App voor het bijhouden van je cijfers op school discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zoek al echt heeeeel lang naar een app die mijn in staat stelt al mijn cijfers op school bij te houden en een gemiddelde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voor het bijhouden van je cijfers op school
ik zoek al echt heeeeel lang naar een app die mijn in staat stelt al mijn cijfers op school bij te houden en een gemiddelde weergeeft....
lijkt me niet moeilijk om te maken, dit is zo gedaan in een Exel, maar om er een iphone app van te maken is voor mij niet te doen ik heb zoiets in gedachte: bestaat zoiets al? of is hier iemand zo vriendelijk dit te maken?^^ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat dacht je van een GoogleDocs Spreadsheetje? Heb er zelf een kosten verdelings spreadsheetje voor mij en mijn vrienden gemaakt...
|
|
||||
|
||||
Lijkt me wel een grappige app idd. Niet zo heel moeilijk om te maken. Maar het lijkt me sterk dat een dergelijke app nog niet bestaat.
Mensen wie weet er zo'n app? |
|
|||
|
|||
Zoek eens op grades (Engels voor cijfers) er zijn er wel verschillende te vinden. Geen idee natuurlijk of die aan de eisen voldoen natuurlijk, maar een poging waard
|
|
|||
|
|||
ik had al het idee zoiets te maken, maar ik ben nu nog bezig met 2 andere projecten
|
|
|||
|
|||
ik ga eens goed zoeken in de app store... iets dat in de buurt komt zal ik hier ff posten
het zou natuurlijk geweldig zijn als iemand zoiets kan maken... @NeoAndersom: Ik zou dit wel graag offline willen doen, kheb namelijk vaak les onder de begane grond... hier is mijn verbinding met de provider heel slecht, laat staan 3G Laatst gewijzigd door msunique; 02-07-09 om 21:14. |
|
|||
|
|||
Ben beginnend iphone developer.
Een app ervan maken kan ik nog niet (denk ik) maar een internet site maken en vervolgens in een app te zetten met een UIWebview kan ik wel. Als dat is wat je zoekt kan ik je helpen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
dit lijkt me wel wat |
|
|||
|
|||
Je kan er dan net zo goed een webapp van maken.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Er bestaat een app voor genaamd: Mijn Cijfers
Je kunt hem hier gratis downloaden: https://itunes.apple.com/nl/app/mijn...593282350?mt=8 |
|
||||
|
||||
Topic is 5 jaar oud
|
||||
|
||||
Je hebt kans op antwoord haha
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uren bijhouden van werken en maandelijks optellen app | koekwous1 | iPhone Apps | 1 | 23-03-11 20:25 |
App voor het zien van de wireless chanels | nixxrunner | iPhone Apps | 1 | 20-11-10 16:25 |
|
|