App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) 1. Koi Pond 2. Wallpaper 3. Aurora Feint (nog steeds) 4. Linked In 5. Maze Finger...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
M'n top 10:
1. Mochasoft VNC 2. Shazam 3. Airsharing (Wi-Fi usbstick van je iPhone maken) 4. Solitaire (Sol Free) 5. m-Box mail (hotmail binnentrekken) 6. Virtual Villagers (volgens m'n vriendin) 7. Poptiq (video podcasts aan de hand van je ratings) 8. Fring (msn etc) -> alleen jammer dat je niets anders tegelijkertijd kunt draaien 9. iPod zelf (in geweldige kwaliteit films in je nest kijken, heerlijk) 10. Teletekst |
|
||||
|
||||
1. Monkeyball! (begin het door te hebben, geweldig spel)
2. Cro mag rally (leuk racespelletje) 3. Photoswap 4. iBall 3d (gratis versie labyrinth) 5. FS5 Hockey (airhockey spel) |
|
||||
|
||||
1 LineRider iRide
2 X-Plane 3 Crash Bandicoot 4 Remote 5 Asphalt 4: Elite Racing |
|
|||
|
|||
Niet geheel ontopic maar vind het onzin om er een apart topic voor te maken:
Op de front page stond een aantal maand(en) geleden een review over een game. Het was iets met een balletje en een rond draaiende schijf ofzo, het balletje moest je zonder in gaten te vallen, op speer punten te komen, tegen vlammen werpers aan te komen bij zijn eind bestemming brengen. Er was ook een level dat je die bal over een scherpe drie hoek moest krijgen met allemaal hindernissen enzo. Wie weet wat ik bedoel? |
|
||||
|
||||
Bugdom 2 is ook een leuk spel
Als kevertje rondlopen, levels proberen te halen door dieren te helpen enzo, echt grappig! En deze is nog in de aanbieding ook!: 0.79 euro! (50% korting) Echt geen geld, voor zo'n spel, ziet er nog goed uit ook: |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het draaiende wiel was donkerbruin en het balletje van metaal, er zaten veel donkere kleuren in. Nu zit ik even na te denken bedenk ik me dat het iets met naam iets had met dead/spin clock ofzo iets. Heb me al kapot gezocht maar kan niks vinden... edit: Wat vinden jullie de beste msn app?, ik gebruik nu palringo maar ik hoor veel goede dingen over AgileMessenger, ik kan hem nergens vinden, niet in de appstore, niet in cydia niet in de installer, ja heb de modmyifone source..... Laatst gewijzigd door Manuel; 24-10-08 om 19:59. |
|
|||
|
|||
myn games
-brainchallenge -enigmo - asphalt4 monkeyball 4in a row crach nitro lart spore icopter poker par 72 golf Labyrinth full version Southpark IL Bomberman Beejive heeft me super veel geld gkost maar tes het waard en kdenk dak daarmee de beste games heb? of ontbreeken er nog zoja welke |
|
||||
|
||||
Games:
- Fieldrunner. - pac man. - topple. - line rider. - Bejeweled 2. - Gritter Grunch. - Crash bandicoot. - Tetris. - Toy Bot Diaries andere apps: - Trein. - Wike Me. - Wi-Finder. - shazam. - Path Tracker. - koi pond. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
die heb ik nog niet geprobeert
en bejeweled had ik vanaf het begin al, toen was aora feint er volgens mij er niet. en het ziet er gewoon mooi uit. |
|
||||
|
||||
Google Earth is nu ook wel handige en leuke app
|
|||
|
|||
Haha, en iedereen zijn lijstje weer even aanpassen!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
1. Asphalt 4 (geweldig spel, uitbreidingen etc..) 2. Monkey ball (moeilijk maar verslavend) 3. Crash Bandicoot Kart (erg leuk gemaakt met al die powerups, beetje knallen enzo) 4. Labyrinth (blijft ook leuk, zitten erg moeilijke levels tussen) 5. Cro mag rally (jammer dat je geen saves hebt, en je meteen alle levels kunt spelen. maar toch erg verslavend) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Haha ja, Asphalt4 vindt ik ook een super game.
|
|
||||
|
||||
top 5 van apps momenteel op ipod:
1. Real Football 09: perfect, behalve de graphics en soms de besturing 2. Asphalt4 : leuk en zeer uitgebreid 3. Google earth 4. Line rider iRide: leuk voor als je moet wachten ergens of gwn.. 5. Advanced checkers: leuk |
|
||||
|
||||
top5 games gedeelte 1ste plaats
1. icopter 1. fieldrunners 1. monkey ball 1. linerider 1. brain tuner top 5 handige apps idem dezelfde plaats: 1. beejiveIM 1. belstatus 1. tuner 1. air sharing 1. remote
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|