Gezocht goeie recorder app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben opzoek naar een goeie recorder app ik speel zelf gitaar en zou graag willen opnemen wat ik speel. En daarbij heb ik al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezocht goeie recorder app
Ik ben opzoek naar een goeie recorder app ik speel zelf gitaar en zou graag willen opnemen wat ik speel. En daarbij heb ik al een tijdje les en wil graag wat er besproken en gespeeld wordt met de les dat ik dat kan opnemen.
Ik zit er wel aan te denken om straks de Mike van Apogee te kopen zodra die uitkomt. En dan zou het app ook daarvoor willen gebruiken. Heeft iemand misschien ervaring met bepaalde recorder apps en goeie tips!! Of gebruik je zelf een goeie app waar je echt tevreden over bent. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom gebruik je de standaard Dictafoon niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Radio Recorder???? + Hulp met Webtechies Radio Recorder. | WT44 | iPhone Apps | 0 | 24-08-10 01:15 |
goeie oordoppen | bako | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-03-09 03:55 |
dj app iphone wie weet een goeie | jeffreyk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-08-08 20:25 |
Goeie koptelefoon?? | Alternative Junkie | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 15-05-08 00:14 |
|
|