//

Afspraken in lock-screen (of ergens anders waar het opvalt)

Afspraken in lock-screen (of ergens anders waar het opvalt) discussie in iPhone Apps forum; omdat ik nogal vergeetachtig ben aangelegd, maak ik veel gebruik van de agenda in outlook die uiteraard gesynct wordt met mijn iPhone. Het nadeel van mijn iPhone ten opzichte van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 16-09-08, 20:57
twentuh9 twentuh9 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Twentuh
Berichten: 33
Lightbulb Afspraken in lock-screen (of ergens anders waar het opvalt)

omdat ik nogal vergeetachtig ben aangelegd, maak ik veel gebruik van de agenda in outlook die uiteraard gesynct wordt met mijn iPhone.
Het nadeel van mijn iPhone ten opzichte van mijn oude wm6-pda is dat ik niet meer idee keer dat ik mijn telefoon in de hand heb geconfronteerd wordt met mijn afspraken.

Bij de iPhone moet je echt op de agenda-knop klikken om de afspraken te zien. Nou zou het handig zijn als ik mijn afspraken kon zien in het lock-screen.

Ik heb intelliScreen (cydia) al geinstalleerd gehad maar hier moest ik nog weer extra op de homeknop drukken in het lockscreen voordat ik mijn afspraken zag.

Heeft iemand nog een idee welke software ik hiervoor kan gebruiken.
Het zou mooi zijn als het tooltje werkt met firmware 2.1

Laatst gewijzigd door twentuh9; 16-09-08 om 21:01.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Complete bibliotheek ergens anders spysical iTunes 9 06-08-12 13:25
Lock Screen Mitsj93 Jailbreak apps en thema's 1 05-07-10 15:59
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 21:05
Muziek: Muziek/A2DP profiel en vraagje ergens anders over. RioolDokter Muziek, foto & video 5 11-08-09 14:08
lock screen werkt GIGI1978 Archief 8 01-07-09 08:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:29.