App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Car Jack City en Let's Golf zijn erg leuke spelletjes....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Car Jack City en Let's Golf zijn erg leuke spelletjes.
|
|
|
||||
|
||||
Beejive IM met push
|
|||
|
|||
Kan iemand als deze zin heeft eens klaar en duidelijk uitleggen aan mij wat beejive nu juist allemaal is en wat je ermee kan doen,ja,ik heb al eens gekeken,1 dingetje weet ik wel maar is dit dan echt zijn 7 euro of meer waard?Zeg eens uitgebreid waarom aub zodat ik een gedacht heb of het wel iets voor mij zou zijn.
Dank bij voorbaat. Ook nog een kleine oproep aan alle mensen hier;is het mogelijk als je een app bijhebt ofzo en dit hier post om een woordje uitleg er bij te zetten wat het exact inhoud ofzo? Ik ga dikwijls af op de uitleg die men erbij heeft bij zo'n app .Daarmee weet ik meestal an heel veel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is het meest gebruiksvriendelijke messenger app verkrijgbaar, helaas ook de duurste, maar je zal er geen spijt van krijgen (laten we hopen). Er is zelfs een review beschikbaar van deze app sinds daarstraks. Review: BeejiveIM 3.0 with Push: push-notificaties en veel meer > Nieuws > iPhoneclub.nl Beejive - instant messaging anywhere |
|
|||
|
|||
Citaat:
Moest ik dat wat meer gebruiken mocht ik weg zijn maar das allemaal niet nodig dusja,onnozel dan toch om er mijn geld aan te hangen . Heb ondertussen ook enkele nieuwe apps;Blowfish;haha,das echt de max en gratis ook. Terminator salvation;moeilijke game maar wel leuke game en wat een afwerking die game heeft,echt prachtig. Paper toss;ook eens leuk,papierke in de vuilbak proberen mikken. RF009;de besturing is niet volledig zoals het moet zijn maar altijd wel eens leuk om spelen al vind ikX2Football toch beter,de besturing is beter en het spel op zich vindk ook beter. Wildwest;flipperkast,altijd leuk. Fast and furious;moet nog uitzoeken hoe die besturing werkt,geraak er niet aan uit. South park;moet nog eens uitzoeken hoe dat marcheert. ewallet;ziet er heel handig uit. |
|
|||
|
|||
Mijn toppers
Apps die mij erg goed bevallen:
1) 2udoku: Voor alle sudoku verslaafden onder ons maar dan een dualplayer versie. Sudoku spelen met anderen....echt pure fun. 2) To Do: Gewoon erg handig om al die dingen die nog moeten gebeuren te helpen onthouden. 3) Holdem: Het meest verslavende spelletje, op sudoku na, wat je maar kan bedenken. 4) nu.nl: gewoon van alles lekker op de hoogte 5) buienradar: handig voor alle BBQ die hards |
|
|||
|
|||
Top 2G JB
Op mn 2G meest gebruikt in willekeurige volgorde:
1. Tweetdeck 2. Newsstand 3. Shazam 4. Wi-Fitrack 5. Quickmemo 6. Appminer 7. SB settings 8. Sudoko unlimited 9. Bejeweled 10. Backgammon Straks krijg ik mijn 3GS32BK |
|
|||
|
|||
fieldrunners == meest verslavende spel ever !
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Niet helemaal mee eens....Sudoku staat hier bij ons op 1...of eigenlijk 2uduko omdat we tegen elkaar spelen...een echte aanrader..voor meer info 2udoku - Multiplayer Sudoku App for the iPhone and iPod touch
|
|
|||
|
|||
Golden axe;net zoals op de sega,éénmaal een beetje de besturing gewoon worden en het gaat heel vlotjes dan,gewoon meer dan zijn geld waard dus.
