//

App TOPPERS

App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Whatsapp: gratis berichtjes sturen naar je contact personen (en worden automatisch toegevoegd aan whatsapp). Viber: werkt exact hetzelfde als whatsapp alleen ipv berichtjes sturen bel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 06-12-10, 19:11
89cheese 89cheese is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Whatsapp: gratis berichtjes sturen naar je contact personen (en worden automatisch toegevoegd aan whatsapp).
Viber: werkt exact hetzelfde als whatsapp alleen ipv berichtjes sturen bel je via 3g of Wi-Fi, werkt goed alleen nog paar kleine bugs waar aan gewerkt moet worden.
Ebuddy pro: altijd via msn bereikbaar(indien je dat zou willen).
Weather+ : weer alleen dan mooier en uitgebreider.

en dr zijn nog zo veel andere interessante apps
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 06-12-10, 21:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 89cheese Bekijk bericht
Whatsapp: gratis berichtjes sturen naar je contact personen (en worden automatisch toegevoegd aan whatsapp).
Viber: werkt exact hetzelfde als whatsapp alleen ipv berichtjes sturen bel je via 3g of Wi-Fi, werkt goed alleen nog paar kleine bugs waar aan gewerkt moet worden.
Ebuddy pro: altijd via msn bereikbaar(indien je dat zou willen).
Weather+ : weer alleen dan mooier en uitgebreider.

en dr zijn nog zo veel andere interessante apps
Ook MMS he bij whatsapp; terwijl ik daar nu voor moet betalen bij m'n provider kan ik dankzij whatsapp deze gratis MMS sturen.
  #403  
Oud 09-12-10, 12:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Dungeon hunter 2 is gewoon super alweer en nog beter dan de 1ste game.

En infinity blade is ook goed, wel op een totaal andere manier hoe je een opponent moet doden tis eens iets anders en bij deze vind ik er wel nog m'n draai in.

Ik heb ook eternal legacy; goeie game maar enige grote nadeel is je niet kan vechten met een control stick zoals bij dungeon hunter en dat vind ik bijzonder jammer (tenzij ik wat verkeerds doe ofzo)? Anders was deze game 5 sterren waard voor mij, op de manier je het bij deze moet doen is niet zo mijn ding wat dus echt heel jammer is.
Ik ga toch m'n best doen om het onder de knie te krijgen, heb er tenslotte voor betaald .

Dead rising mobile; zombie game en een hele goeie met deftige besturing ook, zo’n games zijn super met gelukig goeie tot hele goeie controls.
Nog meer van deze . 3.99 euro deze.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 09-12-10 om 16:55.
  #404  
Oud 15-12-10, 18:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Icebird for iphone; de meeste mensen die twitter gebruiken hebben de oude gratis app.
Ik kan u zeggen deze dan wel wat geld kost maar voor mij wel zijn geld waard is.
Deze app is gewoon overzichtelijker,mooier en makkelijker in gebruik dan de gewone twitter app.
Zeker een aanrader.
  #405  
Oud 16-12-10, 15:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Een volledig overzicht van alle apps en games die ik de afgelopen 2tal weken heb gekocht met wat uitleg erbij, kwestie men dan al wat meer weet hoe de games en dergelijke zijn en werken.

Dead rising mobile; deze game bestaat ook op de ps3, leuke zombie game, controls vallen best mee maar 5.49 euro is mss ietsje teveel, 3.99 euro zou meer op z'n plaats zijn maar zelfs voor 1.49 euro meer zit je niet gekloot met dit spel, het is leuk om zombies neer te knuppelen . 4.5/5

Dungeon hunter 2; voor mij persoonlijk de beste of zeker één van de beste games van het moment; de controls zijn steengoed, dat is alvast hetgeen waar ik het beste mee overweg kan en de gameplay is zalig, veel gevechten, soms eens wat zoekwerk maar echt extreem moeilijk is het niet, hier en daar zal je wel geduld moeten hebben en ervoor zorgen je het slim speelt en je sterk genoeg bent ook. .
Deze game is ook echt verslavend, éénmaal je echt vertrokken bent met deze is het soms moeilijk om ermee te stoppen. 5/5 voor mij.

