App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dwindle NOSjournaal Nu Gemist Jaap.nl...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dwindle
NOSjournaal Nu Gemist Jaap.nl |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Tvgids
Tweetdeck Echofon for Twitter en Facebook Appie 9292ov Nike True City! |
|
||||
|
||||
WhatsApp
Dropbox TV Gids Pro iPc 1Password aaah, nog eentje dan... NotifyMe CameraBag Convertbot Air Mouse WhatTheFont
iPhone 2G 8GB USA iPhone 5S 16GB White ATV 3 iPad 3 16GB Wi-Fi iMac (21,5" late 2012) Laatst gewijzigd door King1987; 08-03-10 om 17:47. Reden: edit knop gebruiken |
|
||||
|
||||
Whats App (uiteraard)
Words with friends (Scrabble tegen elkaar via Wi-Fi / 3G) Prowl Flitspalen Tweetie Laatst gewijzigd door mvveelen; 09-03-10 om 11:11. |
|
|||
|
|||
1. Hyves
2. Appie (Heijn) 3. WhatsApp 4. Navigon 5. Tweetie |
|
|||
|
|||
Sorry, ben nou eenmaal een gamer, dus vooral game-apps.
1. Angry Birds. (Humor, simpele controls, zeer goeie afwerking.) 2. N.O.V.A. (Grafisch mooi, aardige controls, Online Multiplayer ook via 3G.) 3. Ravensword. (Eén van de weinige goeie RPGs, vrijheid om te gaan waar je wilt.) 4. Zen Bound. (Zeer ontspannend, erg mooi, goeie muziek.) 5. Real Racing. (Grafisch superieur, multiplayer, alleen erg moeilijk om auto's te besturen, anders was deze app nummer 1 bij mij.) |
|
|||
|
|||
1. Angry Birds
2. HootSuite (twitter client) 3. Verkeersinfo 4. Meebo (IM client) 5. VI Alert & Eredivisie soms gebruik ik ook de telefoon-applicatie. |
|
|||
|
|||
Ohhhh! Dat spel! Haha dat spel is geniaal. Op internet is dat toch met die flamingo en ijsbeer? Die bedoel je toch? Anyway, myn top 5 (heb me nog niet echt onwijs verdiept in apps)
1. EBuddy 2. Ping! 3. Slam!FM 4. Angry Birds 5. Camera Plus |
|
||||
|
||||
Apps:
1. Ebuddy (altijd handig ff tijdens de reclame op msn =D) 2. Hyves 3. Ping lite (Handige gratis Ping aplicatie om te pingen met je vrienden) 4. Buienrader 5. Nu.nl / 9292OV (staan allebei op nummer 5) Games: 1. Rope 'N Fly 2. Across Age EX (vandaag gratis) 3. N.O.V.A (grafisch zeer mooie shooter =D) 4. I'm Destroyer 5. Leauge Of Legends (pfff..... hoe noem je dat, een spel waarbij je je veld vol moet prakken met apparatjes die de voorbij komende mannetjes uitmoorden en dat moet je zo lang mogelijk volhouden.)
|
|||
|
|||
thanks voor de tip dat across age ex vandaag gratis is ben hem nu aan het downloaden hopen maar dat hij een beetje op zelda lijkt zoals ze beweren.
Bij deze mijn top 5 1. HAWX. 2. Avatar. 3. Telegraaf. 4. Brothers in arms 2 5. Blades. Veel spellen aangezien gamen op de iphone geen straf is. |
|
|||
|
|||
1. iPhoneclub - gratis ()
2. Avatar - betaald (veel variatie in het spel) 3. GTA - betaald (uitgebreid spel, lekker lang spelen, helaas wat mindere graphics vind ik) 4. Rope 'n fly 2 - betaald (geweldig spel als je even wat tijd over hebt) 5. Nimbuzz - gratis (Fijne app om mee te msn'n, na een update kan je er zelfs mee bellen, een functie die ik miste met IM+) |
|
|||
|
|||
Apps :
1. Telegraaf (leuke app die makkelijk leest en en goed uitziet) 2. Bright (Veel leuke info naar mijn smaak) 3. iPc (tja, Deze moet je gewoon bijhouden) 4. weatherpro (altijd makkelijk om te weten hoelaat het nu ongeveer zou kunnen gaan regenen... Opvallend vaak goede voorspellingen) 5. TweetDeck (je moet toch meedoen met dé rage van 2010) Games : 1. Parking Mania.. (leuke besturing) 2. Draw racing (valt nog niet altijd mee) 3. Harbor Master (lijntjes trekken blijft leuk als het ook fout kan gaan) 4. Angry Birds (nog ff en ik wordt de Angry man, wat een uitdaging ooit) 5. Pocket god (mijn dochter (3jaar) is hier zot op) !!!
