BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wil toch even me verhaal doen, want ondanks dat ik de prijs te duur vond besloot ik de applicatie toch te kopen: nog voordat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app)
Hallo,
Wil toch even me verhaal doen, want ondanks dat ik de prijs te duur vond besloot ik de applicatie toch te kopen: nog voordat ik wist van het abonnement. Hierover heb ik dus netjes Apple gemaild, en in principe word mij gewoon verteld dat het ergens op de site van BNO stond dat ze tekst waren vergeten. Citaat:
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie verhalen. Ik ga in ieder geval terug mailen, want ik vind dat het duidelijk moet zijn dat je maandelijks geld moet betalen voordat je een app koopt. Groetjes, Simon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En ik heb antwoord op mijn 2e email.
Citaat:
En er staat dat ik de applicatie niet meer kan gebruiken, maar in iTunes staat hij er gewoon nog op (en het verdwijnt niet) en op de iPhone werkt het nog. Laatst gewijzigd door S¡mon; 06-08-09 om 03:24. |
|
|||
|
|||
BNO News early adapters
Ik wacht al een tijdje op een nieuwsbericht van iPhoneclub.nl met info over de 'early adapters' van BNO News (vanwege dat maandelijkse bedrag van $1).
Is hier ondertussen al meer info over, want ik wil echt niet $1 per maand betalen? Groetjes! |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd, kan hier gewoon bij.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
BNO News stopt met ondersteuning applicatie BNO News op de iPhone
Ik kreeg net de volgende Push melding van BNO News:
"The BNO News iPhone application is no longer supported by BNO News. For more information contact info@bnonews.com" Gelijk gekeken op de site en je ziet dat ze zelf niet op de hoogte zijn van hun eigen nieuws, check de bijlage. Erg vreemd, maar krijgen we nu ons geld terug ?? edit:11-09-09 17:15 Komt net binnen: BNO News is continuing the BNO News iPhone application. More details will be released later today. Our apologies for the confusion. niets aan de hand dus... Laatst gewijzigd door n@gel; 11-09-09 om 18:18. |
|
|||
|
|||
Oke, maar hoe zit het nou eigenlijk met de early adapters?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uren bijhouden van werken en maandelijks optellen app | koekwous1 | iPhone Apps | 1 | 23-03-11 20:25 |
game news app | speedro | iPhone Games | 1 | 24-08-10 08:45 |
|
|