App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kobus1960 Ik heb het juiste toetsenbord. Echter geen wereldbol in whatsapp, heb ik zeker een versie die alleen in appstore te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik zoek een gratis app. Die handig is om je iphone weer terug te vinden. Zoiets als, zoek mijn iphone. Alleen die werkt via internet. Ik zoek zo'n app voor gps. en macbook pro. |
|
||||
|
||||
Ik heb zoek mijn vrienden. Die heb ik er speciaal opgezet voor als ik de iPhone kwijt ben. Je hebt dan niet altijd een computer bij de hand en ik kan familie even laten kijken waar de iPhone uithangt. Ze kunnen je wel altijd volgen, maar dat vind ik niet erg. Maar... dit gaat natuurlijk ook via internet, neem ik aan.
|
|
|||
|
|||
Werkt die app via internet of GPS?
Ik zoek er eigelijk een via GPS. Omdat ik geen 3G hebt. Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Volgens mij werken beide programma's alleen via GPS
http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips...anden-over-gps of http://www.apple4ever.nl/2011/12/13/...-vrienden-app/ |
|
|||
|
|||
Apps op een favoriete volgorde
1 Whatsapp 2 Instagram 3 Ecoute 4 Facebook 5 Facebook Messenger 6 Tweetbot 7 Sparrow 8 Camera+ 9 RaboBankieren 10 VI Games 1 EA Sports Football Club 2 Robbery Bob 3 SongPop 4 Lotto Weekend Miljonairs 5 Temple Run 6 Ruzzle 7 Wordfeud 8 ZombieFarm 2 9 Doodle Jump 10 OnlineSoccerManager |
|
|||
|
|||
Ik zie vaak van die grappige foto's die zijn bewerkt, bv een naakt lichaam met het gezicht van iemand er op. Vaak te zien op Facebook of Instagram, is hier een app voor toevallig?
|
|
|||
|
|||
1. Worddisc
2. Tiny Wings 3. Star Walk 4. Lynda.com 5. Nu 6. Filmon 7. JetPack 8. Flight radar 24 |
|
||||
|
||||
iPhone app aanraders
Mijn aanraders in willekeurige volgorde zijn:
Navigon Europe; navigatie TVGiDS Pro; tv gids Rabobank Bankieren; internetbankieren Graydon; informatie Kamer van Koophandel Minecraft PE; game TuneIn Radio; internetradio SoundHound (infinity); muziek taggen Zoek & Vind; telefoongids iKenteken; uitgebreide en correcte voertuiginformatie Elsevier; actualiteiten en nieuws Dropbox; makkelijk bereikbare documenten op verschillende apparaten WhatsApp; berichten via internet |
|
|||
|
|||
1. Shazam
2. Pulse 3. iCashier 4. StarWalks 5. LogosQuiz |
|
|||
|
|||
In willekeurige volgorde:
Vdownload+ (video's downloaden) Shazam Weer.be Mijn tv-gids WallpapersHD (enorme keuze aan wallpapers) Happy B'day Wi-finder MBK (voor de vrouwen) ;-) Itheme Camera+ Games: Woordmaker Bubble Mania Pool Bar Pyramid Patience! |
|
|||
|
|||
Mijn nr 1 is wrtsmobile ( erg handig voor studenten! )
Anders vind ik mijn facebook, instagram en twitter ook wel gemakkelijk! |
|
|||
|
|||
1). WhatsApp: Omdat het handig en gratizz is!
