App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hierbij vooral ''zakelijke'' apps die bijzonder hulpzaam kunnen zijn: 1. TomTom --> Navigatie 2. Easy Rit Reg --> Online kilometer registratie 3. DocsToGo --> Lezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hierbij vooral ''zakelijke'' apps die bijzonder hulpzaam kunnen zijn:
1. TomTom --> Navigatie 2. Easy Rit Reg --> Online kilometer registratie 3. DocsToGo --> Lezen en schrijven van Pdf, word, excel enz 4. Turboscan --> Supersnel en makkelijk documenten scannen en mailen 5. WorldCard Mobile --> BusinessCards scannen, opslaan en toevoegen 6. Sign it! --> Documenten ondertekenen en mailen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je had er even bij mogen vermelden dat er voor WeBe++ een Jailbreak noodzakelijk is. Dit was even best verwarrend, ook omdat jezelf geen Jailbreak in je profiel vermeld... Voor mensen zonder Jailbreak die wel een PS3 willen aansturen: NIET downloaden, de normale versie is alleen voor PC/MAC. |
|
|||
|
|||
Mijn huidige top 5:
1. copilote europe(navigatie) 2. Twitter (twitter) 3. überzeit (mijn gewerkte uren bijhouden) 4. Easy Note (mijn to do lijst) 5. Fruit ninja (om tijd te doden op de luchthaven) |
|
|||
|
|||
- Hyves
- Soundhound - Livescore (voetbal uitslagen en standen) - NU Games - Lil' Pirates (zeer verslavend spelletje, soort van Farmville alleen met piraten.) - Asphalt 5 - Air Hockey (spelen via bluetooth met een andere Iphone gebruiker) |
|
|||
|
|||
Nog een zeer handige app is natuurlijk:
Viber (gratis bellen met andere iPhone gebruikers die deze app ook hebben geinstalleerd) Erg handig als je het mij vraagt |
|
|||
|
|||
1. Elevens
2. To do 3. Shazam 4 hold em 5 flashlight (cydia / installer) |
|
|||
|
|||
App Store
1. File Flits ( file's in nederland, was mijn eerste File app altijd handig geweest) 2. ABN Amro 3. LogeMeIn (Computer op afstand besturen, wel prijzig) 4. Aanbieding (dag aanbiedingen, soms wel tot 70%) 5. WhatsApp ( chatten onder WhatsApp gebruikers) Games 1. Angery Bird 2. Dungeon Hunter 2 3. NBA Jam 2 4. UnblockmeFree Laatst gewijzigd door spysical; 12-02-11 om 01:13. Reden: Illegaal content verwijderd. |
|
|||
|
|||
Ook een handige app:
iReports, deze app laat het nieuws van verschillende websites zien, dat met Apple te maken heeft. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn top 5 is wel:
1. NU.nl 2. Bloons Tower Defence 3. FlightCtrlFree 4. Angry Birds (free) 5. Soundhound Daarnaast heb ik ook nog wat diensten zoals, Wordpress, Battery Master, Mega Jump, en noem maar op EDIT: haha, zie niet dat het topic erg oud is |
|
|||
|
|||
1. VI PLUS
2. NUsport 3. NU 4. ABN AMRO SALDO 5. CATAN |
|
||||
|
||||
- Dropbox
- Wikipanion - System - Shazam - TVGiDS.tv - Print n Share - HLN.BE - Radio.BE - 360Live
|
|||
|
|||
1. Whatsapp (ik kan niet zonder)
2. Instagram (helemaal verslaafd aan foto'' s delen en bekijken) 3. Phoneclub 4. VI Plus 5. Camera+ Games: 1. Mega Jump 2. Doodle Jump 3. Fruit Ninja 4. Predators 5. Plants vs Zombies |
|
|||
|
|||
1. TweetDeck
2. MSN Mesenger 3. Kranten 4. TvGids.tv 5. Game center (net als de xbox 360 / ps3 achievements te halen en vrienden in de gaten houden dat ze niet beter worden dan ikke ) spelletjes 1. Angry Birds.. (ja ben verslaafd..geef het toe...eerste stap naar genezing ) 2. Cut a Rope.. (steeds in de lach als die het snoepje niet krijgt) 3. Hungry Shark (free) 4. D & C (als ik zin heb om geld weg te smijten) |
|
|||
|
|||
ondanks het topic oud is, zijn er genoeg mensen die op de laatste pagina drukken voor nieuwere apps die ook goed zijn!
hmm mijn top 5 luidt dan ook: -1 WhatsApp zeer handig omdat het voor veel besturingsystemen is, en voor de meeste zelfs gratis. het is een soort van Blackberry messenger en msn ineen, maardan mobiel. -2 NU laat het nieuwste (en belangrijkste) nieuws zien van dit moment, waarbij je kan kiezen uit categorieen, bijv. economie. ook op deze app is het weer en verkeer te vinden! -3 Free Apps een soort van FAAD, maar dan met andere apps, waarbij je zelf kan kiezen wat voor apps hij laat tonen. bijv. alleen games en muziek. -4 eBuddy met eBuddy kan je MSN, Hyves en facebook tegelijk besturen. ik vind het de best werkende app voor MSN, maar meningen verschillen. -5 Hyves deze app werkt veel sneller als de mobiele website van hyves. handig dus! fun apps: Mega jump Fruit ninja Horoscoop GeenStijl Angrybirds. aanraders: CBR Toets Mobiletag Electrobeats(let op, pro versie kost 7,99!) Buienradar Wi-Fi Finder hmm dat zijn dr wel wat! veel succes. |
|
|||
|
|||
De iphoneclub app natuurlijk
|
|
|||
|
|||
horen deze apps bij internet verbruik bijv facebook en twitter enz.
|
|
||||
|
||||
Dat ligt eraan, als je geen connectie wil maken met de data kun je ook gewoon vliegtuigmodus inschakelen
|
|||
|
|||
1. TomTom West Europa (navigatiesysteem)
2. WhatsApp (sms / chat met ondersteuning voor groepen) EDIT: 3. Pingle (zet op hyves, facebook en twitter in één keer hetzelfde bericht) Laatst gewijzigd door BKruit; 04-03-11 om 08:40. |
|
|||
|
|||
Week Calendar - Veel beter dan de standaard agenda
Facebook - ... WeatherPro - Veel beter dan de standaard Weather WhatsApp - ... FlitsMeister - Alle flitsmeldingen snel bij de hand. Ze moeten alleen het icoon eens updaten. Dropbox - Om alle bestanden bij de hand te hebben. Rabobank - ... Pathé - Pathé fan hier.. Radio - Jammer dat het allee nog geen wekkerradio heeft. Runkeeper - Beter dan Nike+ RDP - Erg goed programma voor remote desktop. |
Labels |
app, apps, top |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|