ibitfire/skyfire; 2 flash webbrowsers hetgeen vele mensen willen hebben op de iphone; geen van beiden kunnen alle flash video's afspelen maar daar zijn ze naar het schijnt mee bezig.
Het verschil tussen beide apps is wel voor de moment groot te noemen; ibitfire komt er op praktisch alle vlakken het beste uit; het laad enorm snel je filmpje en het speelt ook stabiel af en bij skyfire laad het filmpje heel traag en speelt niet altijd even stabiel af wat vervelend is.
Voor de mensen die een keuze willen maken of nog moeten maken; ibitfire is beter dan skyfire voor de moment.
skyfire 2/5
ibitfire 4/5


viber; als je iemand kent die ook deze app kan installeren en Wi-Fi of 3G heeft op z'n iphone (of eventueel andere) dna kan je via deze (Wi-Fi/3G) gratis bellen en het werkt heel goed moet ik zeggen.(wel moet je data hebben he).
De app is gratis dus je kan dit zeker testen .

lara croft and the guardian of light; goeie game, ietsje anders qua besturing maar toch goede besturing, beetje wennen maar je bent er zeer snel mee weg, gameplay is leuk, er zit van alles in die game, zeker z'n geld waard.
5/5

icebird for iphone; meeste mensen hebben de oude twitter app die gratis is, ik mag dan wel voor deze 2.99 euro betaald, kan me niet schelen omdat deze app hier gewoon mooier is en overzichtelijker en gebruiksvriendelijker en daarvoor heb ik altijd wel een paar euro's voor over. Ik gebruik veelal nu deze icebird app for iphone om te twitteren.
5/5

whatsapp; een app die zeker niet mag missen natuurlijk, gratis smsen en alsook mmsen enz.... Super app en het leuke is ook je ziet wanneer de ander aan het typen is en wanneer deze je berichtje gelezen heeft/ontvangen heeft en ook het versturen van je bericht gaat een stukje sneller dan met de gewone standaard sms app op de iphone, het verzenden is gewoon zeer snel .
Voor zo'n app 0.79, dat is gewoon geen geld.
5/5

facebook touch HD; ook bij deze hier hebben de meeste mensen de oude facebook app, ik moet zeggen ik die laat staan voor het geval dat natuurlijk maar de facebook touch HD app is toch wel op bepaalde vlakken zeker beter; de app is mooier vind ik, je kan meteen je tekst intypen met wat je aan het doen bent maar mss nog het beangrijkste van allemaal is dat ik een 2tal filmpjes rechtstreeks had geuploaded van mijn iphone naar facebook en wat bleek; de oude facebook app wilde deze niet afspelen terwijl de facebook touch HD app beiden wel afspeelde, toch wel een belangrijk gegeven vind ik . (het waren 2 apps die ik had aangeschaft en je kan dat opnemen en dan plaatsen op facebook en youtube enz...).

infinity blade; goeie game en vooral de graphics zijn enorm prachtig, enige nadeel aan deze game is dat je altijd aan hetzelfde moet beginnen of zeg maar herbeginnen en dat is ietsje minder mijn ding want dat zorgt er toch voor het beetje ééntonig word, de manier waarop je je opponents moet doden is eens iets anders en gelukkig valt het goed mee allemaal.
4.5/5

stratego; vroeger speelde ik dit bordgame al heel veel en ook op de iphone nu een supergame, alleen tegen de computer is het nog veel te makkelijk, ik heb nog nooit eens verloren , in een volgende update ga je via Wi-Fi enzo denk ik tegen je kameraad kunnen spelen, ik kijk er al naar uit.topgame dus en meer dan z'n geld waard.
5/5

