App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) SimplyTweet ; steengoede Twitter App, incl push....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SimplyTweet; steengoede Twitter App, incl push.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Real football 2010.Schitterende game.
|
|
|||
|
|||
Mijn nieuwe games;3D horse racing;beetje jammer er geen variatie inzit.
brain challenge 2;altijd leuk. Silver skull;leuk The deep pinball;leuk gold keeper;kon beter ihunt;eens leuk maar meer ook niet. Let's golf;heel goed en leuk real football 2010;heel goed. Nut chukin;leuke game Ik wacht nu nog op shrek kart. |
|
|||
|
|||
Mijn top apps zijn:
Appbox pro (een manusje van alles:translator,unit conversion en zoveel meer... AANRADER) € 0.79 Shazaam (gewoon zalig en handig) gratis WeatherPro (Voor mij de leukste en ook nauwkeurige weer-app) € betalend Facebook (handig en gratis) Netlog (zie hierboven) Monopoly world (DE klassieker) betalend Mafia (Stom eigenlijk maar zo verslavend!!!) gratis dacht ik Real Racing (vrij goed en redelijk realistisch) betalend Google Earth (leuk en handig om mensen onze bouwgrond in Griekenland te laten zien) gratis Ebay (Super als je regelmatig koopt/verkoopt) gratis Heb er nog een hoop maar deze vond ik belangrijk genoeg om te vermelden |
|
||||
|
||||
Cooking Dash. erg leuk 40 levels ( $3 )
X2 Football pro. best goed in elkaar gezet $6
|
||||
|
||||
Top 5 (willekeurig):
- Flight control - Ragdoll Blast - AANRADER!! Verslavend, leuk en goedkoop! - Let's golf - Appbox pro - F.A.S.T. |
|
||||
|
||||
Waarom zegt niemand Bikini Inspector?
Mijn lijstje (willekeurige volgorde): Echofon (Twitterclient) Navigon (navigatie) Midomi (Ik gebruikte eerst Shazam, maar vind Midomi een stuk beter! - muziekherkenning dus ) Modern Combat: Sandstorm (firstperson-shooter) IM+ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Eindelijk!! Dungeon hunter is terug in de appstore. Voor de mensen die dungeon hunter niet kennen. Het is een (dungeon crawler) role playing game zoals diablo. Persoonlijk is dit m'n favoriete rpg in de appstore. Zeker een aanrader.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar tis idd mss wel de beste game voor op de iphone. Ik heb net moeten updaten voor dungeon hunter. Maar oftewel doe ik alweer wat verkeerds;ik zie dungeon hunter toch niet staan?Terug offline.? Laatst gewijzigd door apotheosis; 28-09-09 om 15:22. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat vinden jullie van Suppercros?
Ik speel het wel graag nog iemand? |
|
||||
|
||||
Uitzending gemist
Real Racing Flight Control Shazam Nu.nl |
|
|||
|
|||
Topper no 1 Star Defense
Star Defense is een super koel en zeer verslavend Tower Defense Spel !! Je kunt vriend en vijand uitdagen om te challengen via Twitter! Heerlijk om te spelen tijdens de dagelijkse forenzensleur
Leuke bonus is dat dit spel ook nog van Nederlandse bodem is, nl van de gamecrew Rough Cookie. |
|
|||
|
|||
apps: NOS TELETEKST, Voetbal Primeur, Uitzending Gemist, Echofon (Twitter app), Shazam, Fotosafe Lite, eBuddy
games: Real Racing, Drop7, Zenonia, Fieldrunners, Reign, geoDef, FlightControl |
|
|||
|
|||
Alien swarm;alweer zo'n leuke game van vroeger.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
veel veschillende parcours, alleen naar mijn gevoel gaat mijn batterij er super snel leeg van top 15 1.Fring zeer handige msn 2.Supercross zie hierboven 3.let's golf! toffe golf game 4.fieldrunner zeer verslavend 5.pocket god 6.asphalt4 toffe race game die niet veel kost 7.World tour (papertoss) 7.papiJump helemaal gratis echte aanrader 8.tap tap revenge 2 9.facebook 10.flightcontrol 11.pandoraBox zo zie je meteen alle afgeprijsde apps 12.HarborMaster vind ik teveel nagadaan van flightcontrol maar toch tof ! 13.MIndblender grappige quiz 14.TapDefense gratis castle defence 15.Backgrounds gratis en titel spreekt voor zich ! |
|
||||
|
||||
Kleine update:
-Camera Genius -Appbox -Boombrigade -iBlast Moki -Let's golf -Ragdoll Blaster -Flight control -F.A.S.T. -Parking Mania -Toki Tori |
Labels |
app, apps, top |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|