App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar de puzzle game Jabeh lijkt me heel erg gaaf! Hij kost $1.99 in de US Store, dat zal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar de puzzle game Jabeh lijkt me heel erg gaaf!
Hij kost $1.99 in de US Store, dat zal €1,59 in de NL Store zijn.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijn top 5 favoriete Apps
1) GPSMotionX GPS-tracker die ik veel gebruik in de duinen .waypoints invoeren etc hij registreerd je hele route die je dan later naar je eigen kunt emailen (email track knopje) en later gezellig thuis met een kop koffie er bij in google earth nog FF nachecken waar je helemaal gelopen hebt. 2) Nos Teletekst APP pas nieuw maar werkt super handig en mooie layout! By the way, gratis in de Appstore 3) Trein, heel mooie tool die life real-time aangeeft welke treinen er vertrekken op jou vooraf aangegeven stations . Vertragingen en spoorweizigingen allemaal up to date 4) GPS-tracker , met dit programma kunnen andere (bijv je vrouw) precies real-time zien waar je bent op een speciale alleen voor haar zichtbare website (lijk op google maps) je ziet dan het balletje bewege in de map waar jij met de auto rijd. 5) Smulweb APP , gewoon duizende recepten zoeken en bekijken in een goede layout. Je favorieten recepten kun je opslaan (maar je moet FF een gratis account maken eerst bij smulweb anders werkt t niet) |
|
||||
|
||||
Nieuw in mijn lijstje: RSS Probe!
echt de mooiste rss-reader!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
hallo
ik heb sinds kort een iphone en vroeg me af wat een paar leuke apps zijn om de tijd mee te doden grtz yannic |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik zoek een app, die ook echt een uitdaging heeft, en wat leuk blijft. Dingen zoals ferarri gt racer hebben een story mode das wel leuk opzich. Iemand die toevallig een spel weet waar je echt verslaafd aan raakt, en ook echt moeite moet doen het te halen ( liever geen spel met accelerometer )
|
|
|||
|
|||
1. runkeeper (geweldige app met hardlopen in combinatie met 'Evy', de belgische presentatrice, die je leert hardlopen)
2. NOS teletekst 3. BeejiveIM (om te kunnen msn-en) 4. Ewallet (voor al de gegevens van mijn pasjes, passwords etc) 5. Shopping List (handig boodschappenlijstje) 6. Evernote (al je aantekeningen bij elkaar gecategoriseerd. Ik ben deze nog aan het ontdekken) |
|
|||
|
|||
1. rubiTrack (geweldig programma om samen met de mac-software al je hardloop routes en schema's bij te houden)
2. Runkeeper Pro (ook een goed programma voor hardlopen. Iets minder uitgebreid als rubiTrack, maar makkelijker in gebruik samen met de iPod functie op je iPhone) 3. Remote (iedereen wel bekend denk ik; iTunes bedienen met je telefoon) 4. Wi-Finder (snel alle Wi-Fi signalen in de buurt vinden) 5. Pangea VR (je moet wel de juiste adresjes weten te vinden in dit programma, maar als je die hebt kun je geweldige 360 panoramas bekijken door middel van de touch/rotate bediening van je iphone) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Reverb; 22-01-09 om 11:52. |
|
|||
|
|||
Camera Bag: foto effecten
Pandora: enkel via US app store, radio die gelijkaardige liedjes afspeelt. Friendsync: sync telefoonnummers, verjaardagen en foto's van je facebook vrienden met je contact list Shazam, Midomi: herken liedjes waar je ook bent Dynolicious, Pocketdyno: acceleratiemetingen van je auto Fieldrunners, the creeps: tower defense games Enigmo: vreemd spel, maar heel leuk Asphalt 4 : leuk race game Hero of sparta: 3rd person hack en slash game Warfare Inc: command en conquer style RTS game Rsoccer09: leuk voetbalspel bejeweled: verslavend puzzelspel Brain Challenge: hersentraining Rolando: leuk platform spel Seeqpod: vind en speel mp3's |
|
|||
|
|||
Nee, ik bedoel dat ik op mijn ipod-app. de lessen van Ivy volg terwijl runkeeper aanstaat
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn lijstje met favs op het moment 1. Mail - duidelijk toch, altijd mn mail bij de hand 2. RjDJ Album - Superapp. Maakt muziek van je omgevingsgeluiden 3. Brainchallenge - superbraintrainer. Echt een hele goede en een aanrader. Uren speelplezier en af en toe erg moeilijk 4. I-shoot - Je moet er van houden maar ik vind m top! 5. Wikipanion - Altijd kennis bij de hand |
|
||||
|
||||
Games;
1. Monopoly 2. Sim City 3. 7 Cities 4. Spore 5. Topple Apps; 1. Beejive 2. Rooms 3. Nu/Teletekst 4. Hyves/Facebook 5. Belstatus * met stip binnen gekomen ergens op plek ?? iMob online
|
||||
|
||||
Citaat:
Een nieuw lijstje toppers: Games: Payback (GTA-kloon) Hero of Sparta (lekker raggen!) The Creeps (Tower defense) FerrariGT (Opvolger van Urban Asphalt) Rolando (You have to try!) UNO (Pesten!) Meest gebruikt (ex.games): RSS Probe (RSS-reader) Jaadu VNC (VNC voor Mac) Hyves (uiteraard) Palringo (MSN) Now Playing (bioscopen in de omgeving) Laatst gewijzigd door Timmeh_; 03-02-09 om 20:26. |
|
||||
|
||||
Onmisbaar
Ik ben geen gamer, maar veeleer praktisch ingesteld.
Dit is na veel wikken en wegen mijn absolute top 5: 1) Wi-FiTrak: snel surfen en mailen op andermans kosten 2) iXpenselt: mijn budget dagelijks exact bijhouden 3) Facebook: overal en altijd contact met m'n vrienden 4) Radio.BE: online luisteren naar m'n favoriete zenders 5) Cams Ahoy!: tijdig verwittigd worden van flitscamera's Maar ook AroundMe, Google Earth, Shazam en WhosHere zijn killer applicaties. Snel downloaden wat je nog mist, is de boodschap! |
|
||||
|
||||
1- NU
2- Teletekst 3- Journaal 4- AeroWeather 5- Tunin.FM 6- USA Today 7- Wi-Finder 8- WeatherPro 9- MemStatus / FreeMemory 10- IM+
|
|||
|
|||
Games:
1. Dance 2. FerrariGT 3. Touchgrind 4. RSoccer09 5. Chopper 6. iCave Other: 1. Winterboard 2. Jaadu 3. BeejiveIM 4. MewSeek 5. Shazam 6. Flashlight sommige zijn wel cydia btw |
|
|||
|
|||
Games:
Fieldrunners Rolando Bejeweled Brainchallenge Tetris Anders: Dynolicious Shazam Weather pro Laatste journaal Trein |
Labels |
app, apps, top |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|