online filmpjes afspelen anders dan youtube discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mensen als ik filmpjes wil afspelen van andere sites dan youtube, zoals bijvoorbeeld uitzendingen van SP op South Park Studios dan werken/starten de filmpjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
online filmpjes afspelen anders dan youtube
hallo mensen
als ik filmpjes wil afspelen van andere sites dan youtube, zoals bijvoorbeeld uitzendingen van SP op South Park Studios dan werken/starten de filmpjes niet, moet ik wellicht een of andere player instaleren hiervoor? groetjes BZB |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dat geen Flash? Wordt nl niet ondersteund door de iPhone.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: ik kan geen filmpjes ontvangen en afspelen die ik via sms krijg | sweetmarrie | Muziek, foto & video | 5 | 26-12-10 11:39 |
Geen geluid bij filmpjes afspelen | steffen123 | iPhone algemeen | 4 | 11-09-10 17:57 |
Probleem met afspelen van filmpjes | Goerez | iPhone algemeen | 3 | 16-02-10 11:42 |
SDK 3.1.3 anders dan anders? | Hamertej | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 04-02-10 17:59 |
|
|