App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie van American football houd kan nu tijdelijk Backbreaker kopen voor 0,79€, een leuke aanvulling als je Madden NFL 2010 al in je collectie hebt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie van American football houd kan nu tijdelijk Backbreaker kopen voor 0,79€, een leuke aanvulling als je Madden NFL 2010 al in je collectie hebt. Graphics zijn als het ware weggelopen uit een PS3/Xbox360 game. Het game is min of meer ter promotie van het gelijknamige game dat op de PlayStation 3 en Xbox360 gaat uitkomen, wat volgens mij een geduchte concurent zal zijn voor Madden NFL 2010. Het game loopt op de gelijknamige 3D engine als de GTA serie en is ontwikkeld door de ontwikkelaar van dit game.
http://www.youtube.com/watch?v=F95Z2wkiUNs |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
1: Nimbuzz
2: Ping! 3: Music Studio 4: Beatmaker 5: TwitterFon 6: Gang$tar: West Coast Hustle 7: Sandstorm 8: geoDefense --- Verwijderd 10: I Am T-pain Laatst gewijzigd door iCulture; 02-10-09 om 19:15. Reden: Het plaatsen van programma's die bedoeld zijn om applicaties illegaal te gebruiken is niet toegestaan op iPhoneclub.nl. |
|
|||
|
|||
1. Flight Control
2. heyWAY pro 3. My Football pro 4. 9292ov pro 5. Convert Free 6. Shazam 7. Buienradar(voor de files) 8. Pathé Mobiel En meer gebruik ik eigenlijk niet haha |
|
||||
|
||||
Apps
1. Awesome Note 2. Beejive 3. ShoppingList 4. Pocket Informant 5. SketchBook Games 1. Magic Castle 2. Monkey Island 3. Fieldrunners 4. VirtualPool 5. Blocked Laatst gewijzigd door LuBJe; 03-10-09 om 23:01. |
|
|||
|
|||
Top 5 apps
|
|
|||
|
|||
Bloons Tower Defense ligt nu in de appstore! Ik heb het direct gekocht en ben er echt weg van. 1 van de betere TD games!
|
|
|||
|
|||
1. Slingplayer Mobile
2. Whatsapp (vele male beter als Ping) 3. Uitzending gemist. 4. 1password 5. Jaadu 6. CNN 7. Tweetie 8. Remote 9. NotifyMe 10. Nu.nl |
|
|||
|
|||
mijn toppers op dit moment
1) iSsh ( om verbinding met externe pc te maken via Ssh meestal unix) 2) Color splash 3) telegraaf 4) jlight ( leuk voor in mijn nachtdiesnt ) 5) shazam 6) pocket god ^^ 7) gemist 8) fokke en sukke 9) veronica 10) kenteken dat zijn ze ongeveer. |
|
|||
|
|||
Dit zijn mijn belangrijkste App's
X10 Commander <-- Verlichting van het huis aan en uit zetten Tunin.FM IcarRadio <-- Radio voor onderweg. Tweetie 2.0 <-- behoeft geen uitleg LogMeIn <-- Computer op afstand bedienen FonMaps <-- vind eenvoudig Fon Hotspots TV Gids Litle <-- tv gids |
|
|||
|
|||
twitterrific of Tweetie (kan zelf niet zo goed kiezen haha)
QuickOffice, vooral icm MobileMe, superhandig. Alleen mag QuickOffice nog wel wat meer functionaliteit krijgen van mij want hij is nog best beperkt. (DocumentToGo trouwens ook). Kan eigenlijk alleen maar lettertypen aanpassen en dan houdt t al best snel op BeeJive Flitspalen, vind ik vooral handig voor de radars die getoond worden. Boetebase 9292ov Pro Thuisbezorgd.nl Keeper Uitzending gemist EDIT: ok heb net Tweetie 2 gedownload. Die is toch de beste denk ik Laatst gewijzigd door Shorty007; 10-10-09 om 21:18. |
|
||||
|
||||
Toch erg grappig dat Ramp Champ niet veel voorkomt hier, is een TOP spel voor de iPhone.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nieuwkomer Tap Tap revenge 3 in m'n top 3 binnengeslopen. Een echte top game, in het bijzonder de online play is echt fantastisch en erg verslavend.
Ook Monster kill recent aangeschaft en weet me wel te bekoren. Nu nog wachten op GTA en Nova |
|
|||
|
|||
Safe : altijd handig en bruikbaar,meteen alles in 1 app en beveiligd met een eigen paswoord,ook makkelijk te gebruiken.
|
|
|||
|
|||
MyWiki. Echt super handig voor notities. Flexibeler en sneller dan Awesome Note vind ik.
Verder nog iReddit zodat ik op een fijne manier onderweg reddit.com kan lezen. |
|
||||
|
||||
Fifa 10 vind ik ook een topper!
Waar blijft de app van iPhoneclub eigenlijk? |
|
|||
|
|||
Jamie oliver 20 minute meals is ook een super app, heel goed verzorgd en duidelijke recepten.
Als je dit enkel toppers vind, dan had je geen iPhone moeten kopen, dan had je evengoed een toestel kunnen kopen die de helft kost van wat het Appeltje te bieden heeft. |
|
|||
|
|||
Nee, want internetten is op geen enkele andere telefoon zo makkelijk en als je een mac hebt is het syncen ook heel makkelijk. Natuurlijk gebruik je dan lang niet alle functies, maar een iPhone heeft zelfs dan nut.
|
|
||||
|
||||
bij mij staat worms heel erg hoog op de toppers lijst
|
|
||||
|
||||
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|