//

App TOPPERS

App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Paar toppers van mijn kant: Alive 4-ever Alphabetic BeejiveIM Dropship DuckShoot F.A.S.T. Fieldrunners Holograms I Dig It iDracula Koi Pond Labyrinth MazeFinger Minigore Monkey Ball ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 11-09-09, 18:53
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Paar toppers van mijn kant:

Alive 4-ever
Alphabetic
BeejiveIM
Dropship
DuckShoot
F.A.S.T.
Fieldrunners
Holograms
I Dig It
iDracula
Koi Pond
Labyrinth
MazeFinger
Minigore
Monkey Ball
Monopoly Worldwide
Moto X Mayhem
Paper Toss: World Tour (een gratis versie is ook verkrijgbaar)
PingPong
Pocket God
Ramp Champ
Rolando
Space Invaders
Sway
Touchgrind
Tweetie (TweetDeck is ook goed en is gratis)
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 11-09-09, 20:59
MJ11 MJ11 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Tjsa, weinig toe te vogen, behalve deze dan:
LastPass wachtwoordmanager. Scheelt echt heel veel tijd met inloggen op sites!
  #223  
Oud 11-09-09, 21:43
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MJ11 Bekijk bericht
Tjsa, weinig toe te vogen, behalve deze dan:
LastPass wachtwoordmanager. Scheelt echt heel veel tijd met inloggen op sites!
Wat doet dat precies? Met OS 3.0 kun je namelijk ook wachtwoorden en gebruikersnamen onthouden: Instellingen > Safari.
  #224  
Oud 11-09-09, 22:01
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

flitspalen: Kan je tijdens het rijden aanzetten en waarschuwd als je in de buurt van een flitspaal komt (niet de mobiele). Er is een tweede tab die de mobiele radars laten zien, wordt constant geupdate.
verkeersinfo: actuele file informatie.
Navigon: Navigatie App.
Tweetie: Twitter app.
IM+ (BeeJive loopt steeds vast bij mij): Messenger.
kranten: Verschillende kranten tot je beschikking, o.a AD, Telegraaf, Spits.
Vacatures: Vacaturebank.
TXXI: Bestal makkelijk een taxi met 1 druk op de knop.
Thuisbezorg.nl: tja net als de website, alleen deze is veel makkelijker dan de website
Wapedia: een wikipedia app.
nu.nl: Spreekt voorzich.
boetebase: Zoek op hoe duur een boete is, bijvoorbeeld als je te hard gereden hebt.
ilocal: Zoek om je heen parkeergarages, supermarkten etc.
aroundMe: Beetje hetzelfde als iLocal.
9292ov Pro: Van de website. Plan je ov reis, kan ook reizen opslaan.
Keeper: Omdat je tegenwoordig voor zo'n beetje allen op internet een account nodig hebt. In deze app kun je al je verschillende account opslaan en beveiligen met een hoofd wachtwoord.
Hyves: Spreekt voorzich
  #225  
Oud 13-09-09, 04:42
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

• Beejive; instand messenger die meerdere soorten messengers ondersteund. Waarvan o.a. MSN.
• Photogene; photoshop voor op je iPhone.
• Real Racing; Race game, mooiste spel op dit moment in de app store. De AI is ook erg goed en online functies.
• Rolando 1 & 2; Patform game, geweldig leuke spellen met veel fysics elementen en orginele looks. Mijn favoriete game voor de iPhone is dit, zeker een aanrader.

Binnenkort komen er nog andere games uit die zeer aan te raden zijn:

• iBlast Moki; blaas je Moki's naar het eind doel met bommen. Heeft een 10/10 bij pocketgamer behaald en dit hebben nog maar 4 games tot op heden voor elkaar gekregen.
• Nova; een halo achtig spel met geweldige graphics van gameloft.
• Eliminate; nog een FPS met online deathmatches.
• Dungeon Hunter; een RPG/Actie spel.
• Grand Theft Auto: Chinatown Wars; Zie GBA/PSP versie van dit spel.
• Need For Speed Shift; Need for Speed maar dan een simulatie uitvoering.
• Command & Conquer; 1 van de beste RTS games komt naar de iPhone.