|
|||
|
|||
Enkele apps die ik met grote regelmaat bekijk:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
1. Ebuddy Pro ( Altijd handig voor in de trein bijv. )
2. Opera mini ( De geweldige vervanger voor Safari , razend snel en heel relaxt ) 3. Twitterific premium ( De nr.1 app voor de twitteraars onder ons ) 4. Doodle Jump ( Addict , meer hoef ik niet te zeggen ) 5. iDaft ( Work it; make it; do it; makes us. Harder, better, faster, stronger. More than, hour, our, never. Ever, after, work is, over. Work it, make it, do it, makes us. Harder, better, faster, stronger. Work it harder, make it better, do it faster, makes us stronger; more than ever hour after our work is never over. Work it harder, make it better, do it faster, makes us stronger, more than ever hour after our work is never over. Work it harder make it better do it faster makes us stronger more than ever hour after our work is never over. Work it harder make it better do it faster makes us stronger more than ever hour after our work is never over. Work it harder make it better do it faster makes us stronger more than ever hour after our work is never over. Work it harder make it better do it faster makes us stronger more than ever hour after our work is never over. Work it harder make it better do it faster makes us stronger more than ever hour after our work is never over. Work it harder make it better do it faster makes us stronger more than ever hour after our work is never over. Work it harder, make it, do it faster, makes us, more than ever hour after our work is never over. Work it harder, make it, do it faster, makes us, more than ever hour after our work is never over. Work it harder, make it, do it faster, makes us, more than ever hour after our work is never over. Work it harder, make it, do it faster, makes us, more than ever hour after our work is never over. Work it. Work it, make it better, do it faster, makes us stronger, more than ever hour after our work is never over. Work it harder, make it, do it faster, makes us, more than ever hour after our work is never over. Work it harder... do it faster... more than ever, our work is never over. ) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Top 10 Appstore
1. Twitbird Pre sinds de update naar 2.4.3 voorheen tweetie2 2. Push Gmail 3. Ping en WhatsApp 4. TvGids.tv 5. TomTom 6. Belstatus 7. Saldo 8. Ether 9. Photobucket 10. iNet Pro |
|
|||
|
|||
Apps die ik nog niet bij anderen zag staan.
1. Auditorium (combinatie van puzzel, licht en geluid is prachtig) 2. Bingmusic (alle Amerikaanse top 100's vanaf 1947 streaming te beluisteren. Amerikaanse App Store) 3. Skype (beter geluid dan het normale netwerk en gratis) 4. Jiskefet (nog beter na update) 5. Nozzman |
|
|||
|
|||
Sinds gisteren Pocket Legends gedownload. Een aanrader als je van games als Warcraft houd!
|
|
|||
|
|||
1. Memory Sweep - Een must-have voor elke iPod Touch gebruiker. 1 druk op de knop en weer 40MB RAM vrij.
2. We Rule - Elke dag even wat bloemkool planten 3. iPc - Ja toch.. ik kijk zeker 3x per dag op iPc app! 4. Beatmaker - Niet echt een app die ik vaak gebruik maar heel erg uitgebreid en heel veel lol hiermee! 5. Titan Wars - Wordt wel saai vanaf lvl 40 en hoger eigenlijk. Maar toch leuk. 6. iForce - Mensen trappen er in!! 7. IMO - Super lelijk maar toch heel leuk 2D MMO 8. SoundHound - Beter dan Shazam want je kan ook neuriën/live optredens/zingen Beetje rare volgorde maarja. Uitzending gemist, Drum Kit, Appie, Wi-FiTrak, iTeleport, LaDiDa, I Am T-Pain, Marktplaats, Tap Store, ChaosRings en Wikipedia horen er ook nog tussen |
Labels |
app, apps, top |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|