shadow guardian; de game mag dan al ferm afgekeken zijn van een andere, dat interesseert me nu eens echt niet hoor, ik wil gewoon games spelen die goed zijn met een goede besturing, geen saai gedoe enz... Deze game is echt steengoed, de gameplay en de besturing/controls zijn ook echt heel goed.
Niet twijfelen,gewoon kopen deze, super game op alle vlakken.
5/5

altered beast; dit is een oude game van vroeger op de sega die ze nu op de iphone hebben uitgebracht, ik weet niet of de jongere garde deze game hier zal lusten laat staan kennen maar ik vind ondanks het een ouwe game is toch een goede game. Ook golden axe en streets of rage zijn pareltjes van vroeger die al geruime tijd op de iphone uit zijn.
4/5

nova 2; alweer top maar niet gemakkelijk zenne .Besturing oke, natuurlijk wel anders dan bv dungeon hunter maar toch een goeie besturing, graphics ook oke, gameplay heel smooth, top dus. Ik heb wel dei gyroscoop of hoe dat ook noemt uitgezet omdat ik daarmee niet kan spelen , de ene kan dit de ander niet.
5/5

battlefield company 2; ik heb maar een 3tal minuten gespeeld maar de eerste minuten gaven mij meteen een goede indruk alvast, de besturing is ook oke in deze en voor slechts 0.79 cent kan je echt niet laten liggen om deze aan te schaffen .
Ik houd wel van zo'n games, peetjes afknallen met zware wapens enzo, super altijd zolang de besturing ook goed is natuurlijk.
Modern combat 2 is wel beter en je hebt ook bv nog brothers in arms 2 die alsook een zalige game is.
Toch een 4/5 voor deze game.

mortal kombat 3; altijd al gek van geweest van mortal kombat, ik was er vroeger zeer snel bij toen die 1ste game ervan uitkwam . Nu op de iphone en ik moet zeggen ik enorm tevreden ben van deze game op de iphone. Gameplay en besturing zijn heel goed vind ik en voor de rest kennen jullie deze game toch wel he, veel meer uitleg kan ik daar niet aangeven buiten nogmaals te herhalen ik deze vandaag wel een aantal keer zal spelen .
Een dikke 5/5 voor mij .

need for speed; hot pursuit; normaal gezien speel ik niet echt zo'n games maar deze is wel leuk, goeie besturing en graphics enz...leuke aangename game toch wel.
5/5

bloodyxmas 2010; 0.79 cent voor betaald, is wel eens leuk maar verveelt mij snel dusja, de kans ik deze game veel zal spelen is bijzonder klein . Tis eens leuk maar meer ook niet, te ééntonig toch wel.
2.5/5

eternal legacy: deze game ziet er zo goed uit, schaf ik deze dan ook aan, ik kan dan toch een controller instellen maar helaas, vanaf ik een gevecht begon was het gedaan ermee, ik raad aan om eens goed bv naar youtube filmpjes te kijken hoe je die game moet spelen want de manier waarop je je opponents moet aanvallen is absoluut niet mijn ding, ik wil liever zelf met controls/knoppen op een peetje smijten zoals bij dungeon hunter ofzo maar in deze is het echt wel heel raar wat je moet doen om je opponent aan te vallen enz...Vind ik dus echt niet goed en ik speel deze dan ook niet.
Al de rest zag er top uit maar door de rare slechte besturing of hoe je dat ook wil noemen flopt deze game voor mij, kan er helaas niks mee aanvangen.
1/5