Kan zelf niet wachten op alle games en apps die gaan komen. Vooral de kwaliteit van spellen gaat enorm vooruit.

Greets

Laatst gewijzigd door iMick; 13-09-09 om 04:45.
  #226  
Oud 13-09-09, 11:50
MJ11 MJ11 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard LastPass wachtwoordmanager

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Wat doet dat precies? Met OS 3.0 kun je namelijk ook wachtwoorden en gebruikersnamen onthouden: Instellingen > Safari.
@iMario
Dat klopt. LastPass slaat het echter gecodeerd op in een online kluis, zodat je ook vanaf een PC/Mac die gegevens kunt gebruiken.
Daarnaast werkt LastPass als een soort lijst met favorieten; een keer op een site klikken en je wordt automatisch ingelogd.
Ook wordt alles opgeslagen achter een hoofdwachtwoord, zodat een potentiele dief van je iPhone niet meteen al je logins heeft...
  #227  
Oud 13-09-09, 16:36
Pascal-23 Pascal-23 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Almere
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar Pascal-23
Standaard

1. Moto X Mayhem
2. Find it
3. HeyWay
4. Hyves/Facebook
5. mBox Mail
  #228  
Oud 13-09-09, 20:16
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

ramp champ. zeker lachen!
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #229  
Oud 15-09-09, 14:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Heb ook lastpass aangeschaft en lijkt mij wel wat,moet je niet steeds bij bepaalde sites terug je loginnaam en paswoord te geven,heel makkelijk.

Blades of fury;i love it,zeer goeie game en eindelijk eens een game met een zeer goeie en makkelijke besturing,dit is echt een topper deze game.

Alien crisis;beestjes afknallen.

Movie challenge;zeer goed en leuk,kan mij er altijd ruime tijd mee bezig houden.

Beejive ook dan maar aangeschaft,geraak er nog niet volledig aan uit,ik ben een leek zoals ze zeggen in zo'n zaken.

Ramp champ;wel eens leuk .

appbox pro;zeer handige en goedkope app,er zit denk ik voor ieder wat wils bij in deze app,zeer handig dus.

Arkanoid;speelde ik vroeger heel graag,altijd fun met deze game.

Trivial pursuit;leuk leuk.

dexter the game;geraak er nog niet echt aan uit.
  #230  
Oud 15-09-09, 18:05
fokke.dekker fokke.dekker is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: uitgeest
Berichten: 41
Standaard

1 pocket god
2 navigon
3 fast
4 buienradar
5 trein
  #231  
Oud 15-09-09, 18:18
ZeuS-NL ZeuS-NL is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Mijn lijstje:
#1: F.A.S.T. - Fleet Air Superiority Training; is echt een super vet spel, kost maar €0,79 en je kan er voor kiezen om er eventueel vliegtuigen bij te kopen wat echter niet nodig is. De basis van het spel is om met je straaljager de zogenaamde 'excersises' te volbrengen en je moet dan andere straaljagers neerschieten. Met de 'excercises' kun je vliegtuigen unlocken en het is aan te raden zeker t/m missie 10 nog niet online te gaan spelen. Naast de 'excercises' kun je ook online tegen andere spelen met maximaal 4 spelers tegelijk. Kortom, een geweldig goed en uitdagend spel en de beste €0,79 die ik ooit besteed heb.

