App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) cycorder is geen appstore app maar mijn top 5: 1. simplify 2. shazam 3. find it! photoplay 4. belstatus 5. simcity...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cycorder is geen appstore app
maar mijn top 5: 1. simplify 2. shazam 3. find it! photoplay 4. belstatus 5. simcity |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
1. Flight Control --> zeer verslavend en uitdagend!
2. Blocked --> puzzels oplossen erg uitdagen ook. 3. Let's Golf --> grafisch echt super en leuk spel 4. Photo player find it --> gewoon leuk 5. NfsU --> de eerste echte goede besturing in een racing game just my two cents, |
|
|||
|
|||
1. Trein
2. Flight Control 3. Wild West 4. Nu 5. Hyves |
|
|||
|
|||
Telegraaf (Goed!)
iSjoel (Zeer realistisch en verslavend..) Trafficnet Trein Maesures |
|
||||
|
||||
1. BargainBin; scheelt toch best een hoop
2. Bejeweled; dat ook, maar dan slaap 3. Days Until; mis in Agenda op de voorgrond wat er voor die dag en de volgende instaat, kan alleen een melding krijgen 4. Birthdays; die mis ik daar ook dus vandaar 5. Tetris; al wordt het bij level 8 lastig.... |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Bomans; 18-05-09 om 12:41. Reden: Tags verwijderd |
|
|||
|
|||
1. Flight control
2. Blocked 3. Need for speed 4. Nintaii 5. Nummerbord 6. Nu 7. Im+ 8. Dactyl 9. Lux dlx 10. Shazam Zijn vast meer leuke! Maar dit hoort bij mij tot de toppers |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn IPhone pas een paar daagjes, dus veel verder dan de free apps ben ik nog niet, maar deze vind ik tot nu toe wel erg leuk:
- IFlow bookreader > altijd een boek bij je. Heb tot nu toe Romeo & Juliet en The Curious Case of Benjamin Button klaarstaan - Hyves > simpel, overzichtelijk en direct (heb ook Facebook, maar deze vind ik nog wat onhandig. de Hyves app is veel makkelijker en overzichtelijker) - Nu.nl > altijd up-to-date nieuws lezen - Movie Lite > leuke kennisgame voor filmliefhebbers - Lightsaber > mijn zoontje van bijna 6 en ik zijn StarWars gek, dus kon dit natuurlijk niet ontbreken. Zoontje is hier echt helemaal gek van en wil perse iedere avond voor het slapen gaan even spelen Het zijn er nog niet zo veel, maar na deze 9 pagina's gelezen te hebben, denk ik dat daar snel veeeeeeel bij komt ;-) Groetjes, Stefanie |
|
||||
|
||||
Spawn, vind ik dus echt geweldig! Mooie plaatjes maken, 3 vingers gebruiken om op te slaan!
|
|
|||
|
|||
Functioneel:
Spellen:
Laatst gewijzigd door RVENL; 19-05-09 om 10:16. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik was net Need For Speed aan het opstarten, kreeg een sms en drukte op antwoord. Dus ik geantwoord op de sms en heb NFS opnieuw opgestart, vervolgens begint hij weer helemaal bij het begin en niet bij de saves waarvan ik het spel al bijna had uitgespeeld. Iemand die weet of ik de oude saves nog ergens kan terugvinden of zijn die gewoon gewist?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ook mijn top
Na dit topic niet gezien te hebben... Nr 1. Edge Een leuk spel wat zeker zijn geld waard is. Met een blokje allerlei wegen afleggen. Nr 2. Pocket God Grappig spel dat elke week een update uitbrengt zodat het nooit saai word! Nr 3. IM+ lite Heel handige Messenger! Jammer dat de reclame loze app zo duur is! Nr 4. Magnetic Joe Door het balletje magnetisch te maken naar het eind komen! Nr 5. Magnetic Joe 2 Zie Nr4 Nr 6. Hyves Heel handige vervanger voor de web app. Nr 7. Cube Runner Blokjes ontwijken Nr 8. Paper Toss Papieren proppen in een prullen bak gooien Nr 9. Tap Tap Revange 2 Geen idee maar het is wel een leuk spel! Nr 10. Jelly Car Met een autotje naar de finish. |
|
||||
|
||||
Mijn top 10: (in willekeurige volgorde)
|
|
||||
|
||||
Ik vermaak me de laatste tijd weer heel goed met tap tap, vooral nu de thema's geintroduceerd zijn.
|
|||
|
|||
X2 Football is anders ook een echte aanrader, geen goedkoop game, maar je krijgt er wel een mooi grafisch game bij en verslavend dat het werkt.
|
Labels |
app, apps, top |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|