SDK 3.1.3 anders dan anders? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de nieuwe SDK, 3.1.3 gedownload en ben wat aan het experimenteren.. Maar de tutorials zijn heel anders dan deze XCode versie. Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SDK 3.1.3 anders dan anders?
Hallo,
Ik heb de nieuwe SDK, 3.1.3 gedownload en ben wat aan het experimenteren.. Maar de tutorials zijn heel anders dan deze XCode versie. Kan dat? en moet ik dan gewoon wachten tot iemand een nieuwe tutorial maakt? Het toevoegen van Actions en Outlets is heel anders, het staat niet bij het paarse 'i-tje' bij Instructor.. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Anders dan Xcode in welke tutorials?
|
|
|||
|
|||
In de App; How To Make Your First iPhone App. En in een aantal tutorials op youtube.. Ik heb op een ander forum gelezen dat dit nieuw is vanaf 3.0 o.i.d.
Maar heeft iemand een andere website waar dit nieuwe uitgelegd wordt? Bedankt! |
|
|||
|
|||
Ik weet niet waarom, maar bij mij zijn de outlets en actions onder het i'tje ook weg sinds de nieuwste update. Je zal het nu in je code moeten doen, dus in je .h voor een outlet bijv. "IBOutlet NSString *myString;" en voor een action "- (IBAction)myAction;". Die action moet je daarna ook nog in je .m bestand toevoegen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Profielfoto hyve-app anders dan pc | frank86 | iPhone Apps | 6 | 27-01-11 20:12 |
Opladen via USB anders dan stopcontact | peusens | iPhone algemeen | 1 | 13-05-10 13:49 |
Welke site verkoopt anders dan T-Mobile? | LeNick | Overige providers Nederland | 9 | 28-04-09 20:08 |
voicemail...maar dan anders | Duggel | Jailbreak apps en thema's | 3 | 20-12-08 02:02 |
online filmpjes afspelen anders dan youtube | bzb | iPhone Apps | 1 | 12-07-08 10:10 |
|
|