#2 eBuddy; een MSN app die naar mijn mening goed werkt. FREE

#3 Hyves; it's all in the name, het enige dat ik mis is dat je de profielen van vrienden niet kan zien. FREE

#4 Brothers In Arms; Besturing is even wennen en loopt niet altijd even soepel, maar het blijft een leuk spel. €3,99

#5 ColorSplash; Erg leuke app, je kan daarmee foto's omzetten in zwart/wit en dan een gedeelte van de foto weer 'inkleuren'. €1,59

#6 Skype; Erg handig om gratis mensen mee te bellen(, via Skype) die stage lopen in het buitenland. FREE

#7 Real Racing; Leuk racespel met goede besturing. €5,49

#8 Fokke & Sukke; van maandag t/m zaterdag elke dag de nieuwste strip van Fokke & Sukke. FREE

#9 Stufi; aftelklok voor wanneer de bieruitkering weer binnenkomt. FREE

#10 Top100s; Muziek top 100 per jaar, erg handig wanneer je moet draaien op een feest en mensen willen alleen maar jaren '80 disco muziek horen (Zoek op nuTsie voor deze app) €1,59
  #232  
Oud 16-09-09, 07:51
Stefandaman Stefandaman is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Meppel
Berichten: 58
Standaard

Dan ook maar mijn top.

Monster Truck Nitro; zo snel mogelijk een parcour afleggen, jammer dat ie zo kort duurt.
Dirt Moto; op een quad racen.
Navigon; spreekt voor zich.
Slotz; racespel. zeer verslavend.

En natuurlijk Hyves,Telegraaf,Nu,Teletekst en Buienradar
  #233  
Oud 16-09-09, 08:01
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Bejeweled 2
tweetie
worms
neef for speed
fieldrunners
rolando 2
modern combat
secret of monkey island
offmaps
cooking dash

gisteren even getest en zijn prijswaardig.
  #234  
Oud 16-09-09, 15:23
Lupo 3GS Lupo 3GS is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Dongen
Berichten: 3
Standaard

Voor mij zijn het tot nu toe:

TomTom Benelux en een houdertje uit Hong Kong (Navi) Veel te veel
Buienradar (Actualiteit van het weer en verkeer) Gratis
Bejeweled2 (Uren plezer van dit spel) 2.39
Shazam (Vaker genoemd, zoekt een (on)bekende song Gratis
Bluetooth fotosharing (Spreekt voor zich) Gratis
Wi-Fitrack (Zoekt Wi-Fi ..) Gratis
Geocaching (Navi om je op zondag bezig te houden) 7.99

Op vriendelijk verzoek vermoedelijke prijs toegevoegd.

Laatst gewijzigd door Lupo 3GS; 16-09-09 om 23:22. Reden: Omdat het publiek daarom vroeg
  #235  
Oud 16-09-09, 15:51
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

mss handig om erachter te zetten of het gratis apps zijn of betaalde (of 2 verschillen maken.. ).. ;-)
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #236  
Oud 16-09-09, 21:25
hoeij60 hoeij60 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Wink my most wanted list of top APPssss

Oke hier dan mijn lijstje. En ik zal wel de moeite nemen om even aan te geven wat het kan en kost

Shazam: gratis: moet je gewoon hebben om dat ene toffe nummer te herkennen in een kroeg.
Tunewiki: gratis: naast shazam zetten en je kunt voortaan alle nummers lekker meezingen (moeten in de US ook uitgebracht zijn, dat dan weer wel)
Buienradar: nee nee nee niet alleen voor het weer, maar voor de veel betere file-informatie dan die troep van de ANWB (grafisch nix). ook gratis
AppMiner: aanbiedingkjes van je "most wanted" apps laten volgen. Ook gratis, of was dat een aanbieding....??
AC-130: 0,99 cent. maar een musthave voor de CoD-4 fans. lekker blasten met een AC130 spectre gunship. Het moet je ding zijn, maar is erg mooi gemaakt.
TheDeep pinball: 0,79 cent. mooier heb ik de flipperkasten nog niet gezien. voelt en klinkt superrealistisch en kan je makkelijk even in de file spelen! heerlijk eenvoudie bediening.
MetalGearSolid: ik volg hem met appMiner tot hij wat goedkoper wordt, maar dit is wat mij betreft DE beste manier om een 1st person shooter te laten aanvoelen! Lite-versie is gewoon gratis.
The Moron test: 0,79...zijn geld meer dan waard. vele vrienden hebben minutenlang zitten proberen om mijn score te verbeteren. je bent echt te dom als je het niet uit kunt spelen. Geloof me dit is vet hilarisch om te laten doen. Goede demo op youtube te zien.
FarmFrenzy: lekker simfarmen. Spelletje gaat lekker vlot, je kan saven en de volgende avond weer verdergaan. 1,59. leuk om in de trein te doen en je wil toch steeds weer zien wat je in het volgende level moet bouwen. Lite versie is gratis.

