//

Radio Recorder???? + Hulp met Webtechies Radio Recorder.

Radio Recorder???? + Hulp met Webtechies Radio Recorder. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke radio recorders bestaan er allemaal náást de "Webtechies" reeks? (De "Webtechies" reeks zijn de apps die er voor verschillende landen bestaan. Zo heb je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-10, 01:15
WT44 WT44 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Question Radio Recorder???? + Hulp met Webtechies Radio Recorder.

Welke radio recorders bestaan er allemaal náást de "Webtechies" reeks?

(De "Webtechies" reeks zijn de apps die er voor verschillende landen bestaan. Zo heb je een USA radio recorder, Brazil, Russich, Peru etc.)

Welke van de voor mij onbekende radio recorders vinden jullie de beste? (liefst net als de "Webtechies" reeks: stabiel/zonder teveel bufferen & waarmee ik kan multi-tasken).

Soms hoor je gewoon van mooie liedjes (vooral Brazil channels) die je met één druk op de knop wilt kunnen opnemen om offline te beluisteren of om toe te voegen aan je library.

2 Nadelen v/d "Webtechies" reeks:

1) Opgenomen liedjes/fragmenten kun je niet toevoegen in je itunes library of anderszins op je Mac/PC zetten......denk ik?

2) Opgenomen liedjes zijn niet in in mp3 formaat.....denk ik?

3) Opnemen kan alleen 30 min per keer.

4) Toegang tot de opgenomen files om ze te bewerken of op je imac/PC op te slaan, is wss niet mogelijk?
Waar staan die opgenomen fragmenten in Godsnaam???? Ik schijn ze enkel en alléén via de app te kunnen
bereiken????

Liefst heb ik deze beperkingen (if any) uiteraard niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Recorder met input level? mvdsanden Jailbreak apps en thema's 1 21-01-10 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.