2). Notemaster: Notities,Wachtwoorden enz..met eventueel slotje.. 3). ING Bankieren: Geld overmaken waar/wanneer je maar wilt.. 4). RMaker: Je eigen ringtone maken van een bestaand nummer (30sec).. 5). TomTom: Lekker cruisen op je GPS en niet op je 3g.. |
|
|||
|
|||
1. Whatsapp (Spreekt voor zich)
2. Flipboard (Alle nieuws bronnen in één app, ziet er prachtig uit!) 3. Dropbox (Bestanden syncen tussen Pc/Mac/Idevice, top!) 4. Evernote (Notities overal bijhebben is handiger dan je denkt!!) 5. Clear (to-do list) 6. Podcast (voor apple podcasts ook dagelijks in gebruik) 7. Cloudbeats (Muziek in de cloud opslaan en afspelen, goed alternatief voor spotify/Itunes match) 8. Solar (Weer app die heel erg makkelijk is, en er mooi uitziet.) 9. Pocket (goed i.c.m pc/mac, artikeltjes snel opslaan en later terug lezen, evernote idee voor webpagina's) 10. ImdB (Classic, voor filmliefhebbers, recencies, trailers , en top-lijsten, ideaal!) |
|
|||
|
|||
1- Whatsapp [ gratis sms-en natuurlijk ]
2- Facebook [ wat ouwehoeren ] 3- Waze [ gratis navigatie en werkt net zo goed als Tom-Tom ] 4- Trein [ Werkt nog sneller als de railpocket van het ns personeel ] 5- Strava [ soort facebook voor fietsers en mountainbikers ] 6- Plex [ streamen vanaf je iphone naar de apple tv ] 7- Remote [ afstandsbediening voor je apple tv ] 8- My T-Mobile [ kan je facturen en verbruik zien ] 9- Endomundo [ app voor lopen/fiesen enz ] 10-Flitsmeister [ snelheids controles ] |
|
||||
|
||||
1- Whatsapp [ gratis chatten ]
2- Runtastic [registreert je snelheid calorieverbruik en route en nog veel meer] 3- ING bankieren [ makkelijk mobiel betalen] 4- Rabo [ makkelijk mobiel betalen] 5- ICE [ in case of emergency, hier kun je al je medicatie en oproepen die nodig mochten zijn kwijt] 6- Birthdays [ zo vergeet je nooit meer een verjaardag] 7- weeronlne [ het weer van vandaag en komende 14 dagen ] 8- My T-Mobile [ voor verbruik en factuuroverzicht] 9- Fox sports [ informatie voetbal] 10-GPS PLAN [ info gps signaal ] |
|
|||
|
|||
Blur: maak je eigen blurry wallpapers
MyRadio: gratis playlists voor elke bui Momento:best diary/journal app MyFitnessPall: bijhouden hoeveel caloriën je inneemt en verbrand. Handig als je wilt afvallen. Regenmelding: ontvang push meldingen voordat het gaat regenen Facebook en twitter en instagram Keeper: voor al je accounts en wachtwoorden Google music: al je eigen muziek en playlists in de cloud GRATIS Horizon tv app: heel handig om opnames in te stellen als je niet thuis bent |
|
|||
|
|||
1) WhatsApp - What else
2) Facebook - Ach ja 4) Whats Contacts - WhatsApp integratie vanuit mijn contacten 3) Social Contacts - Altijd laatste contact informatie op de telefoon van de social networks 5) Week Cal - Handige calender |
|
|||
|
|||
Apps waar ik veelvuldig gebruik van maak:
Flipboard: al je social media in 1 app Facebook: behoeft geen uitleg Twitter: idem LinkedIn: zakelijk social media WeekCal: m.i. de beste agenda/kalender die er is Buienradar: altijd handig in Nederland Weerplaza: uitgebreide weer app Whatsapp: onmisbaar tegenwoordig Instagram: just for fun Clear: zeer eenvoudige takenlijst. Ook handig voor boodschappenlijstje TomTom: de beste navigatie app Pocket: perfecte app om artikelen die je ergens bent tegengekomen later in Pocket te lezen TuneIn Radio: complete radio app Tunecast: muziek via Youtube streamen en offline op je iPhone beluisteren YouTube: altijd handig Rabobank app: perfect om je financiën bij te houden en te regelen ING bank app: in mijn geval gebruik ik deze voor mijn hypotheek VI app: zeer uitgebreide voetbal app My T-mobile: alles over mijn abonnement in 1 app Skydrive: cloud opslag van maar liefst 25 GB Flitsmeister: zoveel mogelijk flitsers ontlopen Remote: afstandsbediening voor m'n Apple TV Infinity Blade III: 1 van de mooiste en meest verslavende games op iOS Fuzel: ideaal om mooie fotocollages te maken ColorSplash: leuke zwart/wit en kleur effecten voor je foto's PixlrExpress+: uitgebreide fotobewerking app iMDb: zeer complete app voor film/series Ziggo TV: goede app om thuis TV op je iOS device te kijken (Ziggo abo's only) Photo Transfer app: perfecte app om je foto's en video's te delen tussen iDevices, maar ook windows PC |
|
|||
|
|||
wachtwoorden app
Hoi,
Wat is de beste app voor wachtwoorden in te plaatsen voor iphone. thx |
Labels |
app, apps, top |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|