Ik hoop jullie er wat aanhebben en zeker voor de mensen die bepaalde games/apps nog niet hebben en zitten te twijfelen om aan te schaffen.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 16-12-10 om 15:26.
  #406  
Oud 16-12-10, 15:46
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Heb honderden games maar alleen deze geïnstalleerd, moeten ze wel goed zijn. En omdat een pic meestal meer zegt
  #407  
Oud 16-12-10, 16:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb meer dan 600 apps maar ik heb alleen deze van de laatste 2tal weken van mij gepost en er kunnen er wel nog bijkomen; ik zou mss toch real racing 2 nog durven kopen omdat ik las je met 16 online kan racen, moet wel leuk zijn denk ik .
  #408  
Oud 21-12-10, 19:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Asphalt 6; net uit in de appstore.
Real racing 2 is al zo'n game waar je meteen wauw tegen zegt, ik moet zeggen dat asphalt 6 nog beter is zelfs, topgame.
  #409  
Oud 21-12-10, 21:28
Bram was al in gebruik Bram was al in gebruik is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 92
Stuur een bericht via MSN naar Bram was al in gebruik
Standaard

Electrify voor ipad is ook een geniale app als je (techno) muziek produceert. Ook kan je eigen samples gebruiken. En ik wacht nog ongeduldig af op Real Racing 2 HD...
  #410  
Oud 23-12-10, 15:22
saasken saasken is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 31
Standaard

need for speed hot persuit is wel een top app, zeker met de update die gisteren is doorgevoerd.
heeft ook een multiplayer gedeelte.

Ik ben ook nog op zoek naar een ander leuk racespel.
wat raden jullie aan? real racing 2 of asphalt 6?
  #411  
Oud 23-12-10, 15:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saasken Bekijk bericht
need for speed hot persuit is wel een top app, zeker met de update die gisteren is doorgevoerd.
heeft ook een multiplayer gedeelte.

Ik ben ook nog op zoek naar een ander leuk racespel.
wat raden jullie aan? real racing 2 of asphalt 6?
Allebei man, allebei, ze zijn allebei steengoed.
Voor de graphics moeten ze al niet onder doen voor elkaar.
Het grote verschil is volgens mij dat je bij asphalt 6 meer moet doen en ondernemen tijdens een race, je moet maken je geld neemt of vooral dingen neemt zodat je turboboost kan gebruiken enz....
Maar beide games zijn toppers.
  #412  
Oud 23-12-10, 16:44
Ricoli Ricoli is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik vind Real Racing 2 briljant.... het begin is allemaal vrij makkelijk maar later moet je echt goed timen met remmen en bochten, en de NPC's die rijden ook alsmaar beter en beter
Asphalt 6 heb ik nog niet getest... tis denk ik meer richting arcade, vooral ivm met die power ups en nitro stuff, het is maar net waar je voorkeur ligt
  #413  
Oud 23-12-10, 17:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Handige apps.

Post hier maar al de handige apps.
Ik vind het beetje vervelend er allemaal aparte topics staan van bepaalde zaken maar je kan moeilijk van alle apps een aparte topic gaan maken, daarom open ik deze topic waar je meteen alle handige apps kan posten, deze topic is geen game topic, dus geen games aub.
Het gaat alleen over apps die iedereen of de meeste mensen kunnen gebruiken.

Hier mijn lijstje:


Om maar eens een lijstje te geven met handige apps en die je of ander mensen mss ok wel interesseren;

Ken je nog maten/mensen met een iphone/blackberry of android toestel? Dan mis je nog een enorm goede app; whatsapp genaamd. Kan je gratis naar deze als deze ook die app hebben staan gratis smsen,chatten,mmsen,video's/filmpjes gratis versturen (je moet wel data hebben natuurlijk want het werkt via gprs,edge,3g en Wi-Fi).

Voor gewoon na te gaan waar er flitscontroles zijn (in belgie) gebruik ik q-flits,touring mobilis en flitsmeister; houd er wel rekening mee het altijd kan zijn de flikken ergens staan te flitsen en dit niet doorgegeven is maar voor op de grotere wegen of vooral autosnelwegen zit je er wel goed mee, telkens ik vertrek kijk ik eerst eens naar deze app en als ik lang onderweg ben doe ik dat na kleine 30min nog eens.

Voor twitter heb je de gratis bekende twitter app maar icebird for iphone is vind ik nog beter,mooier en overzichtelijker, ik gebruik vooral deze nu.

