uren bijhouden van werken en maandelijks optellen app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik ben al een tijdje op zoek naar het volgende , aangezien ik tot nu toe nog geen juiste app hiervoor heb gevonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uren bijhouden van werken en maandelijks optellen app
Hallo allemaal
Ik ben al een tijdje op zoek naar het volgende , aangezien ik tot nu toe nog geen juiste app hiervoor heb gevonden kunnen jullie mij misschien op weg helpen . ik zoek : Een programma waar ik mijn diensrooster kan ingeven per datum , met als doel dat ik aan het einde van de maand kan zien hoeveel ik gewerkt heb ( aantal uren ) . Het mooiste zou zijn als het ook nog mogelijk was om dit achteraf ook nog te kunnen uitprinten . Hebben jullie ideeen/tips ? b.v.d. Gregor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor het bijhouden van je cijfers op school | msunique | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 07-05-14 00:28 |
App optellen | Arie1 | iPhone Apps | 1 | 06-05-10 23:50 |
gezocht: app om uren bij te houden | rocksnor | Jailbreak apps en thema's | 10 | 10-04-10 19:09 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|