Just light;goed voor als je in den donker zit ofzo of iets bent verloren,tis gratis en meer moet je niet hebben. sweet!-sexy girls 0.79 euro:welnu,ik had een gokje gedaan en heb goed gegokt;voor weinig geld zeer mooie en goede foto's en kan je ook instellen als achtergrond,voor de mannen hier die zoals mij zot zijn van schoon vrouwen ,zeker z'n geld waard,veel is het ook niet he. En bikini hunt is ook leuk en goedkoop;zoek de verschillen. Laatst gewijzigd door apotheosis; 01-07-09 om 13:22. |
|
|||
|
|||
Voor wie op de gewone manier graag 21 speelt,een echte verslaving; 21 & fun en vegas21 ;zeer goeie leuke en goedkope games om 21 te spelen.
|
|
||||
|
||||
Gezien ik geen apps die ik ook kan waarderen buiten het lijstje wil laten vallen doe ik gewoon alles dat ik echt niet kan missen.
Applicaties: - Twitterrific - Twitter client - BeejiveIM - Chat client - Facebook - Socialnetwork client - Flickit - Flickr client - Mobile Air Mouse - Computer op afstand bedienen - Remote - iTunes op afstand bedienen - Trein - Lijkt me duidelijk - OffMaps - Offline landkaarten met GPS. - Leveringen - Lijkt me duidelijk - Airfoil Speakers - Muziek streamen naar andere PC's, Macs en (met deze applicatie) iPhones. - Shazam - Hoe heette dat nummer ook alweer? - ColorSplash - Leuke effecten aan foto's geven - Autostitch - Meerdere foto's automatisch aan elkaar plakken - iSwap Faces - Gezichten wissellen, erg hilarisch! - Aanbieding - Je weet maar nooit waarop je kan besparen - Decibel - Mooi bedacht en best leuk om af en toe eens te meten - Magnetism - Voordat je een gat in de muur boord, even checken voor lopende leidingen Games: - Need for speed: Undercover - Assassin's Creed - Peggle - Pocket God - Fieldrunners - UNO - HarborMaster - Yetisports - Bejeweled 2 - Tap Tap Dance - Touch Hockey |
|
||||
|
||||
iemand nog een top 10 van games?
|
|
|||
|
|||
Mijn toppers:
Beejive IM met push Free RSS Be TV Radio.be Shazam Touring Mobilis TotalBe Bejeweled 2 Toki Tori Harbor Master Pocket God Mafia Wars
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor mij zijn dat: Shazam Belstatus Twitterific Navigon Telegraaf File Info Moviemeter Dtunes Quickoffice Find it! Sonic Crash Kart Wolf3da Pocket God Real Racing Real Soccer 09 |
|
||||
|
||||
beejiveim
tweetdeck belstatus teletekst! NU RSS Flick Fishing Pocket god uno dactyl =D Flight Control Harbor Master Topple |
|
||||
|
||||
The Creeps uitermate goede TD game
i dig it ook altijd leuk |
|
|||
|
|||
Heb mn iPhone nog maar een dag dus kan zijn dat de lijst nog word aangepast/uitgebreid.
Apps: - WoW Armory (handig om je chars te bekijken, je guild en alle items die er zijn) - Kranten (naam zegt het al....) - Shazam (heej...dat nummer ken ik...zoek het hiermee op en je weet het weer) - LinkIn (handig om je connecties te onderhouden) - To Do (naam zegt het al) - NOS teletekst - My Football (alle standen en wedstrijden van zowat alle competities) - Remote (voor bediening iTunes) - Now Playing (voor het bekijken wat er in de bios draait....ook met trailers) - eBuddy (voor msn) - Hyves (naam zegt het al...) Games: - Koi pond (je bent liefhebber of niet) - Flick Fishing (even lekker relax vissen) - Real Football 09 (leuk voetbalspel) - Waterslide (blij spel waarbij je zsm door diverse glijbanen moet) - Fish Tycoon (ERG verslavend spel waarbij je een viswinkel beheerd) - Lightsaber (je bent fan of niet... ) |
Labels |
app, apps, top |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|