App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn top apps: Pingchat! (ik zoek nog een goeie app waarmee je met blackberry kunt pingen, moet een gratis app zijn voor bb, mn beste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn top apps:
Pingchat! (ik zoek nog een goeie app waarmee je met blackberry kunt pingen, moet een gratis app zijn voor bb, mn beste vriendin heeft geen creditcard) Doodlejump, gewoon verslavend. Photospeak (0,79) Echt hilarisch. Je maakt een foto van iemands gezicht, en vervolgens gaat dat gezicht bewegen en zinnen nazeggen. iwakeup |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Angry Birds
Hyves eBuddy NU World War |
|
|||
|
|||
1. Shazaam (Herkennen van liedjes)
2. Angry Birds (verslavend spelletje) 3. Photofunia (Foto's in diverse sjablonen, zoals billboards, schilderijen, etc) 4. Nu.nl (nieuws) 5. Teleac Spaans. (Leuk voor de vakantie. Ook de funtie-->""hoe spreek je het uit is ideaal) |
|
|||
|
|||
1 3 voor 12 Luisterpaal
2 Pow stripdesign, echt grappig en makkelijk te gebruiken 3 We Rule 4 C64, Commodore 64 emulator. Ben nu heftig International Karate aan het spelen, net als vroeger. Als ik de zwarte band eindelijk weer haal, ga ik beginnen met Last Ninja series ;-) 5 Ghost & Goblins 1 (vandaag 24 aug is ie EU0,79) 6 Funda |
|
|||
|
|||
Evernote (met afstand nr 1)
Tweetie Appie Tapatalk Last.fm (US version, met streaming music) |
|
|||
|
|||
Weet iemand ook dan of er een app is voor sms beveiliging met wachtwoord of zo.
Heb er wel één gevonden maar daar moet je telefoon voor gejailbroken zijn en dat is die van mij niet. verder 1- Im+ 2- whats-app 3- kranten 4- fitness 5- shazam |
|
|||
|
|||
1 Star Walk, super cool
2 Slingplayer, all your home tv channels streamed live (you need a slingbox for this) 3 Goodreader, pdf reader with itunes file sharing/print and share app. Very quick, with search function. 4 Remote, remotely control itunes 5 Convertbot, converts money, distance etc 6 Layar, augmented reality, add layers like Funda, or atm's. 7 Real Racing + Asphalt5, gyroscopic precision! 8 Kick Flick, free kick practice in a cool format. 9 VI plus, push for soccer. 10 Pbirthdays, push for ..... Have fun! |
|
|||
|
|||
1. What'sApp messenger
2. Gmail-app (mail + agenda) 3. Kranten 4. ING 5. PIN |
|
|||
|
|||
mijn fav apps:
1. twitter 2. Mashable 3. buienradar.nl 4. Tmobilis pro 5. radio.be 6. Railteam 7. runkeeper edit: oh en iphone 4 case program was ook wel leuk
|
|||
|
|||
1. Whatsapp
2. Week Calender 3. Facebook 4. Flitsmeister 5. Dropbox 6. Rabo bankieren 7. iMovie 8. Online Radio Staions 9. Rain Alert 10. Buienradar.nl games: 1. Plants vs Zombies 2. Angry Birds 3. Plunderland 4. Fruit Ninja 5. Traffic Rush Laatst gewijzigd door harriepopov; 29-08-10 om 18:54. |
|
|||
|
|||
Mijn top apps/games op de iPhone:
Apps:
Games:
|
|
||||
|
||||
- Twitter for iPhone
- 2Do - iStudiez Pro - Cloud2go - Calcbot - Regenalarm - Bump - Camera+ - Air Mouse - TuneIn Radio - SoundHound - Rabobank Bankieren - Convert - NU - Navigon Select - Flitsmeister - 9292OV
|
|||
|
|||
Apps:
1. Mboxmail: Makkelijk emails lezen, ordenen en antwoorden. 2. What'sapp: Gratis chatten 3. Twitter: Twitpics maken D: 4. IRealsms: (Cydia) Sms lezen & antwoorden on the fly 5. Hyves: Foto's browsen Games: 1. Eliminate: Fraggen op je mobiel! 2. GTA Chinatown: Vanwege de scratch cards 3. Doodle Jump: Omdat Doodle lauw is. 4. Real Racing: Je mobiel als een stuurwiel gebruiken +1 5. Pro Zombie Soccer: Lekker zombies poffen |
|
|||
|
|||
Beste app:
-Navigon Europa -Hipstamatic (!echt een topper!) Beste game app: High School Hero (RPG) friendcode: 69989166 Laatst gewijzigd door brunobanani; 23-09-10 om 17:56. |
|
|||
|
|||
Omdat veel dezelfde apps langskomen in dit draadje, hier een alternatieve top 5.
1. Tips & Tricks iphone secrets (spreekt voor zich, haal meer uit je Iphone) 2. Talen vertaling + stem + uitspraak (altijd handig voor op vakantie) 3. BNR Radio (steek je nog wat van op.) 4. IENS 2.0 (wat zit er in je buurt) 5. Basic Koken of Easy Recipes (handig voor personen die weinig affiniteit met koken hebben.) |
|
|||
|
|||
Heb een app gevonden die ik echt top vind:
iBoost Super chille app die een turbo met bov (blow off valve) simuleert in de auto! Een echte must voor auto liefhebbers met een iphone. |
|
|||
|
|||
Apps die ik momenteel vaak gebruik:
Skype - spreekt voor zich. Appshopper - Welke apps zijn er in de aanbieding? Fotoswap - Maak een random foto en krijg er een terug, leuk als je je verveelt Sketch me! - Een app waarmee je je foto's kan omzetten in schetsjes, erg leuk gedaan! Games: Farm Story - Zeer verslavend spel, groente en fruit planten, oogsten enz enz. |
|
|||
|
|||
1. nu.nl
2. twitter 3. buienradar.nl 4. iPc 5. iTimelapse en nog even Angry birds en Cut the rope erbij doen |
|
|||
|
|||
Mijn top apps van dit moment
TvGIDS.tv: de naam zegt het al iPc: app van iphoneclub werkt zeer goed Gamer.nl: app voor het nieuwste game nieuws Weather Pro: beste weer app voor de iphone! Dropbox: handig voor documenten online zetten Soundhound: app voor muziek herkenning Radio: alle muziekstations in een radio app Beste games Modern combat 2: een super first person shooter die zelfs goed werkt online. een echte aanrader Hero of Sparta 2: vette hack and slash game werkt ook weer perfect Chop Chop Runner: blijf zo lang mogelijk rennen, een goed "wc" spelletje Cut the rope: breng het snoepje naar het monstertje d.m.v. touwen door te snijden Mirror's edge: een zeer geslaagde game die lijkt op zijn console versie |
|
|||
|
|||
Facebook HD; waarom is simpel, ik kan meteen bovenaan mijn ding posten als ik ergens ben ofzo zoals je op de normale manier via facebook post, met de oude app lukt me dit echt niet, ik kan alleen maar reageren op mensen die wat gepost hebben, daar kan ik wel comments opgeven.
Bij facebook HD geen omslachtig gedoe; je kan dus meteen zeggen wat je aan het doen bent enz... Andere pluspunt is ook ik een filmpje via een iphone app mee zo'n beest had gemaakt enzo en die rechtstreeks had geuploaded naar de iphone; wat bleek, de oude facebook app kon geen enkele van de 2 afspelen terwijl facebook HD deze wel allebeid wilde afspelen, de keuze is dan ook snel gemaakt; ik behoud allebei de apps maar facebook HD is toch beter. |
Labels |
app, apps, top |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|