Jaap.NL snel ff kijken welke huizen er op je GPS-locatie te koop staan. Met vraagprijzen en foto's. Deze app trekt funda leeg en werkt eigenlijk supersnel. Tijdens het wandelen heb je in 10 seconden de prijs van het huis waar je net langsloopt. Het mooie is: deze is ook gewoon gratis!!

Photoswap: Dit is een apart verhaal: dames, deze is ALLEEN VOOR JULLIE gemaakt! trek je truitje uit, maak een foto en swap hem met een "vreemde" ergens anders ter wereld. Er kunnen hele sappige replies op volgen. Ook GRATIS en zeker de moeite waard. Is ultra-verslavend, tot je er na een week achterkomt dat er bijna alleen mannen op zitten.

PhotoKast: mannen opdonderen van Photoswap !! en lekker plaatjes gaan kijken op de gratis app van photokast!! Werkt bijna hetzelfde, maar replie-en gaat een stuk beter en je kunt gewoon meedoen aan een vleeskeuring. Hier kan je al je swaps lekker via een maillapplicatie safe versturen. Het moet je ding maar zijn...

Dames: tot ziens op Photoswap!!! (doen he !!)





probeer ook eens: FAST, Wooden labyrinth en Bounce: vooral om aan iedereen te laten zien hoe vet goed de motionsensor werkt...hebben die nokia/HTC-mannetjes lekker niet HAHAHHA
  #237  
Oud 17-09-09, 15:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

DUNGEON HUNTER ; wat een schitterende game alweer,echt super,ik heb het blindelings aangeschaft maar dit is de beste game die ik al heb gespeeld,schitterend,de besturing is ook alweer super en heel leuk om spelen,verslavende game en mooi afgewerkt en uitgewerkt enz....

Beste mensen;dit is een absolute topper tenzij je er echt niet voor bent natuurlijk?
.
Meer dan zijn geld dus waard.



En aan de mensen die lastpass hebben;net zoals bij app store zie je bv staan een 1 of 2 enz....Bij deze is dit als er updates zijn deze dit zo aantoond,ik heb dit voor bij de app van lastpass zelf?Hoe geraak ik daarvan af?
  #238  
Oud 17-09-09, 15:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik wil ook nog een rechtzetting doen;een tijd geleden al had ik gezegd er geen controller was voor de game streets of rage,ik heb wat verder gezocht en je kan dus weldegelijk met een controller werken wat dus zoals iedereen wel weet veel makkelijker en vlotter gaat.
Zeer goede game en oude game van sega vroeger,heb ik ondertussen ook al op de ps3 aangeschaft.

Dus wie graag van veel vechten houd is dit een heel goeie vechtgame.


Nut chukin is een grappige game.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 17-09-09 om 19:57.
  #239  
Oud 19-09-09, 14:35
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Betaalde app's

Madden NFL !
Dungeon Hunter
Anytime Pool
Wolfenstein
Need for Speed
  #240  
Oud 20-09-09, 01:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Let's golf,leuke goeie game.
Reageren

Labels
app, apps, top



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 19:18
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? libia Chat en geruchten 3 29-09-09 20:49
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) S¡mon iPhone Apps 5 13-09-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.