Voor facebook heb ik al 5tal apps getest en toch vind ik bij deze geen enkele die volledig naar mijn zin is; de oude gratise facebook app is dan ondanks alles toch de beste.

Een tv gids altijd bij je hebben met opties zoals melding krijgen en naar facebook en twitter sturen lukt ook heel goed, ik gebruik dat dagelijks.
TVgids.tv pro genaamd,schitterende app,mooi en overzichtelijk met veel mogelijkheden.

Air sharing pro; met deze zet ik m'n documenten en foto's over van m'n pc naar deze app, lekker makkelijk.
Films gaan niet meende ik maar daarvoor heb je andere apps.

Als je een film hebt gedownload en je wil deze snel op je iphone zetten dan kan je verschillende apps gebruiken zoals vlc media player,oplayer en cinexplayer en er zijn er nog, dus keuze genoeg.
Moet je je iphone eerst aan pc aansluiten en itunes opladen en dan gewoon de uitleg volgen die er op de app vermeld staat, een film van bv 800MB groot die zet deze binnen de 1minuut ong op je iphone en je kan meteen beginnen kijken waar en wanneer je wil, super apps dus.Converteren is daardoor allemaal niet meer nodig.

Ibitfire is een app die flashvideo's kan afspelen, ze zijn ermee bezig zodat je nog meer formaten kan afspelen zoals bv filmpjes die op het laatste nieuws zijn te vinden enz...Toch een goede app aangezien de iphone zelf geene flash ondersteunt. Je hebt ook nog skyfire webbrowser maar die werkt niet goed, is traag en is niet stabiele enz....

Hello proximus; gratis app en kan je je verbruik nagaan van je data die je verbruikt,ik denk dit alleen zal werken voor mensen met een abo.

Telenet Yelo tv; voor de moment 10 zenders gratis tv kijken via Wi-Fi.

Zoek mijn iphone; als je je iphone niet vind of deze gestolen is kan je deze terug vinden mits het een domme dief is ;p, zolang de iphone aanligt en de dief de app er niet heeft afgegooit of de instelling ervan niet heeft verwijdert kan je nagaan waar je iphone is.

Shazam en soundhound zijn 2 programmaatjes die muziek herkenne, uiteraard herkent deze niet alles maar er zijn toch al heel wat songs die op tmf ofzo afspeelden die ik niet kende of de naam ervan niet opkwam, ik liet shazam gaan en deze vond de song, lekker handig allemaal.

Playlist-creator; voor zover ik weet kan je via je ipod in je iphone niet zelf een lijst samenstellen met de muziek die je dan via shuffle wil beluisteren.
Met deze goedkope app kan je zelf je lijsten aanmaken en in aparte mappen steken en via shuffle doen afspelen dan, heel goede en handige app alweer .

Voor mensen die mobile vikings gebruik ik de app; my viking.

Logmein; een programmaatje waarik ik m'n computer op afstand bestuur via m'n iphone, niet ik dit veel gebruik maar dat kan wel eens gebeuren, werkt alleen maar deftig via 3G en Wi-Fi.
Via EDGE vind ik het niet je datte, gaat bijzonder traag dan.

saveall; heb je gratis app en betalende; kan je filmpjes van youtube downloaden mp4 en nadien op je pc overzetten.
Ook documenten zouden gaan maar heb ik nog niet getest.

Weather pro, één van de betere weer apps.

pushbirthdays 2; mooie overzichtelijke app, de push werkt volgens mij wel niet altijd maar ik kijk er zelf tussendoor eens naar en heb ook geconnecteerd naar facebook, zo mis ik zeker niemands verjaardag ;p.

Airvideo; kan je makkelijk je films en dergelijke via je pc naar je iphone streamen in mooie kwaliteit, enige nadeel vind ik wel je pc moeten blijven openstaan dus helaas gebruik ik deze app maar zelden of nooit maar heel wat andere mensen vinden dit wel goed omdat ze geen zin hebben om de film op de iphone te zetten en deze dan liever streamen.

