App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Pig Rush Pig Shot Angry Birds Doodle Jump Plants vs Zombies...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pig Rush Pig Shot Angry Birds Doodle Jump Plants vs Zombies
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
1. Facebook
2. Twitter 3. Autoblog (doet het de laatste tijd helaas slecht ) 4. Telegraaf 5. AD |
|
|||
|
|||
1. TomTom Benelux
2. Appie 3. Ajax 4. Telegraaf 5. Lampie |
|
||||
|
||||
- Net a porter
- Zara - Style.com - Livescore - PS Express (mini versie van Photoshop) - Dropbox - Documents - Gemist - Words Free - Wordsearch - Dictonary - 100% Spaans en Portugees |
|
|||
|
|||
1. AD.nl
2. Nu.nl 3. Telegraaf 4. Tweakers.net 5. WhatsApp 6. Buienradar.nl 7. PS Express 8. GoogleMaps 9. Facebook 10. Dumpert |
|
|||
|
|||
1. WhatsApp
2. NU.nl 3. Flashlight 4. Tinywings 5. Buienradar |
|
|||
|
|||
Puffin; browser die flash ondersteunt, ben ik tevreden van, alleen games zou deze nog niet ondersteunen.
Iswifter; ook een flash browser. Spelen beiden allen flash filmpjes en sites en dergelijke af. Djay; de beste dj app voor op de iphone en vooral ipad. 9mm; steengoeie game backstab; ook leuke goeie game. |
|
|||
|
|||
1. Tweetbot
2. Whatsapp 3. Facebook 4. Nu.nl/NuSport 5. Shazam 6. Sleep Cycle (helpt je echt heerlijk wakker worden! Een echte aanrader) 7. UPC (Opnemen op afstand) 8. 9292OV 9. GeenStijl 10. Dropbox -Edit- Echofon veranderd in Tweetbot Laatst gewijzigd door Sliien; 04-08-11 om 01:15. |
|
|||
|
|||
Sygic
Abn amro Viber Belstatus Het Weer Free apps moTV Free Parkbud |
|
|||
|
|||
1 whatsapp
2 facebook 3 hyves 4 twitter 5 telegraaf.nl 6 tvgids.nl 7 rabobank app 8 navigon 9 week calender 10 knmi weerbericht
|
||||
|
||||
is er ook een app waarmee je gratis kan bellen naar lokaal in nederland?
|
|
||||
|
||||
1. Biblereader (met diverse Bijbelvertalingen)
2. Navigon 3. Nu.nl 4. Whatsapp 5. Easy calendar 6. Flitsmeister 7. Belstatus 8. Schoolbord lite (om snel even iets te noteren) 9. Digits (Is een rekenmachine. Je hebt er a.h.w. een kassabon bij en kunt makkelijk iets weg halen. 10. iQuarium |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
1. Whatsapp
2. Twitter 3. Buienradars (oftewel Rainradars.com) & Weather Pro 4. Dropbox 5. Google+ 6. NU.nl 7. Libox 8. Fring 8. TomTom EU 9. iPc 10. WordPress Het valt mij op dat Google+ vrijwel niet voorkomt? |
|
|||
|
|||
1.WhatsApp
2.Twitter 3.Fruit Ninja 4.Modern Combat: Operation Sandstorm 5.GTA: China Town Wars 6.Nu 7.Photoforge2 8.Pages 9.Ether 10.Roamler en ik check natuurlijk ook elke dag de iPC app |
|
|||
|
|||
Tweetlogix (redelijk onbekend, maar hele goede Twitterclient)
Rabo-app Celsius UPC-app (heel handig om je DVR te programmeren) Japanese Phrases Buienradar gebruikte ik ook veel maar de nieuwe versie bevalt niet meer vanwege gewijzigde inzoom functie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
1) Foscam viewer (foscam ip camera's thuis bekijken) 2) Cam viewer (andere ip cams bekijken) 3) HLN (Het laatste nieuws; krant in Belgie ) 4) Sonos (muziek in de kamers afspelen/streamen op draadloze luidsprekes) 5) Buienradar (is niet echt een app maar bookmark) Laatst gewijzigd door Messi; 13-09-11 om 14:29. Reden: lijstje vergeten ;) |
|
|||
|
|||
1. Whatsapp
2. Week Cal 3. Voetbal Primeur Pro 4. Camera + 5. Nu.nl 6. Twitter 7. Facebook 8. Soundhound 9. Trover 10. 1Password Bonus: The Fancy (hele leuke app om innovatieve producten te bekijken) |
|
||||
|
||||
1. Whatsapp
2. Ajax 3. Ajax1.nl (snelkoppeling 4. TweetListPro 5. Nu.nl 6. Shazam (red) 7. Viber (aangezien ik een beetje te veel bel met iemand ) |
|
|||
|
|||
1. Wordfeud
2. Klaverjassen 3. Jetpack 4. Nu.nl 5. Air Video, eigenlijk op mijn ipad, kan je vanaf je pc streamen. En danmet Apple tv op de tv. Converteert de videos op de pc, soms wat haperingen. 6. Ikea catalogus 7. Whatsapp 8. Shazam 9. Nos Teletekst 10.Navfree, navigatie gratis, aangezien ik een losse tomtom heb. |
Labels |
app, apps, top |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|