijds voor €0,79 maar toen was er nog geen pro-versie :p
Wat heeft Pro meer te bieden?



Laatste tijd voornamelijk verslaafd aan Chop Sushi en CritterCrunch :D
Zijn ook zeker aanraders ;)

Bordyl 10-04-09 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 276486)

Off-topic



De normale of de Pro versie?
Had m destijds voor €0,79 maar toen was er nog geen pro-versie :p
Wat heeft Pro meer te bieden?



Bah ik heb 'slechts' de gewone versie, maar tegenwoordig bestaat er van alles een pro-versie. En eigenlijk is er niet veel veranderd met die pro, daarom ook dat ik liever bij de gewone blijf en geen onnodig geld ga spenderen aan iets waar ik toch niet zal naar omkijken. Daarbij komt nog eens kijken dat ik Face Melter nog maar een maand fzo heb... Maar ik ben tevreden over wat de gewone versie te bieden heeft. Het blijft al bij al een super-aanrader!

EDIT

Let's Golf van Gameloft is ook wel de moeite, de graphics vind je in bijna geen enkele andere App terug. De gameplay is ook zeer uitstekend.



Bordyl 15-04-09 10:12

1. My Football: Altijd de nieuwste voetbaluitslagen en standen (bij de hand). Volg Live matchen en zie de uitslagen van Head-to-Head-wedstrijden. Gewoon een Must-Have!

2. Looptastic: zoek in de zoekfunctie op 'extra's bij games' voor meer informatie

3. RF 09: blijft gwn leuk, ik wacht wel op een Fifa xx van EA

4. Bobby Carrot Forever: puzzels oplossen en verder gaan in het verhaal - het oude puzzelspelletje op je iPhone

5. Face Melter: gwn DE MAX! Vervorm gezichten van anderen (of van jezelf :D). Perfecte voorbeeld voor waarde voor z'n geld krijgen

Deze lijst veranderd voortdurend... :)

M@cer 22-04-09 19:41

Sinds gisteren heb ik Wild West Pinball. Echt een topper.
Ziet er super uit en speelt bovendien ook nog bijzonder lekker.

De laatste tijd gaan de spellen echt met stappen vooruit. Als het zo doorgaat beloofd het veel goeds :)

apotheosis 22-04-09 21:12

squeeze it;is gratis en heel goed en leuk,zeker eens downloaden.

T.mobilis;is voor de belgen en ook gratis,kan altijd van pas komen voor wie mee de wagen rijd.

Runaque 23-04-09 20:00

Assassin's Creed is een absolute topper, voor diegene die het game niet echt kennen, het is hetzelfde soort game als Prince of Persia op de Playstation, de kwaliteit is vergelijkbaar met PoP op de PSP. Is anders wel een van de duurdere games, 7,99€.

Bordyl 23-04-09 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 280603)
Assassin's Creed is een absolute topper, voor diegene die het game niet echt kennen, het is hetzelfde soort game als Prince of Persia op de Playstation, de kwaliteit is vergelijkbaar met PoP op de PSP. Is anders wel een van de duurdere games, 7,99€.

Gameloft zou beter ook eens beginnen met in het begin van een release de app tijdelijk een beetje goedkoper te maken (introduction price). Hun games zakken steeds van prijs wanneer ik het al heb, daar kan ik niet tegen ;):p

Marnix. 24-04-09 10:26

Iemand die weet of er ook en programmaatje als Backgrounder(Cydia) in de App store te vinden is?

Brian_NL 24-04-09 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marnix. (Bericht 280720)
Iemand die weet of er ook en programmaatje als Backgrounder(Cydia) in de App store te vinden is?

Volgens mij niet, maar je heb een jailbreak?
Backgrounder werkt prima vind ik zelf.

Marnix. 24-04-09 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL (Bericht 280722)
Volgens mij niet, maar je heb een jailbreak?
Backgrounder werkt prima vind ik zelf.

Ja klopt, maar is voor een maat, die heeft m niet gejailbreakt.
Gebruik zelf backgrounder, werkt inderdaad prima.

Bordyl 24-04-09 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marnix. (Bericht 280720)
Iemand die weet of er ook en programmaatje als Backgrounder(Cydia) in de App store te vinden is?

Dit zal waarshijnlijk niet komen omdat Apple dat momenteel zelf niet toelaat. Er is wel hierover een aankondiging in FW 3.0, wachten dus... Tenzij jailbreak natuurlijk!

Timmeh_ 07-05-09 20:21

Een nieuwe absolute topper:

1: Need for Speed!! :D
2: UNO
3: The Creeps
4: Rolando
5: Sway

OiP 07-05-09 20:59

1. Flight Control

Daar blijft het ook bij. Een van de beste apps in mijn ogen!

zwaan 08-05-09 12:38

1. Shazam
2. Teletekst
3. Cycorder
4. Trein
5. Tweetie

honourable mention: quickshot :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.