Viber; gratis via 3G of Wi-Fi bellen naar andere mensen die deze app ook hebben staan en het werkt bij mij.
  #414  
Oud 23-12-10, 19:55
Muchiel Muchiel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard

CalenGoo - Ondersteund wél het editten van extra google agenda's in 1 account, in tegenstelling tot de 'normale' agenda.
Remote - iTunes op afstand beheren
Dropbox - Foto's en films op je pc krijgen zonder te comprimeren
Calculator - Een van de betere calculators
Nanostudio - FL Studio for iPhone eigenlijk
TuneIn Radio - Beste radio app die er is
360 - Super panorama's maken hiermee
Converter - Convert alles; van wisselkoersen tot inhoud, tijd, temperatuur en snelheid
  #415  
Oud 24-12-10, 15:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Heb ook 360 panorama aangeschaft en ik sta echt wel met de mond vol tanden je dit kan, echt super om op zo'n manier foto's te trekken.
Dit lost ook je probleem op als er vele mensen moeten opstaan, gewoon foto trekken lukt dat niet of je moet al tever gaan staan maar deze is echt steengoed en zorgt ervoor iedereen op je foto kan en zal staan,wauw.
Ik raad mensen die af en toe eens trekken deze app zeker aan.
  #416  
Oud 25-12-10, 21:15
marijeruben marijeruben is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

1. Whatsapp, gratis chatten/smsen met andere mensen die deze app ook hebben
2. Shopshop, handig om je wekelijkse boodschappen in te selecteren en dan in de winkel af te vinken
3. Shazam, vaker genoemd, handige app als je een liedje hoort. Iphone er bij houden en via melodieherkenning wordt de titel en artiest voor je opgezocht.
4. Eredivisie, uitslagen en standen van de eredivisie... je moet er van houden
5. EHBO, ook wel handig. Een korte instructie van de belangrijkste ehbo-activiteiten.
  #417  
Oud 26-12-10, 16:31
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Heb ook 360 panorama aangeschaft en ik sta echt wel met de mond vol tanden je dit kan, echt super om op zo'n manier foto's te trekken.
Dit lost ook je probleem op als er vele mensen moeten opstaan, gewoon foto trekken lukt dat niet of je moet al tever gaan staan maar deze is echt steengoed en zorgt ervoor iedereen op je foto kan en zal staan,wauw.
Ik raad mensen die af en toe eens trekken deze app zeker aan.
Zal mij morgen mijn account van extra geld voorzien via itunes card en deze app ook eens kopen

mijn lievelings programma"s

Instagram : Foto"s leuke bewerking geven
HLN Mobile: App van de krant Het Laatste Nieuws
De Standard : Genoemd naar de gelijkaardige krant
Foursquare:Meedelen aan je maten waar je zit (je bent voor of tegen zullke app"s)
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op

Laatst gewijzigd door Scooter; 26-12-10 om 16:40.
  #418  
Oud 26-12-10, 16:55
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Zal mij morgen mijn account van extra geld voorzien via itunes card en deze app ook eens kopen

mijn lievelings programma"s

Instagram : Foto"s leuke bewerking geven
HLN Mobile: App van de krant Het Laatste Nieuws
De Standard : Genoemd naar de gelijkaardige krant
Foursquare:Meedelen aan je maten waar je zit (je bent voor of tegen zullke app"s)
Instagram; kan je daar eerst wat meer uitleg over geven?
  #419  
Oud 26-12-10, 17:55
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Instagram; kan je daar eerst wat meer uitleg over geven?
Instagram voor iPhone: sociale foto-applicatie - iPhone - iPhoneclub.nl
  #420  
Oud 26-12-10, 19:00
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Voor de Belgen: teletekst van Een.

Mappy, de appversie van de site mappy
Reageren

Labels
app, apps, top



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 20:18
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? libia Chat en geruchten 3 29-09-09 21:49
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) S¡mon iPhone Apps 5 13-09-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:26.