App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Neenee, Geen Gordon, Gerard of René. Hier kun je je top 5,10,..? posten van app's die jij gewoon goed vind. Het genre van de app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App TOPPERS
Neenee,
Geen Gordon, Gerard of René. Hier kun je je top 5,10,..? posten van app's die jij gewoon goed vind. Het genre van de app maakt natuurlijk niets uit, maar zo kun je eens kijken naar wat anderen goede app's vinden. Als je er ook nog bijschrijft waarom, is het natuurlijk nog nuttiger voor de rest! Wel hier mijn top 5: 1) Shazam: gewoon té handig, hij kent bijna elk nummer! 2) Air Sharing: een draadloos USB stick in de vorm van een iPhone. 3) Asphalt 4: Gewoon een goed race spel, graphics en gameplay. 4) Holdem: De beste pokergame tot nu toe. 5) To Do: Serieus handig, ik ben echt vergeetachtig! Nu jullie favo app's op een rijtje, ben eens benieuwd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
1. Twitterrific
2. GPSTwit 3. NOS Teletekst 4. NetNewsWire 5. Buienradar.nl |
|
||||
|
||||
1, Koi Pond, gewoon leuk om mee te spelen.
2. Beatmaker, leuk om duentjes mee te maken 3. Aurora Feint, cool spel 4. Phonesaber: blijft leuk, Star Wars geluiden maken 5. Teletekst |
|
|||
|
|||
1. Elevens
2. To do 3. Shazam 4. Air sharing 5. Face melter Spreekt allemaal voor zich denk ik
|
||||
|
||||
1. Real Soccer/Football 09
2. Hold'em 3. Chopper 4. Enigmo 5. Labyrinth |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Games:
1. Elevens 2. Real Soccer/Football 09 3. Hold'em 4. Top 3 Solitaire 5. Critter Crunch Apps: 1. Shazam 2. Remote 3. Buienradar.nl 4. Weather (standaard weer app op iPhone) 5. Stocks (standaard aandelen app op iPhone ) |
|
|||
|
|||
1 pool
2 buienradar 3 nos teletekst (ben verslaafd aan teletekst nu commerciele nog) 4 hold em 5 flashlight (cydia/installer) |
|
||||
|
||||
Mijn high five
1. Shazam (+ Midomi)
2. SugarSync 3. BeatMaker 4. NOS TeleText 5. Solitair City |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPhone nog geen week, dus er zullen de komende weken vast wel apps voorbij komen die ik nog veel mooier vind, maar dit is mijn lijstje tot op heden;
1. Terminal, mijn absolute nr. 1! Toen ik erachter kwam dat mijn nieuwe foon gewoon een unix doosje bleek te zijn was ik als een kind zo blij! In Unix voel ik me thuis en ik heb veel lol gehad toen ik met mijn iPhone een vriendin uit haar favoriete spelletje kon booten door op haar eigen Wi-Fi LAN via SSH haar Mac Mini 'over te nemen'. 2. Tasks / iProastinate Mobile. Uitgebreide en toch makkelijke taak-manager met de mogelijkheid verschillende takenlijsten te maken en hierop punten één na één af te vinken. 3. FuzzyShot. Heel leuk om zo snel en makkelijk gemaakte foto's op een blog te zetten en op het blog ook nog eens de mogelijkheid te hebben om op een kaartje terug te zien waar de foto gemaakt is. 4. WordPress. Op een makkelijke manier via de iPhone mijn eigen blog bijwerken. 5. Palringo. Eigenlijk vind ik het een crappy programma, maar het was de enige multi-client die ik gratis kon vinden en er zijn toch mensen waarvoor ik kraag 24/7 via iChat te bereiken ben. Okee, 24/7 trekt de accu niet, maar op de zeldzame momenten dat ik niet thuis ben kan ik toch online zijn. |
|
|||
|
|||
Ik noem er gewoon maar 1, Real Soccer.
Wat een geweldig spel
|
||||
|
||||
Games:
- Real Soccer 2009 - Hold'em - Crash Bandicoot Nitro Kart - BrainChallenge - Bejeweled 2 Apps: - Shazam - Remote - Buienradar.nl - NOS Teletekst - Beatmaker |
|
|||
|
|||
edit van mijn lijst
Citaat:
Aanpassing: 1 lux touch (zeker gaaf en voor iemand met een eigen spellen winkel kan het ook niet anders) 2 pool 3 nos teletekst (ben verslaafd aan teletekst nu commerciele nog) 4 hold em 5 flashlight (cydia/installer) |
|
|||
|
|||
Dit topic kan een stuk leuker zijn als mensen toch de moeite nemen even een kleine beschrijving achter de naam van de app te plaatsen en evt. even vertellen waarom die app zo dope is...
|
|
||||
|
||||
1) BeejiveIM. Geweldige IM app. Erg stabiel en push functie. Kost wel wat maar is het waard.
2)Everest: Hidden expedition. Soort puzzelspel. Ben er echt uren zoet mee geweest en vrienden vinden het ook erg verslavend. 3) Labyrinth. Ook zo'n verslavend spel met laag instapniveau. 4) Hold'em. Ziet er strak uit en speelt goed. 5) Winterboard. Customizen! |
|
||||
|
||||
1. Byline (RSS reader) -> Werkt absoluut probleemloos (wat we niet van alle readers kunnen zeggen) en heeft een browser.
2. Trailguru -> Maakt van je iPhone een afstandsmeter voor wandelen, fietsen e.d. 3. Wi-Finder -> Vind heel gemakkelijk echt open Wi-Fi netwerken (en niet die waar je alleen maar op een inlogpagina komt). 4. Trein -> Super handige manier om aan reisinformatie te krijgen. 5. Enigmo -> Verslavend spelletje met enorm veel downloadbare levels.
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams) Laatst gewijzigd door klaverentwee; 19-10-08 om 19:36. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nu.nl
Cowabunga Radio (streamItAll) Twinkle Dice van Motion (handig voor 'n avondje Mexen in de kroeg!)
|
||||
|
||||
Ik heb wel een menging van Cydia/Installer en App Store programma's hoor, hoop dat je dat niet erg vindt
1. Winterboard 2. Cycorder 3. Tap Tap Revenge 4. Categories 5. Crash Kart 6. Telegram 7. MotoChaser 8. WallPaperSearch 9. Podcaster 10. Spore Origins
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|