//

Complete bibliotheek ergens anders

Complete bibliotheek ergens anders discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zoek een manier om al mijn iTunes data, op mijn externe harde schijf te zetten. Deze is namelijk wel groot genoeg en ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-10, 01:44
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard Complete bibliotheek ergens anders

Hoi,

Ik zoek een manier om al mijn iTunes data, op mijn externe harde schijf te zetten. Deze is namelijk wel groot genoeg en ik kan de ruimte die iTunes in neemt goed gebruiken voor iets anders.

Zou iemand weten hoe ik dit kan doen?

Heb al geprobeerd de gehele bibliotheek te verplaatsen. Maar dit werkt niet.
Dan ben ik al mijn muziek etc. kwijt en moet ik opnieuw importeren. Waarna het weer helemaal terug staat.

Groetjes,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-10, 03:01
Digital rebeL Digital rebeL is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 12
Standaard

Google is your best friend...

iTunes: Uw iTunes-muziekmap verplaatsen
  #3  
Oud 26-07-10, 16:59
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

kan op slot, bibliotheek staat nu ergens anders
  #4  
Oud 28-07-10, 12:03
Thunderburt Thunderburt is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 13
Standaard

Ben door ruimtegebrek ook gedwongen mijn muziekbibliotheek te verplaatsen naar een externe harde schijf. Als je op deze manier de bibliotheek verplaatst (of beter gezegd laat verplaatsen door iTunes), blijft de mappenstructuur zoals die in de Explorer te zien is gehandhaafd (behalve dat de drive-letter anders is natuurlijk)? Ik heb nu een map per artiest en submappen daarbinnen voor de afzonderlijke albums; dat zou ik graag zo houden...
  #5  
Oud 06-08-12, 13:00
MarcMouton MarcMouton is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard

Heb andere computer en heb daar al mijn muziekbestanden in windows mappen als mp3 etc opgeslagen en wil mijn iTunes biblotheek nu overzetten naar die nieuwe computer zodat ik al die uren werk om titels etc te vermelden (vooral bij klassieke muziek een drama) voorkomen door mijn bibliotheek te importeren maar waarom kent iTunes die optie niet (commercie waarschijnlijk) en dan nog is er een oplossing? Wie helpt mij?
  #6  
Oud 06-08-12, 13:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcMouton Bekijk bericht
....naar die nieuwe computer zodat ik al die uren werk om titels etc te vermelden (vooral bij klassieke muziek een drama) voorkomen door mijn bibliotheek te importeren maar waarom kent iTunes die optie niet (commercie waarschijnlijk) en dan nog is er een oplossing? Wie helpt mij?
Met "commercie" heeft dat echt niets te maken en dus is die negatieve ondertoon niet nodig om het "probleem" op te lossen.

Op een Windows computer kan je de volledige iTunes bibliotheek van de oude naar de nieuwe computer kopiëren.

Of, je kan de iTunes bibliotheek uit een Windows backup (NT Backup) terugzetten. Of je kan Windows Easy Transfer gebruiken. Dus, mogelijkheden genoeg.

Succes verder
  #7  
Oud 06-08-12, 13:43
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

Het is wel grappig dat Apple er in de supportdocumentatie vanuit gaat dat je nieuwe computer een Mac is:

iTunes: uw muziek overzetten naar een nieuwe computer

Marc, misschien heb je toch iets aan de info in dat artikel?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #8  
Oud 06-08-12, 13:48
MarcMouton MarcMouton is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Met "commercie" heeft dat echt niets te maken en dus is die negatieve ondertoon niet nodig om het "probleem" op te lossen.

Op een Windows computer kan je de volledige iTunes bibliotheek van de oude naar de nieuwe computer kopiëren.

Of, je kan de iTunes bibliotheek uit een Windows backup (NT Backup) terugzetten. Of je kan Windows Easy Transfer gebruiken. Dus, mogelijkheden genoeg.

Succes verder
Merci; geloof dat dit wel gaat lukken; sorry van die commercie; waarom kan je wel lezen op mijn iphone en niet op de pc in het form?
  #9  
Oud 06-08-12, 13:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcMouton Bekijk bericht
Merci; geloof dat dit wel gaat lukken;
Dat gaat zeker lukken, kijk maar eens in de link die XIII geplaatst heeft

Als je ook nog de backups van de iPhone nodig hebt dan kopieer ook deze bestanden van de oude PC:

Citaat:
C:\Users\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup
  #10  
Oud 06-08-12, 14:25
MarcMouton MarcMouton is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard

door de link van XIII en je tips ben ik nu zover dat mijn hele bibliotheek is ingelezen waarvoor mijn dank; maar omdat alle nummers op een andere (interne) harde schijf zijn gezet zou ik bij elk van de 17000 nummers moeten aangeven waar itunes dat kan vinden; heb al ij instellingen en geavaceerd gekeken maar kom er niet uit.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 22:05
SDK 3.1.3 anders dan anders? Hamertej Ontwikkelen voor iOS 3 04-02-10 17:59
Afspraken in lock-screen (of ergens anders waar het opvalt) twentuh9 iPhone Apps 48 20-10-09 21:42
Muziek: Muziek/A2DP profiel en vraagje ergens anders over. RioolDokter Muziek, foto & video 5 11-08-09 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.